Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Sønderjyske 03/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Stærkt træner arbejde fra TT, intet mindre. En mastermind på sidelinien til at hjælpe drengene i stedet for at stå og råbe og skrige, jeg har sagt det tidligere, TT skal nok få sat noget sammen der hjælper drengene til at få succes. Formationen er bare godt set, superligaen er utrolig tæt, og det er de helt små ting der ofte bliver afgørende, TT er bare dygtig til at finde de marginaler.
    Jeg spår ham stor succes på fyn, flere af hans slags, tak!

Pinligt, hvad sker der for det øl?????? amatører.
    TB til bold.dk: "desværre betyder det svigtende ølsalg til første hjemmekamp, at vores transferplaner ikke er der, hvor vi godt kunne tænke os."

Comment

Stærkt træner arbejde fra TT, intet mindre. En mastermind på sidelinien til at hjælpe drengene i stedet for at stå og råbe og skrige, jeg har sagt det tidligere, TT skal nok få sat noget sammen der hjælper drengene til at få succes. Formationen er bare godt set, superligaen er utrolig tæt, og det er de helt små ting der ofte bliver afgørende, TT er bare dygtig til at finde de marginaler.
      Jeg spår ham stor succes på fyn, flere af hans slags, tak!

Pinligt, hvad sker der for det øl?????? amatører.
      Helt enig, og lige for at supplere.
      Så synes jeg allerede vores hjørnespark så meget bedre ud, og det også et punkt TT selv italesætter som vigtigt.
      Arp har en god fod til at smide dem ind, det skal nok blive godt!

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Helt enig, og lige for at supplere.
        Så synes jeg allerede vores hjørnespark så meget bedre ud, og det også et punkt TT selv italesætter som vigtigt.
        Arp har en god fod til at smide dem ind, det skal nok blive godt!
        Arhhhhh. De lå præcis som under AZ. Det har de sgu ikke nået at arbejde nok på det til, at du kan se en ændring. Synes faktisk de fleste lå ad helvede til - lige hvor keeperen kunne plukke dem. Men han må da gerne begynde at arbejde på dem de næste 4 uger.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Arhhhhh. De lå præcis som under AZ. Det har de sgu ikke nået at arbejde nok på det til, at du kan se en ændring. Synes faktisk de fleste lå ad helvede til - lige hvor keeperen kunne plukke dem. Men han må da gerne begynde at arbejde på dem de næste 4 uger.
          Det ser vi forskelligt på så! :-)
          Tænker heller ikke at de har arbejdet på det endnu, men vil langt hellere se på en dropbold på forreste stolpe, end korte variationer der giver kontra imod.
          Og var der ikke en enkelt gang det var ved at blive rigtig farligt, hvor keeperen taber den?

Comment

Lækkert resultat efter trænerskiftet. Jeg var tilhænger af at der skulle ske noget nyt og hyldede ansættelsen af Zorniger. Lige pludselig havde OB mulighed for at vinde alle kampe de stillede op i - den følelse havde man ikke før- Det stod bare stille med udviklingen hér til sidst, og den tåkrummende retorik og kommentarer fra Zorniger blev bare for meget. Men man bør tage nogle af hans tanker med sig - spillerne skal tage ansvar og hele tiden ville være bedre. (min fortolkning). Der skal bygges videre på Zornigers "Professionalisme", og TT er måske den helt rette til at udnytte de ressourcer der er blevet skabt i OB. Zorniger har fortalt rigtig meget, at der mangler forstærkninger i OB, og vi har ædt det hele råt. Ja, holdet kan altid blive bedre - men er det egentlig så dårligt? Der er klasse med Arp, Ganaus, Grot og Niemich offensivt - relativt stor klasse med Keskinen, Falk, Oudraogo, Suhonen, William Martin på midten. McCoy er klasse o forsvaret, hvor der også er potentiale i Askou og Gomez. Og så ved jeg at Vitus Friis, Magnus Andersen sagtens kan blive til noget hvis de får chancen (de skal spille, hvis de skal udvikle sig). Målmandsposten er jævn. Så ja, ligesom spillerne, så kan man altid blive bedre, og der skal kigges på alle muligheder for at optimere truppen - men så dårlig er den heller ikke. Giv de unge talenter lov til at spille, så skal de også nok komme
            Last edited by Københavnstinker; i dag, 09:41.

Comment

Er jeg i øvrigt den eneste, der synes at Putros gør det fuldstændig håbløst igen igen.

Vi kan diskutere McCoys gule kort. Men et overfald, helt uden for spillet på en modspiller helt bevidst ikke takseres til rødt. Det har jeg meget, meget svært ved at forstå.
              Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                Er jeg i øvrigt den eneste, der synes at Putros gør det fuldstændig håbløst igen igen.

Vi kan diskutere McCoys gule kort. Men et overfald, helt uden for spillet på en modspiller helt bevidst ikke takseres til rødt. Det har jeg meget, meget svært ved at forstå.
                Dømmer selv, gult/gult i den situation er fair, McCoy provokerer og overspiller på tjattet

Comment

Iøvrigt er McCoy langt bedre på VB end HB. Synes faktisk han stod svagt i billedet i 1.halvleg.

Yttergaard er jeg ikke helt tryg ved endnu. Måske kommer det når har får flere kampe.
                  Kan ikke lige se hvad hans styrker er endnu. Omvendt er det let at se hans svagheder.

Gomez og Askou supplere hinanden rigtig fint. Gad godt en forlængelse med Askou da han ville have godt af en sæson mere i superligaen.
                  Han ender med at ende som Slotsager på bænken.
                  Last edited by Kielberg; i dag, 11:23.

Comment

Dømmer selv, gult/gult i den situation er fair, McCoy provokerer og overspiller på tjattet
                    Helt enig. Er tit irriteret over Putros, men i går synes jeg han dømmer en rigtig fin kamp.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Iøvrigt er McCoy langt bedre på VB end HB. Synes faktisk han stod svagt i billedet i 1.halvleg.

Yttergaard er jeg ikke helt tryg ved endnu. Måske kommer det når har får flere kampe.
                      Kan ikke lige se hvad hans styrker er endnu. Omvendt er det let at se hans svagheder.

Gomez og Askou supplere hinanden rigtig fint. Gad godt en forlængelse med Askou da han ville have godt af en sæson mere i superligaen.
                      Yttergård spiller da en rigtig fin, solid kamp. Han virker placerings- og pasningsstærk og lave intelligente løb, der giver Keskinen mulighed for at udfordre 1:1 på
                      SjEs back.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

McCoy var bedst sidst I kampen hvor der blev plads at løbe på. Tror han kan gøre det på højre også.

Comment

Det var en kamp hvor begge hold forsvarede meget disciplineret. Meget intensivt, men så det var svært at komme til chancerne.
                          Er virkelig imponeret om niveauet Gomez viste i de to første kampe. Det havde ikke forventet. Det er til dels dueller med højt risiko han går ind men han virker mere moden og taktisk mere disciplineret end tidligere.
                          Kante er outstanding. Måske vores vigtigste spiller og spiller altid på højt niveau.
                          Ellers er det en fornøjelse at se McCoy Er virkelig begejstret om han. I defensiven uovervindelig og med gode offensive raids som førte ja også til sejrsmålet.
                          Det var tydeligt at se hvilken betydning Falk har for os. Han kom ind og var med der samme omdrejningspoint af vores spil.
                          Kamoebs værste: Putros, hvad kan man ellers forvente fra ham. Han skal virkelig har noget imod OB fordi han fløjter konstant imod os. Ikke kun de 50:50 beslutninger også de 60:40 for os fløjter han imod os. Og det gule kort for McCoy var toppen af latterlige og forkerte beslutninger.
                          I øvrigt skulle vi vel også sende et lille tak Zorniger. Spillere var meget fit mens Sønderjyske løb tørt af kræfter og kunne ikke sætte mere en slutoffensive tilsammen fordi vi fordrede de så meget.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Det var en kamp hvor begge hold forsvarede meget disciplineret. Meget intensivt, men så det var svært at komme til chancerne.
                            Er virkelig imponeret om niveauet Gomez viste i de to første kampe. Det havde ikke forventet. Det er til dels dueller med højt risiko han går ind men han virker mere moden og taktisk mere disciplineret end tidligere.
                            Kante er outstanding. Måske vores vigtigste spiller og spiller altid på højt niveau.
                            Ellers er det en fornøjelse at se McCoy Er virkelig begejstret om han. I defensiven uovervindelig og med gode offensive raids som førte ja også til sejrsmålet.
                            Det var tydeligt at se hvilken betydning Falk har for os. Han kom ind og var med der samme omdrejningspoint af vores spil.
                            Kamoebs værste: Putros, hvad kan man ellers forvente fra ham. Han skal virkelig har noget imod OB fordi han fløjter konstant imod os. Ikke kun de 50:50 beslutninger også de 60:40 for os fløjter han imod os. Og det gule kort for McCoy var toppen af latterlige og forkerte beslutninger.
                            I øvrigt skulle vi vel også sende et lille tak Zorniger. Spillere var meget fit mens Sønderjyske løb tørt af kræfter og kunne ikke sætte mere en slutoffensive tilsammen fordi vi fordrede de så meget.
                            Jeg er også vild med McCoys intensitet, men det skal alle dage give gult at juble hånligt af en modstander. Og så havde det altså klædt McCoy ikke at smide sig i situationen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg er også vild med McCoys intensitet, men det skal alle dage give gult at juble hånligt af en modstander. Og så havde det altså klædt McCoy ikke at smide sig i situationen.
                              Men er vi ikke enige om at han aldrig havde fået gult, hvis ikke Qamili havde reageret, og skubbet ham?

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Dels dømmer han lidt halvskidt men hans placeringsevne var under alt kritik i går i forhold til OB.

Først da de har Olesen liggende skader har vi en 11-10 situation vi kan udnytte. Da vælger han at stille sig midt i afleveringstrekanten så han han står i vejen, stopper bolden og dermed spillet. Han gør det 1 gange mere og også 2 gange hvor han blokerer vores spilleres løb.

1 gang offensivt hvor vores angreb går i stå og vi mister bolden fordi han står i vejen og 1 gang i forsvar hvor han blokerer Falk og gør han ikke kan komme med tilbage. Heldigvis fik de ikke udnyttet det.

Han har også sammen med linievogter 3 fejldomme ved indkast, som bl.a. medfører et hjørne til SJE og en chance til dem.
                                Han har altid været dårlig over for os og fortsætter.

Putros, Redder og Uslu er gift for OB

Comment

Working...
                                X