Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalkamp Kolding IF - OB onsdag 9.9.26 kl.19

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://campo.dk/2026/04/22/live-cam...5751#showfocus
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Nogle bud på en start-11'er?
      siden 1887

Comment

Fyens melder
        MH
        Mccoy Yttergaard Sauli Adam
        Juul Falk
        Gammelgaard Arp Keskinen
        Ganaus

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
          Fyens melder
          MH
          Juul Falk
          Gammelgaard Arp Keskinen
          Ganaus
          Dejlig hvis Juul for chansen. Er lidt lunken ved Falk og Arp på midten. Yttergaard og Sauli bliver en god test for dem sammen.
          Hvad med Ulven? Er han klar?

Edit. Kan se i link ovenover at Ulven er skadet.
          Last edited by Lunderbaum; i dag, 09:00.

Comment

Ulvestad er stadig skadet.

Det er vigtigt TT får valgt det rigtige centrale forsvar, som skal spille sammen fast. Jeg skal ikke gøre mig klog på hvem det skal være, men kunne være lækkert, hvis Pauli går ind og viser sig som selvskrevet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              Fyens melder
              MH
              Juul Falk
              Gammelgaard Arp Keskinen
              Ganaus
              Både Ismahila og Ulven skadet, så det er en god test for Juul Sandberg til at spille sig tættere på holdet. Jeg er spændt på at se Pauli og Yttergaard. Der bør være totalt åbent spil om pladserne i midterforsvaret, sådan som vi har stået. Forhåbentlig er Yttergaard kommet lidt op i drev. Han har vidst angiveligt haft et efterslæb med noget sygdom da han kom hertil. Jeg kan som udgangspunkt godt lide tanken om en ældre rutineret stopper med gode kommunikationsegenskaber og ro på bolden sammen med en ung fysisk hardhitter. Derfor håber jeg Yttergaard har de facetter i sit spil. Alternativt skal Pauli vise sig som en ung lederskikkelse, for jeg ser ikke egenskaberne hos nogen af de øvrige. De har mere hardhitter profilen.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Både Ismahila og Ulven skadet, så det er en god test for Juul Sandberg til at spille sig tættere på holdet. Jeg er spændt på at se Pauli og Yttergaard. Der bør være totalt åbent spil om pladserne i midterforsvaret, sådan som vi har stået. Forhåbentlig er Yttergaard kommet lidt op i drev. Han har vidst angiveligt haft et efterslæb med noget sygdom da han kom hertil. Jeg kan som udgangspunkt godt lide tanken om en ældre rutineret stopper med gode kommunikationsegenskaber og ro på bolden sammen med en ung fysisk hardhitter. Derfor håber jeg Yttergaard har de facetter i sit spil. Alternativt skal Pauli vise sig som en ung lederskikkelse, for jeg ser ikke egenskaberne hos nogen af de øvrige. De har mere hardhitter profilen.
                Bliver spændende med det centerforsvar.

Kunne være lækkert om OB og Julius kunne finde hinanden og forlænge kontrakten. Synes faktisk, lidt mod mine principper, at vi står i så meget lort, så vi måske skal strække os lidt længere end ellers. Julius bliver aldrig voldsomt hurtig eller voldsomt stærk rent teknisk, men han er den bedste af de tre vi kender (Julius, Ytter og Gomez).
                Derfor bør vi måske strække os, medmindre den unge mand eller hans agent, er helt væk fra forhandlingsbordet. Nogen skrev det var samme agent, som Slots havde, de prioriterede så et år på bænken i Verona…..(ved godt jeg sætter tingene på spidsen og vælger OB’s side her, men bliver også lidt ensidigt, når alle bare “ved”, at alt dårligdom i den forhandling skyldes TB, der er ofte to sider af samme sag).

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Kunne være lækkert om OB og Julius kunne finde hinanden og forlænge kontrakten. Synes faktisk, lidt mod mine principper, at vi står i så meget lort, så vi måske skal strække os lidt længere end ellers. Julius bliver aldrig voldsomt hurtig eller voldsomt stærk rent teknisk, men han er den bedste af de tre vi kender (Julius, Ytter og Gomez).
                  Derfor bør vi måske strække os, medmindre den unge mand eller hans agent, er helt væk fra forhandlingsbordet. Nogen skrev det var samme agent, som Slots havde, de prioriterede så et år på bænken i Verona…..(ved godt jeg sætter tingene på spidsen og vælger OB’s side her, men bliver også lidt ensidigt, når alle bare “ved”, at alt dårligdom i den forhandling skyldes TB, der er ofte to sider af samme sag).
                  Ja en forlængelse bør bestemt være i OB's interesse, men det kan være at de to parter er afklaret med at det er for sent nu ...

Kan ikke forestille mig at økonomi har været et stort problem, hvis der forlænges med tilstrækkeligt antal år, så kan OB score en transfer på sigt

Comment

Jeg var på Risvangen stadion og så Aarhus Fremad mod Kolding i weekenden. Koldings forsvar var simpelthen så ringe og tunge at se på, så det kan kun blive til en overbevisende sejr i aften.

Hvis ikke, så ser jeg frem til Fremad - OB i 1. Division næste sæson ….

Comment

Er Grot stadig syg?

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                        Er Grot stadig syg?
                        Han trænede i går, som jeg skrev.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Jeg kan også godt lide Askou, men vi må også bare være ærlige og konstatere at vores forsvar som helhed aldrig har fungeret med ham derinde. Jeg har totalt opgivet at han forlænger i OB, så kan vi finde en konstellation som fungere bedre, så ofre jeg gerne Askou og knuser den minimale chance vi endnu har for at forlænge med ham.
                          Hvorom alting er står vi et svagt sted, hvis den stærkeste duo er James og Askou. Det sejler og det håber jeg kan stabilisere sig ved enten at spille Pauli og/eller Yttergaard ind.

Comment

Bliver kampen kun vist på viaplay?

Comment

Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
                              Bliver kampen kun vist på viaplay?
                              https://pokalturnering.dk/kommende-kampe

Comment

Working...
                              X