Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Agf-ob 23/8
Collapse
X
-
Ja og så er Suhonen forhåbenligt også snart klar. Så det er 7 spillere med fornuftigt niveau på bænken. Derudover en målmand. Så har vi kun plads til 1 af vores egen unge.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNoget af en Trup vi ligepludselig kan mønstre
Her er hvad jeg håber
Myhra
Terkel/Krølle….. Askou…..Gomez…. McCoy
GG…. Ouedraogo….. Falk…. Keskinen
…………….Arp……..
…………Ganaus….
Bænk: Bonde, AAH,Grot, Adam, Terkel/Krølle, Yttergaard
Jeg siger ikke det er et problem, da Askou, Mccoy og Krølle jo så alle er i truppen, og så måske en ung på bænken. Men med vores strategi om gerne at ville udnytte vores akademi, er det vel egentlig ikke meget med 3-4 i en trup på en kampdag med plads til 20?
Som sagt synes jeg ikke det er et problem, men hvis man ser på strategien, er det vel ikke helt der vi gerne vil være? Eller det er måske præcis det antal vi gerne vil ligge på?
Comment
-
Tror "strategien" får ligeså meget solskin som "Identitetsprojektet" i øjeblikketOprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
Ja og så er Suhonen forhåbenligt også snart klar. Så det er 7 spillere med fornuftigt niveau på bænken. Derudover en målmand. Så har vi kun plads til 1 af vores egen unge.
Jeg siger ikke det er et problem, da Askou, Mccoy og Krølle jo så alle er i truppen, og så måske en ung på bænken. Men med vores strategi om gerne at ville udnytte vores akademi, er det vel egentlig ikke meget med 3-4 i en trup på en kampdag med plads til 20?
Som sagt synes jeg ikke det er et problem, men hvis man ser på strategien, er det vel ikke helt der vi gerne vil være? Eller det er måske præcis det antal vi gerne vil ligge på?
- Likes 1
Comment
-
Men har vores nye nordmand ikke gjort det fint på VB ? Jeg er med han ikke er fantastisk offensivt, men det behøves han heller ikke være. Defensivt har han været stærk sammen med Gomez og Julius. Så kan Adam komme ind når vi skal jagte mål.
McCoy og Therkildensen til HB + Krølle. Det synes jeg da er fornuftigt. Det er midterforsvaret jeg virkelig er bekymret for. En skade, en karantæne og vi er fucked. Der SKAL en forstærkning ind, gerne en med erfaring fra højere niveau.
Comment
-
Men hvis det er at hente Owusu for at sende McCoy over i venstre side er det jo det samme ..Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jo, men derfor er sammenligningen lidt mærkelig, da de spiller i hver deres side
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Yes - Terkel er en glimrende trupspiller, men næppe fast starter, og Krølle ser jeg - trods spæde forsøg under AZ - simpelthen ikke som back.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nåh troede du hentydede til en venstreback ved navn Aske Adelgaard.. My bad..
Venstrebacks er der altid rift om, så det var mere et pragmatisk forslag med Leeroy, og så kunne McCoy tænkes ind også på venstre back (hvor han, lidt sært, faktisk næsten har spillet sine bedste kampe.
Jeg tror ikke selv, det er på radaren, blot en strøtanke.
- Likes 2
Comment
-
Man kunne håbe at, hvis det ikke lykkedes at finde en konkurrence dygtig venstre back mere, så ringer man til Owuwu på sidste dagen eller dagene efter.. Ikke at jeg tror det sker, men det kunne man da håbe. Vi vil virkelig være godt besat hvis man får en rigtig god VB ind.
Synes virkelig Yttergaard så tung og dårlig ud i går. Faktisk dårligere end Adam S. Men det jo bare min måde at vurdere tingene på..
- Likes 1
Comment
-
Han er ikke back. Han er en teknisk velfunderet CB.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægMan kunne håbe at, hvis det ikke lykkedes at finde en konkurrence dygtig venstre back mere, så ringer man til Owuwu på sidste dagen eller dagene efter.. Ikke at jeg tror det sker, men det kunne man da håbe. Vi vil virkelig være godt besat hvis man får en rigtig god VB ind.
Synes virkelig Yttergaard så tung og dårlig ud i går. Faktisk dårligere end Adam S. Men det jo bare min måde at vurdere tingene på..
Comment
-
Fun fact(som jeg lige husker det)Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Yes - Terkel er en glimrende trupspiller, men næppe fast starter, og Krølle ser jeg - trods spæde forsøg under AZ - simpelthen ikke som back.
Venstrebacks er der altid rift om, så det var mere et pragmatisk forslag med Leeroy, og så kunne McCoy tænkes ind også på venstre back (hvor han, lidt sært, faktisk næsten har spillet sine bedste kampe.
Jeg tror ikke selv, det er på radaren, blot en strøtanke.
Da McCoy var 15-16 år på akademiet havde han svært ved at bide sig fast på højreback.
Det var faktisk først da man prøvede ham på venstreback at han fik sit egentlige gennembrud
Comment
-
Som jeg ser det: Når McCoy spiller venstre back kan han gå til baglinjen og slå den ind over med venstre på et ok niveau eller udfordre mod mål med højre.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Fun fact(som jeg lige husker det)
Da McCoy var 15-16 år på akademiet havde han svært ved at bide sig fast på højreback.
Det var faktisk først da man prøvede ham på venstreback at han fik sit egentlige gennembrud
Når han spiller højre er hans venstre ben ikke godt nok til at han udfordrer ind i banen og han bliver lettere at lukke ned når han helst vil til baglinjen.
Comment
-
Ganaus skal ikke starte alene på toppen - ind med vores nye svensker. Er Arp klar til at starte kan Keskinen tage en tur på bænken.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNoget af en Trup vi ligepludselig kan mønstre
Her er hvad jeg håber
Myhra
Terkel/Krølle….. Askou…..Gomez…. McCoy
GG…. Ouedraogo….. Falk…. Keskinen
…………….Arp……..
…………Ganaus….
Bænk: Bonde, AAH,Grot, Adam, Terkel/Krølle, Yttergaard
Og er sådan set enig med McCoy på vb - men HOLD DA OP en fallit erklæring det vil være...Owusu skulle ikke stå i vejen for McCoy, han skulle over på sin bedste position - og så finder man ikke en ordenlig vb der gør han kan spille der...
Comment
Comment