Oprindeligt indsendt af jamborg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Sønderjyske 03/08/2026
Collapse
X
-
Juhu, den sejr kommer på det helt rigtige tidspunkt. Jeg fulgte kampen fra ferie i Kroatien på debatforums tråd og på bold. Tak for de mange opdateringer, det var spænende at følge med. God bedring til Arp, jeg håber på at han er klar til næste Mandag mod Silkeborg, der er brug for ham. I morgen er der en bådtur på syv timer med drikkevarer ad libitum. Måske jeg drikker lidt mere vin end vand? Jeg er rigtig glad for sejren, nu skal vi sætte en stime af sejre sammen.
- Likes 3
Comment
-
Ja, det tror jeg at du har ret iOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Måske er det en langsigtet løsning. Synes bare Yttergårds udgangspunkt var meget defensivt i dag, men det kan også være omstændighederne der spiller ind. Men hvis han skal spille derude, og vi skal spille med kanter, og vi kun skal spille med en enkelt spidsangriber, så ser kabalen lidt anderledes ud i forhold til hvad vi skal ud at hente, end hvad den gjorde for et par dage siden.
Velkommen til mere defensiv thomasberg bold ;-)
Comment
-
Ved godt at stemningen i forum er overvejende negativ i forhold til Adam, det er helt i ordenOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg tror ikke på han får mange kampe fra start, mon ikke Ganaus kunne være en stærk kandidat til den plads. Og ellers Suhonen når han er klar
Det er op til træneren om han vil bruge ham, synes kun at det er positivt at træneren forsøger at bruge spilleren der hvor han er bedst
- Likes 1
Comment
-
God turOprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægJuhu, den sejr kommer på det helt rigtige tidspunkt. Jeg fulgte kampen fra ferie i Kroatien på debatforums tråd og på bold. Tak for de mange opdateringer, det var spænende at følge med. God bedring til Arp, jeg håber på at han er klar til næste Mandag mod Silkeborg, der er brug for ham. I morgen er der en bådtur på syv timer med drikkevarer ad libitum. Måske jeg drikker lidt mere vin end vand? Jeg er rigtig glad for sejren, nu skal vi sætte en stime af sejre sammen.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Min MoM er helt klar McCoy.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægTopi kåret kampens spiller. Er jeg nu ikke helt enig i, men han har været iøjnefaldende"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Der hvor han er bedst?? Du mener da vel ikke det er på højrekanten?Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Ved godt at stemningen i forum er overvejende negativ i forhold til Adam, det er helt i orden
Det er op til træneren om han vil bruge ham, synes kun at det er positivt at træneren forsøger at bruge spilleren der hvor han er bedst
Comment
-
Vi har et problem hvis vores eneste venstreback er bedst på højre midtOprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Ved godt at stemningen i forum er overvejende negativ i forhold til Adam, det er helt i orden
- Likes 1
Comment
-
Jep! Og får også tegnet nogle ting, der viser at Yttergård ikke er nær så defensiv, som der er et par stykker her, der har set :) Hans rolle var bare at tage de indvendige løb, så Keskinen kunne blive isoleret med sin back.Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægSynes det er et fint interview Thomasberg har og fortæller lidt om kanter generelt og formålet med b.la. Adam på kanten. Nicoline er egentlig ret skarp i hendes analyse.,
- Likes 2
Comment
-
Tager altid meget gerne 3 point og en stærk defensiv indsats. Kedeligt eller underholdende er for mig ligegyldigt, det er kun 3 point der tæller.
Angående Ganaus så han jo lidt den typiske angriber, der kan score selv på de dårligste dage. Han er en de bedste afsluttere OB har haft i mange år. Vel kun Luca der er bedre.
- Likes 2
Comment
Comment