Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AGF - OB 23/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi har jo været absurd heldige. Kunne være bagud 5-2.

Comment

Emmery rammer overliggeren. Vi er virkelig heldige i dag.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

igen Emmery der rammer overlæggeren.

Therkildsen helt væk fra sin back - står pludselig inde i det centrale forsvar, mens GG står backen...heller ikke optimalt

Comment

Da Arp blev præsenteret købte jeg en trøje med Arptimalt. Den er jeg rigtig glad for

Comment

Falk, Ganaus og Keskinen må meget gerne stemple ind til 2. halveg. Svært at spille 8 imod 11 imod AGF.

Comment

Ind med Holmstrøm. Lange violiner og aflægsspil. Kom så TT. Det er sådan noget du kan

Comment

Lækkert vi scorer på vores opståede chancer, vi står med ryggen imod muren og kommer vel også til det resten af kampen. Vi er nødt til at kunne holde mere fat i kuglen, jeg nægter at tro vi kan forsvare den her hjem måske ikke engang få point, hvis vi ikke spiller bedre i anden halveg.

Fiete er for vild i sine afslutninger i dag, Gomez god i forsvarret

Comment

Ingenting fungerer. Overmatchet på fysik, tempo og organisation. Foran 2-1. Hvordan?

MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Spørgsmål til dem der kan se kampen: er gymnasternes chancer så store? På min XG står gymnasterne på 0,7, og vi på 0,6, altså ikke ret stor forskel. Kan dog også se, at gymnasterne har omtrent 67% på bolden.
                    Hvor vigtigt vil det da ikke være at holde den hjem. Vi kan indhente noget af det, vi har tabt i de første 4 kampe, vi kan komme pointsmæssigt væk fra bunden, og vi kan spille os lidt ind i kampen om top-6. Og intet giver selvtillid som sejre, også de uskønne af slagsen.

Comment

pause - vildt vi er foran; AGF kunne have score 4 eller 5 med lidt mere skarphed, mens vi intet har skabt og Arp har scoret to gange.

Therkildsen må simpelthen ud, ind med Yttergaard og McCoy på HB. Så må det også være på tide at Keskinen ryger ud, Arp på kanten og så en angriber ind til at lægge sammen med Ganaus (alternativt også tag Ganaus ud og få Grot og Homström ind)

Jeg tager gladeligt en røv heldig 2-1 sejr...men der skal godt nok strammes op i forsvaret, vi står for lavt og forsvarer ikke specielt godt - konstant panik på

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Ingenting fungerer. Overmatchet på fysik, tempo og organisation. Foran 2-1. Hvordan?

MvH ChrisOB
                        Skarp Arp!

Comment

Det føles som en forbandelse, når OB spiller mod hold, så kickstarter vi deres spillere.

Links og Sebastian Jørgensen har spillet en rædderlig sæson og slet ikke sat deres aftryk, og nu kan de bare det hele.

AGF spiller bare sindssygt godt, det er meget frusterende, at vi ikke er bedre til at lukke dem ned. Men vi er foran 1-2 og det tager jeg med, mens jeg håber Thomasberg lige får samlet tropperne i halvlegen, for vi overlever ikke 45 min plus tillægstid uden at være dygtigere til at disrupte AGF længere fremme på banen.

Comment

Hvis vi fortsætter på samme niveau i anden halvleg sælger jeg gerne kampen for 1 point. Håber at TT finder på noget i pausen

Comment

Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                              Spørgsmål til dem der kan se kampen: er gymnasternes chancer så store? På min XG står gymnasterne på 0,7, og vi på 0,6, altså ikke ret stor forskel. Kan dog også se, at gymnasterne har omtrent 67% på bolden.
                              Hvor vigtigt vil det da ikke være at holde den hjem. Vi kan indhente noget af det, vi har tabt i de første 4 kampe, vi kan komme pointsmæssigt væk fra bunden, og vi kan spille os lidt ind i kampen om top-6. Og intet giver selvtillid som sejre, også de uskønne af slagsen.
                              Ja det er de - har ramt stolpen og overlæggeren flere gange. Et par skud nærmest fra hel fri position der så blev høvlet langt over - så tæller næppe meget på XG, men burde have givet mere. De kunne snildt have scoret 5 mål

Comment

Der er NUL organisation i det forsvar. Vi ligner defensivt et hold, som i pokalen møder et hold der ligger 3-4 divisioner over ens eget hold

Comment

Working...
                                X