Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Randers - Odense, 13. sep. 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det kunne også sagtens være Gomez. Jeg føler mig bare stadig usikker på Gomez fordi han har tendens til at lave nogle vilde fuckups med jævne mellemrum.
    Askou har jeg lige 10% mere tiltro til og så vil jeg gerne se ham sammen med Pauli.
    Den tendens har Gomez. Syntes bare vi har set Askou på det seneste forsvinde fra sin position i midterforsvaret, og at det så ender med at koste.

Uanset - Thomasberg må stille med dem han finder stærkest, han har ikke råd til at tage hensyn til kontrakt situation o.l.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/spil...atis-i-randers

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/randers-fc-ob-3

Bolden er rund, alt kan ske, underdogs overrasker engang imellem …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

kan man sige "intet eller så godt som intet" kamp?

Taber man er løbet kørt - 8 point til Randers som så vil ligge i top 6, den tror jeg ikke på man henter. Sejr så holder man liv i håbet - men stirre fortsat ind i et mere end svært program.

En sejr er, uaset spillet, det vigtigste. Men skal man have lidt tro tilbage så skal de 3 point helst komme på bagkant af en præstation hvor der også spillemæssigt er fremgang at sporer.
        Ja, der er pointene, der tæller i sidste ende, så det ville være være godt med en sejr. Og så må vi håbe, der kommer mere struktur over spillet, efter landskampene, hvor der måske også er vigtige spillere retur.
        Vi har ikke fået en god start, men intet er afgjort. Selv ikke med nederlag i morgen. I sæsonen umiddelbart efter vi var i pokalfinalen startede vi med 1 point efter 5 kampe. Ved jul, d.v.s. allerede efter 17-18 kampe, havde ALM fået bragt holdet op som nummer 5.

Comment

Working...
        X