Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Agf-ob 23/8

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Som jeg hører det, så ville Owusu blive truppens bedst betalte spiller, hvis han fik det han ville have. Det ved jeg nu ikke om jeg synes er den rette prioritering, trods alt.
    han kom nok fra et pænt løn mæssigt niveau, fast starter, kultur spiller og en af truppens bedste - et eller andet sted forståeligt man så forventer en lønstigning.

Omvendt også fuldt forståeligt at Troels så vælger at sige nej tak, særligt da man havde en plan med McCoy.

Nu har tingene bare ændret sig - nok for begge parter. Owusu står stadig uden kontrakt - så kunne godt tænkes han er til at tale med ifht lønnen.

OB ville kunne løse sit VB problem uden at bruge transferkroner (og der skal nok lægges en pæn slat penge hvis man skal have noget kvalitet ind) man vil få en spiller tilbage der kender klubben (ny træner men alligevel) men man ved hvad man får.

Som minimum bør det da være en mulighed men genbesøger.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Som jeg hører det, så ville Owusu blive truppens bedst betalte spiller, hvis han fik det han ville have. Det ved jeg nu ikke om jeg synes er den rette prioritering, trods alt.
      Troede egentligt bare at det var kontraktlængden der var problemet ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det mener jeg faktisk også, at det var... så det med en Falk-lønning kom bag på mig

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Kan huske vi to faktisk snakkede om det dengang. Var der ikke noget med en agent, der havde lidt for meget indflydelse? Eller var det en far/onkel eller noget? Nu skal jeg selvfølgelig passe på med at få sagt noget forkert, men der var noget med en tredje part i hvert fald. Kan også huske OB efterfølgende meldte noget ud i den retning, at der havde været "for mange kokke" eller hvad fa'en det var.

Anyways, der gik jo ret kort tid fra forhandlingerne startede til det blev meldt ud han forlod OB, så de har nok bare generelt stået alt for langt fra hinanden.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Vel ikke på Falk-niveau
            Det med, at Owusu skulle have forlangt løn på størrelse med Falk tror jeg ganske enkelt ikke på. Manden var på forskerløn og kunne fortsætte yderligere 3 år endnu med ordningen, så vidt jeg har hørt. Det kombineret med, at han og familien har udtrykt at de meget gerne ville blive i Odense, gør ovenstående postulat helt usandsynligt.
            Last edited by pnl; 22-08-2026, 12:35.

Comment

FS/SF tror der er start-comeback til Fiete mod Gymnasterne

.............................Myhre
              Therkildsen......Askou......Gomez.......McCoy
              .......................Ourdraogo
              .............Falk...................Fiete
              ...GG.........................................Topi
              .......................Ganauss

Grot
              Bonde
              Holmström
              Adam m.fl.
              Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                FS/SF tror der er start-comeback til Fiete mod Gymnasterne

.............................Myhre
                Therkildsen......Askou......Gomez.......McCoy
                .......................Ourdraogo
                .............Falk...................Fiete
                ...GG.........................................Topi
                .......................Ganauss

Grot
                Bonde
                Holmström
                Adam m.fl.
                Står det til trone, så er det en modig opstilling af Thomasberg. Det er umiddelbart meget offensivt i en udekamp imod de forsvarende mestrer, men jeg forstår godt hans behov for at ændre noget. På midtbanen har Bonde og Falk halset efter i presset. Falk er anfører og forhåbentlig på vej op i form. Fiete har mere dynamik og generelt farligere. Bonde må vige pladsen.
                VB har været et problem. Adam dækker horribelt op og ender ud i nogle uforløste offensive aktioner, selvom han ellers bruger sin fart fint til at bringe sig i fine positioner. Yttergaard er stopper og det skal være i konkurrencen derinde han skal gøre sig håb om en startplads, hvis vi skal indfri de ambitioner vi har. Måske vi i en udekamp i parken, hvor vi kan bruge et point, kan overveje ham derude, fordi han dækker omhyggeligt op. I eftermiddag skal vi dog bruge 3 point.

McCoy har også set underligt usikker ud på HB. Imod Silkeborg var det skidt, og senest var der også huller i osten, efter ham og Krølle ellers overfaldte Horsens venstreside de første 15 min.
                På VB var han blandt vores bedste i de fleste kampe i foråret, og det kan han forhåbentlig gentage.

Therkildsen er den store joker. Man har fornemmelsen af at han kan kan have en hvilken som helst kant i sin lomme den ene kamp, og den næste kan han være bambi på glat is. Han får sandsynligvis Links overfor sig i dag, og det bliver en stor mundfuld.

Det er sagt mange gange, men når man ser holdet ovenfor, så står det klart at der mangler noget på vores backs. En højrebenet 20-årig back på venstre, og en højreback hentet fra et overskudslager i en polsk bundklub. Der skal ske noget imden vinduet lukker TB!!

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Står det til trone, så er det en modig opstilling af Thomasberg. Det er umiddelbart meget offensivt i en udekamp imod de forsvarende mestrer, men jeg forstår godt hans behov for at ændre noget. På midtbanen har Bonde og Falk halset efter i presset. Falk er anfører og forhåbentlig på vej op i form. Fiete har mere dynamik og generelt farligere. Bonde må vige pladsen.
                  VB har været et problem. Adam dækker horribelt op og ender ud i nogle uforløste offensive aktioner, selvom han ellers bruger sin fart fint til at bringe sig i fine positioner. Yttergaard er stopper og det skal være i konkurrencen derinde han skal gøre sig håb om en startplads, hvis vi skal indfri de ambitioner vi har. Måske vi i en udekamp i parken, hvor vi kan bruge et point, kan overveje ham derude, fordi han dækker omhyggeligt op. I eftermiddag skal vi dog bruge 3 point.

McCoy har også set underligt usikker ud på HB. Imod Silkeborg var det skidt, og senest var der også huller i osten, efter ham og Krølle ellers overfaldte Horsens venstreside de første 15 min.
                  På VB var han blandt vores bedste i de fleste kampe i foråret, og det kan han forhåbentlig gentage.

Therkildsen er den store joker. Man har fornemmelsen af at han kan kan have en hvilken som helst kant i sin lomme den ene kamp, og den næste kan han være bambi på glat is. Han får sandsynligvis Links overfor sig i dag, og det bliver en stor mundfuld.

Det er sagt mange gange, men når man ser holdet ovenfor, så står det klart at der mangler noget på vores backs. En højrebenet 20-årig back på venstre, og en højreback hentet fra et overskudslager i en polsk bundklub. Der skal ske noget imden vinduet lukker TB!!
                  Enig i det du skriver ang. trup, opstilling osv. TT beskriver i dagen avis at han ikke gider bruge tid på at GF'erne har været i kamp i torsdags og at de IKKE kommer til at stå så langt tilbage som både Haderslev og ACH har gjort, og de går selvf. også på banen for at hente 3 point og de er klar når kampen fløjtes i gang. Hvad der sker undervejs i kampen bliver håndteret undervejs. Iøvrigt kan slutresultatet i yderste konsekvenser betyde både en 6. plads og en 12. plads alt efter hvordan de går i resten af kampene.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jeg tror ikke nødvendigvis, man skal tænke opstillingen som den er sat op - altså en 4-3-3. Det kan lige så vel være en 4-4-2 med Arp som hængende angriber / 10er.

For første gang i sæsonen har vi reelt mulighed for at ændre udtryk og rykke rundt på spillere.

Jeg tror ikke, vi får point med hjem, men jeg håber, vi begynder at se bare et eller andet.

Ifht til McCoy: I skal huske, at han er ekstremt ung. Foran ham har han haft AS, der åbentlyst ikke skal spille kant, og Krølle, der er ekstremt uerfaren. Det er svære vilkår. Med et bedre kant foran sig, vil McCoy kunne brænde igennem på en anden måde.
                    Last edited by Jungledyret; i går, 08:29.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Jeg tror ikke nødvendigvis, man skal tænke opstillingen som den er sat op - altså en 4-3-3. Det kan lige så vel være en 4-4-2 med Arp som hængende angriber / 10er.

For første gang i sæsonen har vi reelt mulighed for at ændre udtryk og rykke rundt på spillere.

Jeg tror ikke, vi får point med hjem, men jeg håber, vi begynder at se bare et eller andet.

Ifht til McCoy: I skal huske, at han er ekstremt ung. Foran ham har han haft AS, der åbentlyst ikke skal spille kant, og Krølle, der er ekstremt uerfaren. Det er svære vilkår. Med et bedre kant foran sig, vil McCoy kunne brænde igennem på en anden måde.
                      Det skal selvfølgelig med omkring McCoy at der er sket ændringer. Alene det at vi nu spiller med kanter, er jo en omvæltning for en back, som under Zorniger var vant til at backs alene holdte bredden.

Jeg tror på point i dag. Jeg tror de nye folk og Arp's comeback giver et boost, og at AGF har tunge ben. De er skadesplaget og ikke vant til de her europa-kampe. De sled hårdt for det i Lissabon for tre dage siden, og det skal kunne ses. Bliver kampforløbet som i forårets første kamp, hvor vi var spillet under græstæppet og Myhra alene holdte os inde i kampen, så er vi et mørkt sted.

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...er-med-mod-agf

Krølle helt ude af truppen... Det synes jeg nu ikke hans præstationer har berettiget. Han har egentlig været et friskt pust imo.

Comment

Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg

Krølle helt ude af truppen... Det synes jeg nu ikke hans præstationer har berettiget. Han har egentlig været et friskt pust imo.
                          Han udgik med en skade fra en af de sidste træninger. Han er helt sikkert ikke frasorteret.

Comment

Han fik vidst et slag til træning i løbet af ugen og har været tvivlsom.

Comment

SFÅ nævner det i deres optakt.

Han gik ud fredag, med hvad der lignede en forstrækning.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det skal selvfølgelig med omkring McCoy at der er sket ændringer. Alene det at vi nu spiller med kanter, er jo en omvæltning for en back, som under Zorniger var vant til at backs alene holdte bredden.

Jeg tror på point i dag. Jeg tror de nye folk og Arp's comeback giver et boost, og at AGF har tunge ben. De er skadesplaget og ikke vant til de her europa-kampe. De sled hårdt for det i Lissabon for tre dage siden, og det skal kunne ses. Bliver kampforløbet som i forårets første kamp, hvor vi var spillet under græstæppet og Myhra alene holdte os inde i kampen, så er vi et mørkt sted.
                                Tror desværre på et lille nederlag.
                                Tænker ikke de har tunge ben og så mange skader har de vel heller ikke? Synes ikke tit det giver noget, hvis modstander har været i kamp få dage før OB kamp.
                                Håber jeg tager fejl, men tror det bliver 2-1

Comment

Working...
                                X