Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK, 6. september 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg

Konteksten er da den samme - så ville du ikke kunne se formålet i at følge med.
    Hvis jeg ikke havde en holdning til OB, så ville det være ligegyldigt at følge med. Men det har jeg. Det er lidt pointen som jeg tror du, lidt bevidst, misser

Comment

Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlæg
      Hvis jeg ikke havde en holdning til OB, så ville det være ligegyldigt at følge med. Men det har jeg. Det er lidt pointen som jeg tror du, lidt bevidst, misser
      Egentlig ikke - jeg læste det blot på en anden måde.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Falk; vi sætter ikke en ære i tingene, spiller for meget vores eget spil.

Påtaler fokus på de små ting.

Han er godt nok ikke tilfreds med hans holdkammerater.
        Meget enig med Falk.

De her spillere er bedre end det de render og laver!
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Vi rykker ned.. Flot af Troels og det uduelig røvhul til Thorborg

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Meget enig med Falk.

De her spillere er bedre end det de render og laver!
            altså det bør de være.

Men lige pt - der er vi vel et af ligaens to dårligste hold.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Alting viser AZ havde ret og den uduelige ordspillemand skulle have været ham der fik en fyreseddel
              det var der vel aldrig nogen tvivl om. Organisationen kunne bare ikke klare det pres han kom med. Og han blev (forståeligt nok) utålmodig ifht de forbedringer som tydeligvis skal til.

Det er sørgeligt at se på.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                Jamen, ro på. Kamp for kamp. Og han skal lige have lov.

konservatisme gemt i det mest umbitøse leverpostej.

THORBORG RAUS!
                ​​
                Fas est et ab hoste doceri.

Comment

OB rykker sig ikke med det her ejerskab.
                  Pull the plug. Ellers har projekt NT kun en retning - og det er nedad.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                    Skulle vi ikke lige holde os for gode til namecalling ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Vandt vi?

Finder selv ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Skulle vi ikke lige holde os for gode til namecalling ..
                        På en eller anden måde befriende ordvalg.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Bredeste trup i mands minde uden tvivl. Vi må se om det samlet får gryden i kog eller bare simrer videre
                          Uanset hvor mange kopper 50 grader varmt vand du hælder sammen, får du det aldrig til at koge.

Troels bliver gang på gang ramt af hans egne metaforer.

Comment

Hvis folk virkeligt vil have Thorborg ud, så må man jo gøre noget.
                            Tag banner med på stadion.
                            Vi kan ikke bruge det her til noget som helst, vi kan købe to spillere altså købe for dyre penge.
                            og så skal man hente sådan noget man kun lige kan få råd til, til nøds da man ikke kan købe flere.
                            Troels Bech er jo Niels bedste ansatte fordi han ikke stiller krav til ham.
                            Det så vi jo med AZ at så snart der bliver sagt noget imod, eller man stiller krav til ledelsen, så bliver man fyret.
                            Jeg er simpelthen så træt at vores ejerskab og vores ledelse.
                            Og ja så kan folk komme med AAB som skræk eksempel, men hvad er alternativet??
                            At vi hele tiden skal hører på det samme og det samme uden der sker noget som helst.

Comment

Elendigt resultat mod FCK, i en kamp hvor vi skulle have scoret mindst 2 mål. Får det simpelthen ikke gjort færdigt, og så scorer FCK 3 mål på 3 chancer i 2. halvleg, hvor der simpelthen ikke er nok konsekvens i forsvarsspillet.

Alligevel er der bedring i facetter af spillet sammenlignet med den første håndfuld kampe, ikke mindst i boldomgang. Men i felterne var det jammerligt idag.

Jeg forventer at Thomasberg er dygtig nok til at rette op på skuden hvis han får lidt mere end de 36(!!!!) dage han har haft i sædet.
                              Hvis vi har samme pointsnit om 10 runder, så må folk finde fakler og høtyve frem, hvis de lyster.​

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Elendigt resultat mod FCK, i en kamp hvor vi skulle have scoret mindst 2 mål. Får det simpelthen ikke gjort færdigt, og så scorer FCK 3 mål på 3 chancer i 2. halvleg, hvor der simpelthen ikke er nok konsekvens i forsvarsspillet.

Alligevel er der bedring i facetter af spillet sammenlignet med den første håndfuld kampe, ikke mindst i boldomgang. Men i felterne var det jammerligt idag.

Jeg forventer at Thomasberg er dygtig nok til at rette op på skuden hvis han får lidt mere end de 36(!!!!) dage han har haft i sædet.
                                Hvis vi har samme pointsnit om 10 runder, så må folk finde fakler og høtyve frem, hvis de lyster.
                                tak fordi du giver os lov...

Men altså - tænker ikke der er mange herinde der mener problemet er Thomasberg.

Comment

Working...
                                X