Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lyngby - OB 2026-08-30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Grot skulle være syg
    Ikke fordi jeg skal skose ham for at rage en sygdom til sig, men han løb rundt i Holland og strejkede tidligere på sommeren, kom tilbage i elendig form, har siden haft tre skandaløse indhop, og er nu ukampdygtig igen. Det er bare ét stort cirkus omkring den mand

Comment

Tak til de fem idioter der står med kæmpe flag og llangsomt tømmer stemningstribunen fordi folk ikke kan se

Comment

Så skal Ouedraogo til at ramme en holdkammerat. De første 4 afleveringer har været direkte til en modstander.

Comment

Vores boldomgang har været ret ringe, til at begynde med

Comment

rodet start. Lyngby bedst - men ikke markant

Comment

Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
              Tak til de fem idioter der står med kæmpe flag og llangsomt tømmer stemningstribunen fordi folk ikke kan se
              Måske skulle du ikke stille dig på stemningstribunen.

Comment

Jeg kan ikke lade være med at sidde og tænke på Troels Bechs mantra med to kopper lunkent vand, i forhold til hvad pointen egentlig var med at hente Ulrik Yttergård....

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                  Jeg kan ikke lade være med at sidde og tænke på Troels Bechs mantra med to kopper lunkent vand, i forhold til hvad pointen egentlig var med at hente Ulrik Yttergård....
                  therkildsen...adam sørensen

Comment

Det er ikke meget Lyngby har været på bolden de sidste 5... men vi får ikke meget ud af det. Enkelte muligheder, som ikke bliver til egentlige chancer.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

En ting er hvad man siger. En anden ting er ens handlinger.

Comment

Gomez med en hjerneblødning men reddet af modvind.

Comment

Gomez tæt på at koste.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

therkildsen...adam sørensen
                            Vi regnede med at Therkildsen bare skulle være backup for McCoy, så den handel kunne jeg bedre acceptere. Men Yttergård kan dække to pladser, hvor vi mangler kvalitet, og han er ikke god nok til at starte på nogle af positionerne. Det er jo bare helt væk.

Comment

Askou for langt fremme for at vinde en bold - OB i ubalance, løber ud i ingenting for Lyngby.

Comment

Vi regnede med at Therkildsen bare skulle være backup for McCoy, så den handel kunne jeg bedre acceptere. Men Yttergård kan dække to pladser, hvor vi mangler kvalitet, og han er ikke god nok til at starte på nogle af positionerne. Det er jo bare helt væk.
                                som sådan enig - bortset fra at Therkildsen starter inde...

Comment

Working...
                                X