Jeg håber godt nok, at vi bliver bedre når TT har fået lidt tid med holdet i landsholdspausen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - FCK, 6. september 2026
Collapse
X
-
Nej, det har jeg ikke sagt. Tværtimod. Jeg sagde at hvis man ikke forholdt sig kritisk til noget som ikke er som man ønsker, så er det fordi man er ligeglad. Jeg forholder mig kritisk til OB.Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
Det var da dig der ikke gad følge med hvis de kontinuerligt spiller skidt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
At sidde og påstå at folk herinde forventer et mesterskab, er jo bare useriøst, og det negligere fuldstændig de problemer der har eksisteret i klubben i 15 år
Enig
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Det var en gisning på hvorfor folk agerer som de gør efter blot et par minutter spillet.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
At sidde og påstå at folk herinde forventer et mesterskab, er jo bare useriøst, og det negligere fuldstændig de problemer der har eksisteret i klubben i 15 år
Forhold dig til det skrevne.
- Likes 1
Comment
-
Hvis ikke OB får købt noget kvalitet ind til centerforsvaret, så hedder den 1. division 27/28. Som det er nu er det til grin...
Man må vel gå udfra at Niels Thorborg er tilfreds med tilstanden siden der ikke bliver hentet ordentlig kvalitet ind,
man spekulerer over hvad Zorniger han tænker, han er savnet i den grad men vel stadig på lønningslisten.
Stærkt arbejde Troels Bech, det er sgu godt du udviser handlekraft når folk skal ud, kunne være fint hvis der var lidt af det
samme når der skal folk ind, jeg er rystet over holdets forfatning. Thomasberg skal snart træde i karakter, ellers bliver
det et kort ophold i Odense.Last edited by jojo; i går, 16:55.
- Likes 4
Comment
-
".... ville vi jo bare være ligeglade med OB, og hvad er så pointen med at følge med?"Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlægNej, det har jeg ikke sagt. Tværtimod. Jeg sagde at hvis man ikke forholdt sig kritisk til noget som ikke er som man ønsker, så er det fordi man er ligeglad. Jeg forholder mig kritisk til OB.
Comment

Comment