Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026
Collapse
X
-
Det bliver spændende. Jeg tror vi kommer blæsende ud og går efter nogle hurtige mål, men synes godt nok Horsens er lidt et mysterium. De har vel egentlig et fint hold på papiret, en masse fysik og så de store investeringer de har fået gennem de sidste par år. De er lidt et spørgsmålstegn, ligesom os.
Comment
-
Det er jo i og for sig også fair nok, hvis træneren vurderer de andre som værende bedre. Men da vi sad inden sæsonen med udsigt til at Askou, Gomez og Sørensen alle skulle starte, så tror jeg det var de færreste der sad og håbede på at vi hentede en spiller på 30 til at agere backup/breddeOprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Tja, da jeg nok er lidt mere pro Adam Sørensen herinde end de fleste, synes jeg ikke det siger noget om et dårligt køb, men bare at der er 3 andre, der lige nu performer bedre end ham i TT’s øjne.
- Likes 1
Comment
-
Omvendt hvis man var en glasset halvt tomt type, så ville man kritisere klubben for ikke at komme til den erkendelse lidt tidligereOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Vi håber.
Uanset så ser jeg det som positivt at man erkender det man havde ikke var helt godt nok - og så forsøger at rette op på det.
Comment
-
Og det er jo det, som er så finurligt. Vi gætter i øst og vest og så viser virkeligheden sig at være en anden, end gættene og jeg tænker vel, at især Askou og Gomez har gjort det det fremragende og AS er uden for bedømmelse i den sammenhæng qua pladsen på højre midt i de første kampe?Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det er jo i og for sig også fair nok, hvis træneren vurderer de andre som værende bedre. Men da vi sad inden sæsonen med udsigt til at Askou, Gomez og Sørensen alle skulle starte, så tror jeg det var de færreste der sad og håbede på at vi hentede en spiller på 30 til at agere backup/bredde
- Likes 1
Comment

Comment