Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Christian Gammelgaard

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Velkommen til Christian Gammelgaard

Www.Ob.dk

Jeg synes, uden kæmpe kendskab, at det virker som en stærk transfer. Så har vi da også på papiret vores to kanter de næste 5 år!

Comment

Flot transfer. Har været imponeret over ham i længere tid. God teknik og dejlig sparketeknik.

Comment

Tak.

Comment

Velkommen GG!

Comment

Rigtig god signing. Har tit tænkt at han ville pynte på vores hold, når jeg har set Vejle måtte gerne have været signet inden toget kørte af sporet, dog

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
              Rigtig god signing. Har tit tænkt at han ville pynte på vores hold, når jeg har set Vejle måtte gerne have været signet inden toget kørte af sporet, dog
              Hvordan kan det køre af sporet, når det aldrig forlod perronen

Comment

Velkommen til! Har altid syntes, at han så spændende ud, håber han brænder banen af og løfter holdet.

MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Velkommen til
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Flot signing! Må være tæt på en transferrekord for OB, så det er da i hvert fald et signal om, at man tager situationen seriøst.

Comment

Working...
                    X