Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lyngby - OB 2026-08-30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Grot er ikke med i truppen i dag. Spændende om han er på vej væk
    Fedt
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Kan jo også have fået en gang mande influenza.
      Selvom Grot kan frustrere os meget vil jeg foretrække at have ham i truppen resten af sæsonen mm vi scorer en pæn transfer der kan finansiere en forstærkning på vb eller midtbanen
      Hørte SFÅ hvorfra det lyder at han i hvertfald træner godt - og det syntes jeg også bare en pointe; kvaliteten af træningen - man var hårdt ramt i opstarten, men jo også et problem vi har hørt om før.

Så i sig selv ikke grund nok til at beholde Grot, men der skal noget kvalitet ind den anden vej før det giver mening.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Hørte SFÅ hvorfra det lyder at han i hvertfald træner godt - og det syntes jeg også bare en pointe; kvaliteten af træningen - man var hårdt ramt i opstarten, men jo også et problem vi har hørt om før.

Så i sig selv ikke grund nok til at beholde Grot, men der skal noget kvalitet ind den anden vej før det giver mening.
        Vi spiller jo kun med én angriber, så det er vel ikke bydende nødvendigt at hente en ny, når vi har Holmström og Ganaus til én plads?

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Vi spiller jo kun med én angriber, så det er vel ikke bydende nødvendigt at hente en ny, når vi har Holmström og Ganaus til én plads?
          nej - jeg tænkte mere generelt, at der skal være kvalitetsspillere nok også til træning, som før har været et problem. Kunne for mig at se godt være en midtbane spiller.

Men er også bare nødt til at stille spørgsmålstegn ved Ganaus - han dur altså ikke som ene spids angriber, så typemæssigt - ja der vil jeg sgu gerne have en erstatning hvis Grot smutter.

Comment

Ganaus starter inde i stedet for Holmström:
            (Bold.dks opsætning)
            Viljar Myhra
            Marcus McCoy, James Gomez, Julius Berthel Askou, Peter Therkildsen
            Christian Gammelgaard, Ismahila Ouedraogo, Fiete Arp, Rasmus Falk - Topi Keskinen
            Noah Ganaus

Jeg synes, det er lidt vildt, at Holmström starter ude efter to mål i midtugen.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

nej - jeg tænkte mere generelt, at der skal være kvalitetsspillere nok også til træning, som før har været et problem. Kunne for mig at se godt være en midtbane spiller.

Men er også bare nødt til at stille spørgsmålstegn ved Ganaus - han dur altså ikke som ene spids angriber, så typemæssigt - ja der vil jeg sgu gerne have en erstatning hvis Grot smutter.
              Så er det vel egentlig nærmere Ganaus som vi skal prøve at sælge, hivs vores angriber partout skal spille med ryggen til mål, da det slet ikke er hans spil

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                (Bold.dks opsætning)
                Viljar Myhra
                Christian Gammelgaard, Ismahila Ouedraogo, Fiete Arp, Rasmus Falk - Topi Keskinen
                Noah Ganaus

OB melder selv at Holmström starter

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                  (Bold.dks opsætning)
                  Viljar Myhra
                  Noah Ganaus

Hvor ser du Ganaus?

Comment

Det er også noget værre vrøvl, og Bold har også rettet artiklen nu: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...kifter-en-hver

Comment

Vi spiller i lyserøde trøjer. Har vi nogensinde vundet i den trøje?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Vi spiller i lyserøde trøjer. Har vi nogensinde vundet i den trøje?
                        Mener vi vandt en kamp i Viborg i den, sidste efterår.

Comment

Grot skulle være syg

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Grot skulle være syg
                            Eller på vej væk?

Comment

Det bliver spændende. Lyngby kan spille bedre end os, desværre. Håber vi får stoppet dem. Vi skal jo vinde.

Comment

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

Eller på vej væk?
                                OB melder ham syg

Comment

Working...
                                X