Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AGF - OB 23/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fiete driver bolden fint frem - fin stikning til Keskinen der ligger den af til Arp igen...som så spiller den ud i ingenting.

AGF kontra - som Falk stopper, gult kort

Comment

Gymnasterne er efter Falk nu - de mener vidst han skulle have haft rødt før....

Comment

.. vi kan slet ikke holde fast i bolden, mod AGF’s midtbane, der er i overtal.
        Men vi er stadig foran… endnu

Comment

Gymnasterne får gengæld fra Falk og alle går helt amok i Aarhus. Fryd. Og lige tilbage til at OB ikke får nogle frispark hahahah

Comment

hold nu op - tæt på udligning - AGF løber lige igennem vores midtbane igen, Links skyder lige uden for feltet, lige ved siden af

Thomasberg er nødt til at gøre et eller andet snart

Comment

Hvor er vi god jammerlige at se på. Vanvittigt hvis ikke vi taber den her kamp...

Comment

Den er ikke helt fair endnu, og det skærer mig i hjertet at sige det. Men jeg får lidt KEP i sin sidste tid-vibes af at se på Falk i de første kampe her. . Håber jeg tager fejl, og han kommer igen
                .

Comment

Hvorfor skifter vores nye træner ikke ud. Altså, kom nu, det er jo helt forfærdeligt.

Comment

godt Tingager ikke er med - med alle de hjørnespark de har fået, det havde sgu været giftigt

Comment

fint OB angreb, Fiete til GG som lægger den ind til Ganaus - der sparker ved siden af målet

Comment

Fint angreb som giver en chance til Ganaus. Men han sparker forbi
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                          Den er ikke helt fair endnu, og det skærer mig i hjertet at sige det. Men jeg får lidt KEP i sin sidste tid-vibes af at se på Falk i de første kampe her. . Håber jeg tager fejl, og han kommer igen
                          .
                          Han har jo rundet de 34 år, så det er da bestemt muligt at det er hans niveau nu

Comment

Grot kommer ind
                            Last edited by andlox; i går, 14:21.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Der er sgu ikke meget top 6 over det vi levere
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                              2025 stadig med armene over kors

Comment

Fiete fodboldgud er satme mødt op i dag!!

Comment

Working...
                                X