Fuck hvor er jeg bare glad efter denne sejr
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Randers - OB 13/09/2026
Collapse
X
-
De 3 point er så vigtige.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFuck hvor er jeg bare glad efter denne sejr
Dernæst så tror jeg vi begynder at fornemme lidt kontinuitet i opstillingen, hvis ellers folk er klar. Især på bageste halvdel af banen. Det er vigtigt. Tror vi ser ind i:
McCoy Pauli Askou Andersen
Falk Ouedraogo
Yttergaard og Juul Sandberg gjorde det fint, ikke noget der.
- Likes 2
Comment
-
Syntes særligt det er positivt hvis Sandberg kan begynde at aflaste - tvivler på han bliver fast starter lige med det samme, men at kunne skifte Falken eller Ouedraogo ud med 15-20 min. og stole på at Sandberg kan klare det - stort plusOprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
De 3 point er så vigtige.
Dernæst så tror jeg vi begynder at fornemme lidt kontinuitet i opstillingen, hvis ellers folk er klar. Især på bageste halvdel af banen. Det er vigtigt. Tror vi ser ind i:
McCoy Pauli Askou Andersen
Falk Ouedraogo
Yttergaard og Juul Sandberg gjorde det fint, ikke noget der.
- Likes 6
Comment
-
Et mål og en assist må vel siges at være et rimeligt slutprodukt.Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
Jeg tænkte på Rurik Gislason. Lidt upoleret, dynamisk, løbe og gennembrudsstærk, uden alt for meget slutprodukt, men det kan jo han nå at få.
Men jeg forstår, hvad du mener. For mig er en type som Keskinen en rigtig OBer!
Jeg synes, det var en god kamp i dag, og vi var klart bedst. Det er lang tid siden, vi har været det.
Det ser fornuftigt ud med smallere kanter og 10eren længere nede i en 4-3-3. Arp skal have en pause, og det er oplagt at håbe på Ulvestad her.
Krølle går det godt, men han skal på sigt ikke spille VB. Han kan glimrende tage en kant i stedet for GG, som har været enormt undervældende. Han skal have tid.
Sandberg er en lille åbenbaring, og det klæder os med en så boldfast type ved siden af Falk. Jeg ser ikke, at O. bare går direkte ind igen efter sin skade.
Holmstrøm er jeg vild med. Jeg siger ikke, han skal starte alle kampe, men jeg elsker at have en gammeldags nier i truppen.
- Likes 4
Comment
-
det handler vel ikke om at være pro det ene eller andet hold.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægKEP og Peter Sørensen i Onside er rystet over dommerne. De har også lige billeder af OB bliver snydt for 2 straffespark.
KEP er jo ellers sjældent pro OB.
Det er bare dårligt dommer og VAR arbejdet - længere er den ikke.
Og så skal tv3s "eksperter" vidst bare helst være lidt nogle braller hoveder. Graversen er jo heller ikke til at holde ud at høre på.
Comment
-
Synes det vigtigste fra i dag, selvfølgelig er de 3 point og en generelt god indsats.
Men det allervigtigste synes jeg er systemskiftet til en 4-3-3, men en flad midtbane, dog med Falk som den mest defensive (vil så være Kante), når han er klar igen.
Synes vores defensive formation og presspil var meget mere sikkert i denne formation uden at vi efterlod store områder til dem. Nået jeg har efterspurgt længe - ikke fordi Falk og Kante ikke er gode spillere, men de to alene derinde fylder bare ikke nok. Så dejligt med en 3. mand der.
Lyder jo også til vores norske ven ulven, skulle være godt derinde. Så tænker faktisk at den kommer til at hedde Ulvestad-Kante-Falk på midten, og så kan Sandberg, Arp og Suhonen skiftes ind. Arp og Suhonen kan så også bruges på fløjen. Og i virkeligheden næsten synd hvis Sandberg skal på bænken igen, synes han har grebet chancen, og dejligt med en spiller som vender med bolden og tænker fremad.
Udover det defensive, synes jeg også vores kanter kom mere til deres ret i denne formation.
Håber vi holder fast i den fremadrettet.
- Likes 1
Comment
-
Lige nu er Krølle vores bedste VB, og så må han starte der. Rakneberg skal steppe gevaldigt op fra sime første indhop her. Ham virker noget shaky i sine defensive aktioner.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Et mål og en assist må vel siges at være et rimeligt slutprodukt.
Men jeg forstår, hvad du mener. For mig er en type som Keskinen en rigtig OBer!
Jeg synes, det var en god kamp i dag, og vi var klart bedst. Det er lang tid siden, vi har været det.
Det ser fornuftigt ud med smallere kanter og 10eren længere nede i en 4-3-3. Arp skal have en pause, og det er oplagt at håbe på Ulvestad her.
Krølle går det godt, men han skal på sigt ikke spille VB. Han kan glimrende tage en kant i stedet for GG, som har været enormt undervældende. Han skal have tid.
Sandberg er en lille åbenbaring, og det klæder os med en så boldfast type ved siden af Falk. Jeg ser ikke, at O. bare går direkte ind igen efter sin skade.
Holmstrøm er jeg vild med. Jeg siger ikke, han skal starte alle kampe, men jeg elsker at have en gammeldags nier i truppen.
Jeg er enig i GG trænger til en pause. Jeg gætter på Ulven går ind og napper Arp's plads når han er klar, og så må Arp, Suhonen og GG slås om højrekanten. Ganaus er sågar også i spil, hvis man starter med Holmstrøm fremme. Der er mange muligheder og i dag fandt vi noget solidt at arbejde videre fra.
Jeg er også overrasket pver Sandberg. Ham ser bare godt skolet ud. Tilbyder sig hele tiden, forsøger at holde tempo i spillet, og så knokler han for det. Det er godt at se en ung spiller, som det ikke lå i kortene skulle have startpladser allerede nu, bare går ind og er fuldstændig på niveau med de øvrige med- og modspillere. Det er helt sikkert også en gave at få lov at spille derinde med en fodboldklog Falk, som også efterhånden har fundet sig selv.
- Likes 1
Comment
-
https://www.viaplaysportnews.dk/spor...o-straffespark
Det kan godt være at der var en enkelt bruger herinde, som syntes at vi overreagerede da vi mente vi blev snydt af dommeren, men i Onside er de i hvert fald enige med de fleste af os herinde
Comment
Comment