Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Randers - Odense, 13. sep. 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det kunne også sagtens være Gomez. Jeg føler mig bare stadig usikker på Gomez fordi han har tendens til at lave nogle vilde fuckups med jævne mellemrum.
    Askou har jeg lige 10% mere tiltro til og så vil jeg gerne se ham sammen med Pauli.
    Den tendens har Gomez. Syntes bare vi har set Askou på det seneste forsvinde fra sin position i midterforsvaret, og at det så ender med at koste.

Uanset - Thomasberg må stille med dem han finder stærkest, han har ikke råd til at tage hensyn til kontrakt situation o.l.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/spil...atis-i-randers

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/randers-fc-ob-3

Bolden er rund, alt kan ske, underdogs overrasker engang imellem …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

kan man sige "intet eller så godt som intet" kamp?

Taber man er løbet kørt - 8 point til Randers som så vil ligge i top 6, den tror jeg ikke på man henter. Sejr så holder man liv i håbet - men stirre fortsat ind i et mere end svært program.

En sejr er, uaset spillet, det vigtigste. Men skal man have lidt tro tilbage så skal de 3 point helst komme på bagkant af en præstation hvor der også spillemæssigt er fremgang at sporer.
        Ja, der er pointene, der tæller i sidste ende, så det ville være være godt med en sejr. Og så må vi håbe, der kommer mere struktur over spillet, efter landskampene, hvor der måske også er vigtige spillere retur.
        Vi har ikke fået en god start, men intet er afgjort. Selv ikke med nederlag i morgen. I sæsonen umiddelbart efter vi var i pokalfinalen startede vi med 1 point efter 5 kampe. Ved jul, d.v.s. allerede efter 17-18 kampe, havde ALM fået bragt holdet op som nummer 5.

Comment

Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

Ja, der er pointene, der tæller i sidste ende, så det ville være være godt med en sejr. Og så må vi håbe, der kommer mere struktur over spillet, efter landskampene, hvor der måske også er vigtige spillere retur.
          Vi har ikke fået en god start, men intet er afgjort. Selv ikke med nederlag i morgen. I sæsonen umiddelbart efter vi var i pokalfinalen startede vi med 1 point efter 5 kampe. Ved jul, d.v.s. allerede efter 17-18 kampe, havde ALM fået bragt holdet op som nummer 5.
          Alm er reelt den bedste træner vi har haft siden Michaelsen. Også når man tager truppen i betragtning.

Han var bare svenskertør. Og spillerne mistede tilliden/respekten for ham.
          Søren Krogh gjorde så arbejdet færdigt med et forfærdeligt forår.
          Uden tvivl den ringeste træner præstation jeg kan huske i OB.

Oprykningen året efter var en formsag for Krogh, og endte efter en god start som en slatten oprykning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

Det er jo ikke pga skaderne OB har spillet dårligt. Ja håber da Ouedraogo er klar snart for han er vigtig for os - men han har også spillet alle kampe hidtil. Så mangler vi det 34 årige vidunder der aldrig er skadet, undtagen lige efter han skifter til OB...bliver da spændende at se hvad han er for en, men igen - ikke pga han har været væk at OB har spillet dårligt.

Og nej du har ret, matematisk er der ikke noget der er ovre. Bolden er rund og hvad man ellers kan finde på af floskler. Men OB er igen på bagkant - man har ikke slået de hold man "skulle" slå - så nu skal der hentes point mod tophold, OG der skal vindes flere kampe i streg (noget OB ikke er kendt for i disse år...)

Så oberlevelse må være målet nu - alt andet er for mig at se ren utopi.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Alm er reelt den bedste træner vi har haft siden Michaelsen. Også når man tager truppen i betragtning.

Han var bare svenskertør. Og spillerne mistede tilliden/respekten for ham.
              Søren Krogh gjorde så arbejdet færdigt med et forfærdeligt forår.
              Uden tvivl den ringeste træner præstation jeg kan huske i OB.

Oprykningen året efter var en formsag for Krogh, og endte efter en god start som en slatten oprykning.
              Hvad har du drukket af natpotten?

Comment

Grot er igen ikke udtaget. Har Thomasberg også mistet tålmodigheden med ham, eller er han skadet igen?

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                  Grot er igen ikke udtaget. Har Thomasberg også mistet tålmodigheden med ham, eller er han skadet igen?
                  Jeg har hørt et rygte om en tilbagevenden til Japan, men har ikke fået det bekræftet andre steder fra

Deres vindue lukker på onsdag...

Comment

Ouedraogo er heller ikke blevet klar. Tynd midtbane, men fint Suhonen er ved at være tilbage.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg har hørt et rygte om en tilbagevenden til Japan, men har ikke fået det bekræftet andre steder fra

altså ville jo give mening...men hvis vi så skal spille med 2 angribere, så begynder vi igen at mangle folk på toppen. Men kan være vi skal over i en 4-3-3

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg vil da håbe at det rygte har noget på sig

Comment

altså ville jo give mening...men hvis vi så skal spille med 2 angribere, så begynder vi igen at mangle folk på toppen. Men kan være vi skal over i en 4-3-3
                          Hvis vi skal spille med to på toppen, så kan vi hurtigt se tynde ud uden Grot, men det er nu tredje kamp i træk at han ikke er med på bænken, selvom han vel er kommet sig over sin sygdom. Der foregår et eller andet omkring ham

Comment

Hvad har du drukket af natpotten?
                            Objektivt set har han jo ret... Pointsnit:

Alm: 1,25
                            Zorniger: 1,24
                            Krogh: 1,05

Alm var bestemt heller ikke min kop te, men parkerer man lige følelserne en gang, så var han ikke værre end de andre, tværtimod så slutter han faktisk efteråret 2022 af med kun 1 nederlag i de sidste 12 ligakampe, og han er den eneste træner til at få OB i en pokalfinale i de sidste 20 år. Søren Krogh derimod, overtager et hold der ligger med 3 point til stregen og 9 point til Hvidovre der var en sikker nedrykker fra sæsonstart og ender med at tage med dem ned, elendigt!

Alm var en middelmådig træner med en ikke eksisterende personlighed, og det gør at folk har en tendens til at gøre ham ringere end han var. Krogh havde et mere vindende væsen, men var objektivt set totalt inkompetent, har aldrig haft et cheftrænerjob før, hverken på divisions- eller U19/U17-niveau, og får det formentligt heller aldrig igen. At man pegede på ham i den situation, er ubetinget en af de største fejl i årtier.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Objektivt set har han jo ret... Pointsnit:

Alm: 1,25
                              Zorniger: 1,24
                              Krogh: 1,05

Alm var bestemt heller ikke min kop te, men parkerer man lige følelserne en gang, så var han ikke værre end de andre, tværtimod så slutter han faktisk efteråret 2022 af med kun 1 nederlag i de sidste 12 ligakampe, og han er den eneste træner til at få OB i en pokalfinale i de sidste 20 år. Søren Krogh derimod, overtager et hold der ligger med 3 point til stregen og 9 point til Hvidovre der var en sikker nedrykker fra sæsonstart og ender med at tage med dem ned, elendigt!

Alm var en middelmådig træner med en ikke eksisterende personlighed, og det gør at folk har en tendens til at gøre ham ringere end han var. Krogh havde et mere vindende væsen, men var objektivt set totalt inkompetent, har aldrig haft et cheftrænerjob før, hverken på divisions- eller U19/U17-niveau, og får det formentligt heller aldrig igen. At man pegede på ham i den situation, er ubetinget en af de største fejl i årtier.
                              Altså jeg tager Zorniger over Alm alle dage.

Krogh skulle aldrig have været andet end midlertidig afløser - det er vi helt enige om.

Comment

Altså jeg tager Zorniger over Alm alle dage.

Krogh skulle aldrig have været andet end midlertidig afløser - det er vi helt enige om.
                                Det gør jeg også.

Comment

Working...
                                X