Synes egentlig vi havde 10 gode minutter efter deres 1-0 mål, men siden da er vi faldet fuldstændig fra hinanden
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - FCK, 6. september 2026
Collapse
X
-
Ikke enig. Vi underpræsterer igen igen igen, men synes faktisk vi har nogle sjove og fede typer i truppen, som er værd at se på. Det kommer dog til at tage tid at få det til at klikke. Og spørgsmålet er om vi når det, før vi er isoleret i bunden. Jeg håber.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægI guder hvor er vi en kedelig og trist klub for tiden
Sorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
- Likes 4
Comment
-
jeg så ikke de første 10 min.
Men lignede vi var ganske godt med i en periode - vi skabte bare ikke nok og det var ret tydeligt at vi nærmest fik lov til at have bolden. FCK var fint tilfredse med at stå lavt, da de så sætter lidt mere tempo på og presser os lidt højere - så kan vi slet ikke være med.
Lækre detaljer og flot skud af Ganaus. Også gode indslag fra Magnus Andersen.
Hvor er Arp? McCoy virker også til at være væk (laver en fin forsvars aktion mod slutningen) Og Askou går åbenbart stadig og brokker sig over det hjørne der fører til 2-0...For helvede - kom nu videre!
edit: vi skal også se noget mere fra Gammelgaard snart
- Likes 2
Comment
-
Altså mon ikke Askou også snart ryger på bænken for ham den nye tysker?Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægDen rolle som Falk har på holdet, den rolle burde ligge på en af centerstopperne, gud fader bevares hvor er de dog passive og ligegyldige Ascou og Gomez, der er nul attitude, der er absolut ingen rygrad på det hold defensivt.
Hvis ikke der bliver åbnet op for kontraktsnakken - hvorfor så spille ham? Særligt hvis Julian er bedre.
- Likes 6
Comment
-
Fair nok, jeg synes ikke vi har ret mange af de typerOprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
Ikke enig. Vi underpræsterer igen igen igen, men synes faktisk vi har nogle sjove og fede typer i truppen, som er værd at se på. Det kommer dog til at tage tid at få det til at klikke. Og spørgsmålet er om vi når det, før vi er isoleret i bunden. Jeg håber.
Comment
Comment