Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK, 6. september 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hvor er det fedt vi har ventet på de spillere som så sig selv på en hylde over OB man kan sagtens se TBs strategi har båret frugt
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
    2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlæg
      Jaja, vi skal nok hente de point der skal til for at nå top6 eller noget
      Jep. Det gjorde ikke noget at vi smed point til klubber som Silkeborg, Horsens og Lyngby, for der var jo så mange kampe tilbage at gøre godt med…..

Comment

Helt ærligt… hvem havde troet man kunne spille lige op mod fck.
        OB ender mellem plads 9-12 … OB, Sdr., Lyngby kæmper om undgå nedrykning….

Comment

Jeg kunne ikke få mig selv til at oddse imod OB, men det ændrer sig nok fremadrettet, det kan blive nemme penge i den næste tid

Comment

Jeg gad godt snart se Gammelgaard bevise hvorfor han skulle koste €1 mio, for indtil videre kan jeg ikke se det

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
              Helt ærligt… hvem havde troet man kunne spille lige op mod fck.
              OB ender mellem plads 9-12 … OB, Sdr., Lyngby kæmper om undgå nedrykning….
              Der er intet odiøst i at tabe til fck, som i øvrigt er kommet buldrende ud af starthullerne rent pointmæssigt. Det er jo manglende point mod horsens, lyngby og silkeborg der er problemet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                Jeg gad godt snart se Gammelgaard bevise hvorfor han skulle koste €1 mio, for indtil videre kan jeg ikke se det
                Hvem

Comment

Hvordan kunne de stå med to mand fuldstændig frie ved bagerste stolpe? Det er jo helt skandaløst

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvem
                    Præcis. Indtil videre har han brændt en direktør i Lyngby, og ellers gjort absolut intet

Comment

Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlæg
                      Der er intet odiøst i at tabe til fck, som i øvrigt er kommet buldrende ud af starthullerne rent pointmæssigt. Det er jo manglende point mod horsens, lyngby og silkeborg der er problemet.
                      Præcis. Enig…

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                        Det viser bare, hvor svært det er at finde spillere til en ok pris

Comment

Vi må håbe der snart bliver hentet en forsvarsgeneral, burde det ikke være sket for lang tid siden? Aschou sejler rundt.....

Comment

Hvad sker der???????
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Wau

Comment

Pinligt

Comment

Working...
                                X