EJ hvor ærgerligt. Den skulle vi have vundet. Er du gal vi er uskarpe, og uheldige med at Ólafsson spiller en klasse kamp. Keskinen MoM med afstand. Arp må aldrig starte på bænken igen, og Holmström kan snart ikke holdes ude længere heller. Krølle imponerer fortsat (med få fejl, men han er ung og det kan læres). Det er klart, at vores dominans i høj grad afspejler at vi spiller mod et meget amputeret - og i en hel halvleg, decimeret - FCM-hold, og det er svært at drage konklusioner om vores spil som hold i dag. Men vi har fået nogle individuelt dygtige spillere med klare spidskompetencer i Keskinen og Holmström, som vi skal gøre meget for at maksimere.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - F.C. Midtjylland 19/09/2026 18:00
Collapse
X
-
Før kampen ville et point vel have været noget vi gerne tager med Nu føles det ja som en skuffelse.
3 gange træværk og flere store chancer mere!
Men selv hvor der blev kun er point så tager vi meget med fra denne kamp:
Selvom udvisning selvfølgelig hjalp så skabte vi et hav af store chancer mod et dybt stående hold .
Vi kunne matche FCMs fysiske tilgang allerede i første halvleg
Keskinen bliver bedre og bedre
Vores forsvar bliver mere og mere stabil selvom det er ærgerligt at den eneste svipser der kostede. Pauli er et meget godt bekendtskab, udover fejlen ved 0:1 spillede han en fremragende kamp.
Der er en kæmpe fornøjelse at se Krølle blomstre op fyldt med selvtillid.
Vores spil udvikler sig virkelig positivt.
Men hvis TT preferer GG igen fremfor Arp så drikker mig fuldstændig fuldt pga desperation."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 5
Comment
-
Flot point.
Ved ikke om man kan kalde det held at Midtjylland dummer sig slut i 1. halvleg. Men at OB sætter sig tungt på chancerne i 2. halvleg var bare lige hvad der var brug for.
Forhåbentligt ingen alvorlige skavanker efter i dag.
3 uger til at dyrke/pleje relationerne i truppen er lige hvad vi har brug for. Det kan alle hold selvfølgelig gøre i pausen. Håber vi får bygget betydeligt på i pausen og så skal der høstes sejrer over vores bund 6 modstandere derefter.
- Likes 1
Comment
-
Hvis vi kæmpede med at skabe chancer, havde jeg været enig med dig. Vores første 15 minutter i overtal var alt for dårligt udnyttet, og TT begik i mine øjne en fejl ved at vente med skiftet til 4-backkæde og indskiftningen af Arp. Han satte Adam og Holmström ind i pausen uden at ændre på gameplanen for alvor. Holdets udtryk blev for rodet og det er jo ikke fordi vi har et klart udtryk i forvejen...havde han gået all-in på sejr allerede i pausen, tror jeg at vi havde knækket FCM lidt før og så havde vi haft mere end et kvarter til at score et sejrsmål. Men den sidste halve time var godkendt når det kom til chanceskabelse.Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlægDet føles mere som et nederlag i min bog her på bagkant... Hvor er det ringe offensivt, at man ikke magter at score mere end den ene...Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.
- Likes 3
Comment
-
Det er millimeter i uheld der gør at resultatet ikke er anderledes. Måske kunne det have ændret noget, men jeg synes dælme også vi er sindsygt uheldig.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Hvis vi kæmpede med at skabe chancer, havde jeg været enig med dig. Vores første 15 minutter i overtal var alt for dårligt udnyttet, og TT begik i mine øjne en fejl ved at vente med skiftet til 4-backkæde og indskiftningen af Arp. Han satte Adam og Holmström ind i pausen uden at ændre på gameplanen for alvor. Holdets udtryk blev for rodet og det er jo ikke fordi vi har et klart udtryk i forvejen...havde han gået all-in på sejr allerede i pausen, tror jeg at vi havde knækket FCM lidt før og så havde vi haft mere end et kvarter til at score et sejrsmål. Men den sidste halve time var godkendt når det kom til chanceskabelse.
- Likes 3
Comment
-
Vi var også uheldige. Men TT gjorde det ikke nemmere for sig selv og for holdet ved at vente til minut 60 med at sætte alle sejl ind på sejr. Havde FCM været lige lidt mere trætte lidt tidligere, så havde de sidste marginaler været med os måske fem minutter tidligere. FCM signalerede også allerede i pausen, at de var tilfredse med en uafgjort, og synes at TT var for forsigtig og i syv sind en tand for længe. Men ja for fanden, vi var da også uheldige! Jeg medgiver, at det her er spekulation, for det er rent kontrafaktisk.Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Det er millimeter i uheld der gør at resultatet ikke er anderledes. Måske kunne det have ændret noget, men jeg synes dælme også vi er sindsygt uheldig.Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.
- Likes 1
Comment
-
Fordi jeg forbeholder mig retten til at være skuffet og ked af det?Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Rødt kort herfra, du bør sidde over de næste par kampe
Havde jeg solgt kampen for ét point inden kampstart, helt klart!
Men jeg er skuffet over kun at få et point med fra en kamp, der udvikler sig som den gør.
- Likes 2
Comment

Comment