Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 13/09/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Jeg tænkte på Rurik Gislason. Lidt upoleret, dynamisk, løbe og gennembrudsstærk, uden alt for meget slutprodukt, men det kan jo han nå at få.
    Et mål og en assist må vel siges at være et rimeligt slutprodukt.

Men jeg forstår, hvad du mener. For mig er en type som Keskinen en rigtig OBer!

Jeg synes, det var en god kamp i dag, og vi var klart bedst. Det er lang tid siden, vi har været det.

Det ser fornuftigt ud med smallere kanter og 10eren længere nede i en 4-3-3. Arp skal have en pause, og det er oplagt at håbe på Ulvestad her.

Krølle går det godt, men han skal på sigt ikke spille VB. Han kan glimrende tage en kant i stedet for GG, som har været enormt undervældende. Han skal have tid.

Sandberg er en lille åbenbaring, og det klæder os med en så boldfast type ved siden af Falk. Jeg ser ikke, at O. bare går direkte ind igen efter sin skade.

Holmstrøm er jeg vild med. Jeg siger ikke, han skal starte alle kampe, men jeg elsker at have en gammeldags nier i truppen.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://www.superliga.dk/kampe/2026-...-ob-13-09-2026

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

De 3 point er så vigtige.

Dernæst så tror jeg vi begynder at fornemme lidt kontinuitet i opstillingen, hvis ellers folk er klar. Især på bageste halvdel af banen. Det er vigtigt. Tror vi ser ind i:

McCoy Pauli Askou Andersen
    Falk Ouedraogo

Yttergaard og Juul Sandberg gjorde det fint, ikke noget der.
    Syntes særligt det er positivt hvis Sandberg kan begynde at aflaste - tvivler på han bliver fast starter lige med det samme, men at kunne skifte Falken eller Ouedraogo ud med 15-20 min. og stole på at Sandberg kan klare det - stort plus

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fuck hvor er jeg bare glad efter denne sejr
    De 3 point er så vigtige.

Dernæst så tror jeg vi begynder at fornemme lidt kontinuitet i opstillingen, hvis ellers folk er klar. Især på bageste halvdel af banen. Det er vigtigt. Tror vi ser ind i:

McCoy Pauli Askou Andersen
    Falk Ouedraogo

Yttergaard og Juul Sandberg gjorde det fint, ikke noget der.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Fuck hvor er jeg bare glad efter denne sejr

Leave a comment:

• sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
    Det der VAR
    Randers direktør Søren pedersen siger det meget pænt " Måske er der for mange dommere i superligaen "

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

beklager - jeg lægger mig fladt ned
    Det skulle du ikke. Tværtimod, vi skal ja op på tåspidserne om at indfrie målsætningen.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    fin kommentar af Thomasberg om de kommende kampe, tør jysk humor.

Han får sagt noget i retning af; jeg har godt hørt at de næste 4 kampe er tabt på forhånd - men jeg vil nu gerne spille om det først" og følger så op med; det ligner jo ikke 12 point, men vi prøver (noget i den retning)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

På ryggen eller maven?

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Jeg var der når han blev skadet under træningen. Han var tiltænkt som starter mod FCK. Det så ikke godt ud. Enten noget muskulært i overgang fra knæet til baglåret eller knæet selv. Han fik i hvert fald en stor ispakke på bagsiden af knæet og blev kørt væk med bilen Mærkeligt at OB ikke har udmeldt noget.

Leave a comment:

• andlox
    replied

Therkildsen er da ikke skadet - bare sorteret fra.
    Jeg var der når han blev skadet under træningen. Han var tiltænkt som starter mod FCK. Det så ikke godt ud. Enten noget muskulært i overgang fra knæet til baglåret eller knæet selv. Han fik i hvert fald en stor ispakke på bagsiden af knæet og blev kørt væk med bilen Mærkeligt at OB ikke har udmeldt noget.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Han blev da skadet for 8 dage siden?
    nå ok - den har jeg så misset

Følte mig bare overbevist om han var fravalgt...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Han blev da skadet for 8 dage siden?

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    En god dag for OB!
    Pauli viser sig som stærk transfer. Roligt og suverænt.
    Keskinen kommer mere og mere i gang selvom han ofte er for selvisk så var han kampafgørende i dag.
    Krølle gjorde det stærkt. fint sammenspil med Keskinen.
    Juul Sandberg gør det virkelig godt, vores næste talent på vej at gennembryde.
    Holmstrøm viser sig mere og mere som den 9er vi havde brug for.
    Arp skal finde formen igen, men arbejder for holdet.
    Gammelgaard mere eller mindre usynligt, skulle en tur på bænken
    Men hvad er det fint at vi har noget at skyde med fra bænken selvom Martin Therkildsen og Ulvestad er stadig skadet. Tiden hvor vi kun kunne skifte os dårligere er fortid.

Kampens værste: det må dele Funder og Kehlet. Kæft, to ægte tabere.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Med den kamp han har spillet, kan man godt undre sig over at Sandberg ikke har spillet mere
    ENDELIG får han chancen. Det har han jo ikke fået hidtil fordi udefra kommende spillere har skulle spille, pga deres og løn.

Nu er eksempelvis Bonde væk, så kan sandberg få chancen. Virkelig befriende, og noget jeg har argumenteret for og håbet på lang tid.

Det samme med Magnus A og William Martin når han er klar igen. Og Amrani for den sags skyld. Lad dem spille.!

Desværre lever vi aaalt for ofte op til forkortelsen Old Boys

Leave a comment:

Working...
X