Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Thomas Thomasberg ny cheftræner
Collapse
X
-
Han var med i træninger. Men stod også for mange andre ting, for eks. de transfers af vores tyske spiller."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oversat fra jysk: TT er ikke kommet for at lalle rundt med 8. pladser!
OB burde og skal være et sted, hvor der både er ambitioner om og det, der også bliver proppet midler i for at nå det.
Jeg vil gerne være en del af at lave nogle resultater, så Top 6 mere bliver en selvfølge end en undtagelse.
Jeg ved godt, at mange før mig har sagt de samme ting, men det ændrer ikke ved det, jeg fokuserer på. Vi skal have lavet snak til handling
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
"TT er ikke kommet for at lalle rundt med 8. Pladser".Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægOversat fra jysk: TT er ikke kommet for at lalle rundt med 8. pladser!
OB burde og skal være et sted, hvor der både er ambitioner om og det, der også bliver proppet midler i for at nå det.
Jeg vil gerne være en del af at lave nogle resultater, så Top 6 mere bliver en selvfølge end en undtagelse.
Jeg ved godt, at mange før mig har sagt de samme ting, men det ændrer ikke ved det, jeg fokuserer på. Vi skal have lavet snak til handling
https://www.tv2fyn.dk/odense/thomasb...handling-05c4f
Nej. Men det gjorde ingen af de sidste 5 trænere vi har haft heller ikke, som TT også mere end antyder. Snak til handling er nøgleordet, og på de parametre er Thorborg og CO konstant bagud fra starten af. Deres handlinger har, bortset fra tilskuerfremgangen, ikke ført til andet end sekundaplaceringer og den nærmest uundgåelige nedrykning.
Vi har hentet trænere, der har vundet metal og trofæer til ingen effekt, så sandsynligheden taler for at TT bliver den næste i rækken af trænere, der simpelthen ikke kan løse den gordiske knude.
Håbet har man altid. Jeg gik ind til SønderjyskE kampen med det mindset, at jeg ville glædeligt overraskes. 1-0, foran 10.000 tilskuere på en mandag aften lige efter en ferie, vi holdt nullet og modstanderne vadede ikke igennem vores forsvar. Så dér var der et flueben ud for glædeligt overrasket.
Men der skal mange flere af den slags, før jeg stoler ét eneste sekund på at de denne gang måske har ramt noget rigtigt. Tillid skal fortjenes.
Det er ikke klynk, det er realisme, er mit udgangspunkt.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 3
Comment
-
fint SFÅ interview med Thomasberg. Han er helt sikkert mere "klubbens mand", får nævnt udvikling og salg af spillere flere gange, men svare samtidig uden omsvøb tidligt i interviewet at det da bliver ham der "trækker sværdet ud af stenen" i OB. Så ambitionerne er der helt klart - men han kommer ikke til at skabe så meget uro i medierne som sin forgænger.
Det er tydeligvis en mere pragmatisk tilgang til tingene han har - men kunne godt forestille mig det er det OB har brug for nu og her.
- Likes 1
Comment
-
Zorniger beroligede mig aldrig rigtig i de her interviews. Ved ikke rigtig hvorfor. Får en helt anden rolig mavefornemmelse af TT efter at have hørt dagens interview. Han føles meget mere som en rigtig klassisk OB træner. Jeg håber virkelig at det bliver ham der løfter Excalibur over hovedet(var det ikke det sværdet hed?)Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægfint SFÅ interview med Thomasberg. Han er helt sikkert mere "klubbens mand", får nævnt udvikling og salg af spillere flere gange, men svare samtidig uden omsvøb tidligt i interviewet at det da bliver ham der "trækker sværdet ud af stenen" i OB. Så ambitionerne er der helt klart - men han kommer ikke til at skabe så meget uro i medierne som sin forgænger.
Det er tydeligvis en mere pragmatisk tilgang til tingene han har - men kunne godt forestille mig det er det OB har brug for nu og her.
- Likes 2
Comment
-
Og det er så derfor jeg mener Zorniger var en mere spændende træner, det signalerede også større ambitioner (selv om man i bakspejlet tydeligt kan se at de ikke var klar til for alvor at forsøge at indfri de ambitioner). Men det var lidt mere spændende / usikkert - for det kunne ende med at blive helt genialt eller helt tosset.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Zorniger beroligede mig aldrig rigtig i de her interviews. Ved ikke rigtig hvorfor. Får en helt anden rolig mavefornemmelse af TT efter at have hørt dagens interview. Han føles meget mere som en rigtig klassisk OB træner. Jeg håber virkelig at det bliver ham der løfter Excalibur over hovedet(var det ikke det sværdet hed?)
Der er Thomasberg klart en mere rolig / sikker eller lidt mere kedelig træner. Et par sikre hænder på rattet - så lad ham tage styringen 3-4 sæsoner, og så skal ledelsen ellers bare holde nallerne fra rattet og undgå at skifte retning igen, så tror jeg det kan blive ganske fint.
Jeg er stadig ikke helt oppe og ringe - men kan TT bringe os i en position som han gjorde med Randersi en årrække...det ville ikke være noget dårligt første skridt
- Likes 3
Comment
-
….det er så der tvivlen kommer indOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Og det er så derfor jeg mener Zorniger var en mere spændende træner, det signalerede også større ambitioner (selv om man i bakspejlet tydeligt kan se at de ikke var klar til for alvor at forsøge at indfri de ambitioner). Men det var lidt mere spændende / usikkert - for det kunne ende med at blive helt genialt eller helt tosset.
Der er Thomasberg klart en mere rolig / sikker eller lidt mere kedelig træner. Et par sikre hænder på rattet - så lad ham tage styringen 3-4 sæsoner, og så skal ledelsen ellers bare holde nallerne fra rattet og undgå at skifte retning igen, så tror jeg det kan blive ganske fint.
Jeg er stadig ikke helt oppe og ringe - men kan TT bringe os i en position som han gjorde med Randersi en årrække...det ville ikke være noget dårligt første skridt
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 2
Comment
-
Præcis sådan har jeg det også. Jeg synes også at det ser ud som truppen er mere afklaret i fht. til spillestilen hvor vi har set et par fine kampe, men dog stadig med ting der skal forbedres .. herunder målscoringen.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Zorniger beroligede mig aldrig rigtig i de her interviews. Ved ikke rigtig hvorfor. Får en helt anden rolig mavefornemmelse af TT efter at have hørt dagens interview. Han føles meget mere som en rigtig klassisk OB træner. Jeg håber virkelig at det bliver ham der løfter Excalibur over hovedet(var det ikke det sværdet hed?)
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 4
Comment
-
Vi er gudskelov videre efter en fuldstændig talentløs Zorniger. Men der skal selvfølgelig leveres resultater, og der er heldigvis begyndt at komme flere små lyspunkter hist og pist på holdet og i kampene. Jeg er sindsygt spændt på den første kamp efter pausen.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
Comment