Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Leif Rasmussen mener at et tab i denne kamp må gøre Troels stol varm.

måske var det den forkerte mand der blev fyret

Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
    2025 stadig med armene over kors

Comment

Der er fortsat ikke skud træning, kan jeg se. Ffs en ynkelig omgang.

Comment

Jeg sidder med en samme følelse som nedrykningssæsonen. Der skal virkelig strammes op i spil, kvalitet og evt forstærkninger. Puha, det ser skidt ud.

Comment

Aldrig , aldrig, aldrig mer Troels Bech
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Vi har da haft rigeligt med chancer til at vinde, men ingen skarphed overhovedet

Comment

Når Ganaus ikke har dagen, så ligner han en 3 divisions spiller

Comment

Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg
                Vi er KÆMPE nedrykningskandidat, hvis det her er niveauet... Jeg er mildest talt chokeret over udtrykket og indsatsen!
                Jeg er også chokeret men vi rykker ikke ned når de skadede er klar og Troels har fundet nødvendig forstærkning. Men top 6 er ikke muligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                  Vi har da haft rigeligt med chancer til at vinde, men ingen skarphed overhovedet
                  Horsens kunne også nemt have lavet 3

Comment

Jeg er også chokeret men vi rykker ikke ned når de skadede er klar og Troels har fundet nødvendig forstærkning. Men top 6 er ikke muligt.
                    Jeg kan sagtens have mine tvivl. Jeg ser samme type spil og følelse som i nedrykningssæsonen.
                    Jeg sidder og håber vi ikke taber i stedet for at håbe at vi vinder. Det kommer fra alt den usikkerhed, manglende kvalitet og svage personlige præstationer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                      Jeg sidder med en samme følelse som nedrykningssæsonen. Der skal virkelig strammes op i spil, kvalitet og evt forstærkninger. Puha, det ser skidt ud.
                      Tænker også det kunne blive 1 division det er jo en direkte konkurrent vi taber til samt jammerligt spil

Comment

Bortset fra 15 min i første halvleg, har McCoy ikke vist han er hb. Tilbage med ham på vb og køb en ny hb. Fatter fortsat ikke at man ikke kunne give Leroy i løn. Ikke mindst når vi generelt har det svært på transfermarkedet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                          Når Ganaus ikke har dagen, så ligner han en 3 divisions spiller
                          Og det sker for ofte.

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                            Enig... vi skal score 1-2 mere med de de muligheder i dag.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Vi kan sagtens rykke ned. Vi er kun lige rykket op for en sæson siden og står svagere end vi gjorde da.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

måske var det den forkerte mand der blev fyret
                                Men hvilke spillere ville du hente når kassen åbenbart er tom?

Comment

Working...
                                X