Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Sønderjyske 03/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
    OB var mindst dårlig, en kedelig kamp, typisk for træneren og typisk at mål kom på et indlæg i slutningen af kampen

Positive ting
    Vigtigst: 3 point
    Meget bedre forsvar, meget mere ro på
    Gomez var meget rolig, bedste kamp jeg har set med ham, dejligt at se med alt det som OB har investeret i ham, han satser fortsat voldsomt i taklinger, i dag gik det godt
    Træneren var god til at bruge truppen, det kommer OB til gavn på sigt hvis marginal-spillere får flere minutter
    Adam blev brugt i en position som bør passe ham bedre, han gjorde det ikke så godt, men bør kunne gøre det bedre fremadrettet
    Efter målet var OB supergode til at holde på bolden, de var rolige, her var de klart bedst af de to hold

Det er tydeligt at holdet skal vænne sig til en anden måde at spille på, der var alt for mange boldtab og specielt i angrebet var der ikke en plan

Hvis sønderjyske ikke forbedrer sig, så bliver de nedrykningskandidater
    jeg tror ikke på han får mange kampe fra start, mon ikke Ganaus kunne være en stærk kandidat til den plads. Og ellers Suhonen når han er klar

Comment

Juhu, den sejr kommer på det helt rigtige tidspunkt. Jeg fulgte kampen fra ferie i Kroatien på debatforums tråd og på bold. Tak for de mange opdateringer, det var spænende at følge med. God bedring til Arp, jeg håber på at han er klar til næste Mandag mod Silkeborg, der er brug for ham. I morgen er der en bådtur på syv timer med drikkevarer ad libitum. Måske jeg drikker lidt mere vin end vand? Jeg er rigtig glad for sejren, nu skal vi sætte en stime af sejre sammen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Måske er det en langsigtet løsning. Synes bare Yttergårds udgangspunkt var meget defensivt i dag, men det kan også være omstændighederne der spiller ind. Men hvis han skal spille derude, og vi skal spille med kanter, og vi kun skal spille med en enkelt spidsangriber, så ser kabalen lidt anderledes ud i forhold til hvad vi skal ud at hente, end hvad den gjorde for et par dage siden.
        Ja, det tror jeg at du har ret i

Velkommen til mere defensiv thomasberg bold ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg tror ikke på han får mange kampe fra start, mon ikke Ganaus kunne være en stærk kandidat til den plads. Og ellers Suhonen når han er klar
          Ved godt at stemningen i forum er overvejende negativ i forhold til Adam, det er helt i orden

Det er op til træneren om han vil bruge ham, synes kun at det er positivt at træneren forsøger at bruge spilleren der hvor han er bedst

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
            Juhu, den sejr kommer på det helt rigtige tidspunkt. Jeg fulgte kampen fra ferie i Kroatien på debatforums tråd og på bold. Tak for de mange opdateringer, det var spænende at følge med. God bedring til Arp, jeg håber på at han er klar til næste Mandag mod Silkeborg, der er brug for ham. I morgen er der en bådtur på syv timer med drikkevarer ad libitum. Måske jeg drikker lidt mere vin end vand? Jeg er rigtig glad for sejren, nu skal vi sætte en stime af sejre sammen.
            God tur
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
              Topi kåret kampens spiller. Er jeg nu ikke helt enig i, men han har været iøjnefaldende
              Min MoM er helt klar McCoy.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Ved godt at stemningen i forum er overvejende negativ i forhold til Adam, det er helt i orden

Det er op til træneren om han vil bruge ham, synes kun at det er positivt at træneren forsøger at bruge spilleren der hvor han er bedst
                Der hvor han er bedst?? Du mener da vel ikke det er på højrekanten?

Comment

Vi har et problem hvis vores eneste venstreback er bedst på højre midt

Comment

Synes det er et fint interview Thomasberg har og fortæller lidt om kanter generelt og formålet med b.la. Adam på kanten. Nicoline er egentlig ret skarp i hendes analyse.,

Comment

Sidste sæson lukkede vi alt for mange mål ind. Jeg har intet imod et mere defensivt udtryk og solidt forsvar. Vi skal have flere kampe hvor vi ikke lukker mål ind. Jeg er sikker på når Suhonen og Falk er helt klar så får offensiven også et bedre udtryk.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Eller Krølle. Tror han får sit gennembrud denne sæson, et par rigtig fine indhop indtil videre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Der hvor han er bedst?? Du mener da vel ikke det er på højrekanten?
                          Jeg mener at han er bedre længere fremme på banen

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Synes det er et fint interview Thomasberg har og fortæller lidt om kanter generelt og formålet med b.la. Adam på kanten. Nicoline er egentlig ret skarp i hendes analyse.,
                            Jep! Og får også tegnet nogle ting, der viser at Yttergård ikke er nær så defensiv, som der er et par stykker her, der har set :) Hans rolle var bare at tage de indvendige løb, så Keskinen kunne blive isoleret med sin back.

Comment

Det skønneste er dog at vi i dag tager de 3 point mod en direkte konkurrent - også en konkurrent vi ikke var farlige imod sidst jeg stod i Haderslev.

Comment

Tager altid meget gerne 3 point og en stærk defensiv indsats. Kedeligt eller underholdende er for mig ligegyldigt, det er kun 3 point der tæller.

Angående Ganaus så han jo lidt den typiske angriber, der kan score selv på de dårligste dage. Han er en de bedste afsluttere OB har haft i mange år. Vel kun Luca der er bedre.

Comment

Working...
                                X