Tænker at han skal bruges som angriber til hovedstød sidst i kampene, typisk TT bold
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Alexander Ahl Holmström
Collapse
X
-
3 årOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg synes, han ser god ud på de videoer, jeg har set (fra 2024). Stærk, rimelig på bolden, ikke langsom, godt skud.
Karrieren skal jo genoprettes, og han skal i form og holdes skadesfri, men jeg ser godt potentialet.
Hvor lang er kontrakten?
Comment
-
Der findes også en video hvor Denni Conteh tryller på banenOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg synes, han ser god ud på de videoer, jeg har set (fra 2024). Stærk, rimelig på bolden, ikke langsom, godt skud.
Karrieren skal jo genoprettes, og han skal i form og holdes skadesfri, men jeg ser godt potentialet.
Hvor lang er kontrakten?
- Likes 3
Comment
-
Sidste år var det Jurek Rohrberg som faktisk stod for de transfers fra Tyskland og gætter at der var også denne gang Så tror det er dig som får ret. :-)Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Jeg tænker han skal bruges fra start når han er i form og faldet til.
gad vide, hvem af os der får ret.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Man må tage hatten af for TBs talegaver:
"Angriberen skifter til Superliga-klubben fra FC Magdeburg i Tyskland.
- Det føles rigtig godt at være her. Jeg glæder mig til at spille foran fansene og til at møde mine nye holdkammerater.
- OB er en god klub, med en klar plan, hvor jeg kan udvikle mig og spille god fodbold. Jeg er kommet for at vinde kampe for klubben, siger Ahl-Holmström." tipsbladet
Comment

Jeg tror du gætter forkert.
Comment