Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK, 6. september 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• sydpark
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Jeg hader at elske OB.

Vi må en tur i 1. division.
    Forhåbentlig er vi ikke det nye Esbjerg eller AaB.
    Med det nuværende ejerskab ender vi der!

Leave a comment:

• sydpark
    replied
    Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
    Jeg hader at være OB fan. Det burde ikke påvirke mit liv så meget. Eneste konstant er Thorborg. Og jeg kan ikke forstå hvorfor noget synes det er fedt at hylde en multimilionær der har købt sig til at eje vores allesammens klub. Fuck ham. Eneste problem ved at skille sig af med ham er, at det er ham der vælger køberen. Så det skal nok bliv endnu værre endnu
    Jeg håber han gider at tage telefonen næste gang en køber melder sig på banen... Jeg er fuldstændigt ligeglad med om det er en rig japaner eller oliesheik, som ønsker at købe... Bare sælg vores klub til hvilken som helst anden, som ønsker at investere i succes og ikke forsøger at spare sig til en top placering.
    Jeg vægter resultater over dansk ejerskab til hver en tid!

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Jeg synes, det er for billigt købt at hælde al ansvar over på TB. Det må være en flok spillere, som i dén grad også har et kæmpe ansvar i det, der foregår lige nu. Men det virker som om, de er fritagede og alt falder tilbage på transfervinduet?
    Det kunne ses fra månen at vi ikke havde en trup som var klar til sæsonstart. Det er ene og alene TB’s ansvar.
    Hvis han så mener at han ikke havde de rette midler til at gøre noget ved det, så skal han sige fra over for ledelsen, fremfor at lege stærk leder, og fyre den eneste der turde sige fra over for ledelsens fatamorgana. Og derefter fremstå usmageligt arrogant og dumsmart over for os fans.
    Lige nu er det TB som fremstår som Komiske Ali .

Leave a comment:

• Garn
    replied
    Jeg hader at være OB fan. Det burde ikke påvirke mit liv så meget. Eneste konstant er Thorborg. Og jeg kan ikke forstå hvorfor noget synes det er fedt at hylde en multimilionær der har købt sig til at eje vores allesammens klub. Fuck ham. Eneste problem ved at skille sig af med ham er, at det er ham der vælger køberen. Så det skal nok bliv endnu værre endnu

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Det tænker jeg hænger sammen med, at Zorniger ikke havde mulighed for at aflaste bærende spillere i den grad han ønskede, og derfor havde brug for flere med niveau.
    Der bliver sagt fra ledelsen, at OB skal stå på tæerne for at kigge ind i det gode selskab, ligenu ser jeg at det ikke kun er nok,....man skal både stå på tæerne, og være pisseheldige
    såfremt man skal skrabe et enkelt point i kampene, så bliver det bare opad bakke. Ligenu ville jeg forsøge mig på noget Jannick Vestergård-agtigt, noget transferfrit til en høj løn,
    med nogle ledergener. Aschou er specielt efter Zornigers afgang blevet en kæmpejoke, alle ved at Zorniger var efter dem han så potentiale i, og i særdeleshed Aschou.
    Helt enig. Zorniger gik efter at især de unge skulle bare deres originale opgave (en forsvarer skal forsvare) og kritiserede Askou at ville for meget for hurtigt. Og nu løber Askou rundt der alt for ofte ude af den position han skal spille som cf.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Nej, hvor skriver jeg det ?

Men ansvaret for truppens sammensætning, spillestil og trænerteam/-stab ligger ved TB.
    Og hvad er spillernes ansvar? Jeg synes de er pænt langt fra at leve op til, hvad jeg forventer af dem i betragtning af, at de er fyrsteligt lønnet og træner fodbold hver dag. Så hvis jeg fucker mit arbejde op kan jeg bare pege på min chef og sige det er hans skyld, for han har ansat mig?

Leave a comment:

replied

Så du mener seriøst, at spillerne er uden ansvar for indsatsen?
    Nej, hvor skriver jeg det ?

Men ansvaret for truppens sammensætning, spillestil og trænerteam/-stab ligger ved TB.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Det er sikkert rigtigt, en del af det Zorniger sagde, men det lyder for mig som om fyring var uundgåelig, da han sled så meget på spillere, klub og stab, og altså ikke kun på ledelsen.
    Man skal nok heller ikke tro at TT er hentet for at være nikkedukke fordi ledelsen ikke tør se virkeligheden i øjnene. Det er lidt langt væk, og det kommer TT jo ikke til.
    Jeg anser TT som den ultimative handskedukke, han kommer ikke til at forandre så meget som et komme i OB’s historie. Om Max 15 måneder er han væk, glemt og smidt i spanden med de 14 forgængere som intet flyttede.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Det er sikkert rigtigt, en del af det Zorniger sagde, men det lyder for mig som om fyring var uundgåelig, da han sled så meget på spillere, klub og stab, og altså ikke kun på ledelsen.
    Man skal nok heller ikke tro at TT er hentet for at være nikkedukke fordi ledelsen ikke tør se virkeligheden i øjnene. Det er lidt langt væk, og det kommer TT jo ikke til.
    Det tænker jeg hænger sammen med, at Zorniger ikke havde mulighed for at aflaste bærende spillere i den grad han ønskede, og derfor havde brug for flere med niveau.
    Der bliver sagt fra ledelsen, at OB skal stå på tæerne for at kigge ind i det gode selskab, ligenu ser jeg at det ikke kun er nok,....man skal både stå på tæerne, og være pisseheldige
    såfremt man skal skrabe et enkelt point i kampene, så bliver det bare opad bakke. Ligenu ville jeg forsøge mig på noget Jannick Vestergård-agtigt, noget transferfrit til en høj løn,
    med nogle ledergener. Aschou er specielt efter Zornigers afgang blevet en kæmpejoke, alle ved at Zorniger var efter dem han så potentiale i, og i særdeleshed Aschou.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Jeg hader at elske OB.

Vi må en tur i 1. division.
    Forhåbentlig er vi ikke det nye Esbjerg eller AaB.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

TB har vel hentet de fleste spillere der endte med at være i aktion i dag?
    Og så har han også formået at sammensætte et hold fuldstændig blottet for ledere.
    Så du forventer ikke mere af spillerne end det, du så i dag?

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Nej, han er øverst sportslig ansvarlig !
    Så du mener seriøst, at spillerne er uden ansvar for indsatsen?

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Og så har han også formået at sammensætte et hold fuldstændig blottet for ledere.
    Panikkøb

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Falk siger det:

“Kampen taler sit tydelige sprog i dag. Det er jo ikke en 5-0 kamp, men det bliver det, fordi vi ikke sætter en ære i de små ting.

- Som udgangspunkt skal vi starte med at skamme os og så står solen op igen på et tidspunkt”.

OB er bare en dårlig klub. Fra ejer til ledelse til trup til træner. Det bliver næppe nogensinde til noget, og om ét år har vi en ny træner og en ny trup og sådan kører den evige cyklus, og jeg tror ikke længere på solen.

Jeg tror ikke, der er mere at sige, og jeg skal lige sunde mig og også efterhånden vurdere på mit eget engagement (kampene kan jeg ikke lade være med at se, men jeg synes ikke, det er sjovt mere).

Entusiasmen er væk efterhånden.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied

Jeg synes, det er for billigt købt at hælde al ansvar over på TB. Det må være en flok spillere, som i dén grad også har et kæmpe ansvar i det, der foregår lige nu. Men det virker som om, de er fritagede og alt falder tilbage på transfervinduet?

Leave a comment:

Working...
X