Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokalkamp Kolding IF - OB onsdag 9.9.26 kl.19
Collapse
X
-
Dejlig hvis Juul for chansen. Er lidt lunken ved Falk og Arp på midten. Yttergaard og Sauli bliver en god test for dem sammen.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægFyens melder
MH
Mccoy Yttergaard Sauli Adam
Juul Falk
Gammelgaard Arp Keskinen
Ganaus
Hvad med Ulven? Er han klar?
Edit. Kan se i link ovenover at Ulven er skadet.Last edited by Lunderbaum; i dag, 09:00.
Comment
-
Både Ismahila og Ulven skadet, så det er en god test for Juul Sandberg til at spille sig tættere på holdet. Jeg er spændt på at se Pauli og Yttergaard. Der bør være totalt åbent spil om pladserne i midterforsvaret, sådan som vi har stået. Forhåbentlig er Yttergaard kommet lidt op i drev. Han har vidst angiveligt haft et efterslæb med noget sygdom da han kom hertil. Jeg kan som udgangspunkt godt lide tanken om en ældre rutineret stopper med gode kommunikationsegenskaber og ro på bolden sammen med en ung fysisk hardhitter. Derfor håber jeg Yttergaard har de facetter i sit spil. Alternativt skal Pauli vise sig som en ung lederskikkelse, for jeg ser ikke egenskaberne hos nogen af de øvrige. De har mere hardhitter profilen.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægFyens melder
MH
Mccoy Yttergaard Sauli Adam
Juul Falk
Gammelgaard Arp Keskinen
Ganaus
Comment
-
Bliver spændende med det centerforsvar.Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Både Ismahila og Ulven skadet, så det er en god test for Juul Sandberg til at spille sig tættere på holdet. Jeg er spændt på at se Pauli og Yttergaard. Der bør være totalt åbent spil om pladserne i midterforsvaret, sådan som vi har stået. Forhåbentlig er Yttergaard kommet lidt op i drev. Han har vidst angiveligt haft et efterslæb med noget sygdom da han kom hertil. Jeg kan som udgangspunkt godt lide tanken om en ældre rutineret stopper med gode kommunikationsegenskaber og ro på bolden sammen med en ung fysisk hardhitter. Derfor håber jeg Yttergaard har de facetter i sit spil. Alternativt skal Pauli vise sig som en ung lederskikkelse, for jeg ser ikke egenskaberne hos nogen af de øvrige. De har mere hardhitter profilen.
Kunne være lækkert om OB og Julius kunne finde hinanden og forlænge kontrakten. Synes faktisk, lidt mod mine principper, at vi står i så meget lort, så vi måske skal strække os lidt længere end ellers. Julius bliver aldrig voldsomt hurtig eller voldsomt stærk rent teknisk, men han er den bedste af de tre vi kender (Julius, Ytter og Gomez).
Derfor bør vi måske strække os, medmindre den unge mand eller hans agent, er helt væk fra forhandlingsbordet. Nogen skrev det var samme agent, som Slots havde, de prioriterede så et år på bænken i Verona…..(ved godt jeg sætter tingene på spidsen og vælger OB’s side her, men bliver også lidt ensidigt, når alle bare “ved”, at alt dårligdom i den forhandling skyldes TB, der er ofte to sider af samme sag).
Comment
-
Ja en forlængelse bør bestemt være i OB's interesse, men det kan være at de to parter er afklaret med at det er for sent nu ...Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Bliver spændende med det centerforsvar.
Kunne være lækkert om OB og Julius kunne finde hinanden og forlænge kontrakten. Synes faktisk, lidt mod mine principper, at vi står i så meget lort, så vi måske skal strække os lidt længere end ellers. Julius bliver aldrig voldsomt hurtig eller voldsomt stærk rent teknisk, men han er den bedste af de tre vi kender (Julius, Ytter og Gomez).
Derfor bør vi måske strække os, medmindre den unge mand eller hans agent, er helt væk fra forhandlingsbordet. Nogen skrev det var samme agent, som Slots havde, de prioriterede så et år på bænken i Verona…..(ved godt jeg sætter tingene på spidsen og vælger OB’s side her, men bliver også lidt ensidigt, når alle bare “ved”, at alt dårligdom i den forhandling skyldes TB, der er ofte to sider af samme sag).
Kan ikke forestille mig at økonomi har været et stort problem, hvis der forlænges med tilstrækkeligt antal år, så kan OB score en transfer på sigt
Comment
-
Jeg kan også godt lide Askou, men vi må også bare være ærlige og konstatere at vores forsvar som helhed aldrig har fungeret med ham derinde. Jeg har totalt opgivet at han forlænger i OB, så kan vi finde en konstellation som fungere bedre, så ofre jeg gerne Askou og knuser den minimale chance vi endnu har for at forlænge med ham.Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Bliver spændende med det centerforsvar.
Hvorom alting er står vi et svagt sted, hvis den stærkeste duo er James og Askou. Det sejler og det håber jeg kan stabilisere sig ved enten at spille Pauli og/eller Yttergaard ind.
- Likes 1
Comment
-
https://pokalturnering.dk/kommende-kampeOprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlægBliver kampen kun vist på viaplay?
- Likes 1
Comment
Comment