Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thomas Thomasberg ny cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det er svært at være andet end indifferent. Træner nr x på y antal år.

Ja ja da.

Til gengæld har vi sagt farvel til første mand med nosser til at sige vores amatørledelse i mod i årevis.

Comment

Thomasberg har været på Kreta i sin sommerferie. Det er 100% Jysk! Det kan godt clashe med den fynske mentalitet, hvor man foretrækker at holde sommerferie nær Hasmark Strand.

Tror I det her bliver godt?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Det er svært at være andet end indifferent. Træner nr x på y antal år.

Ja ja da.

Til gengæld har vi sagt farvel til første mand med nosser til at sige vores amatørledelse i mod i årevis.
        Ved ikke om han havde nosser? Kunne ikke se dem eller den for den stor klaphat.
        Sikke dog en herlig dag

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
          Både OB og Thomasberg er synonym med leverpostej og grå mus, så det er jo nok et meget godt match, selvom man som OB fan langsomt får suget livsgnisten ud af sig.

Satme nederen at man kan være så håbløst forelsket i en klub og samtidig mærke at alt glæde og begejstring for længst er væk.

men velkommen til Thomasberg, min bøn er at du modbeviser mig og yder det nødvendige modspil til ledelsen og ikke bare agere firmaets mand og taler Troels og Thorborg efter munden. Vis lidt nosser og forlang noget handling frem for de sædvanlige floskler og mundlort
          Er bange for at det så er nødvendigt at få foretaget en transplantation først ....
          Last edited by jamborg; i dag, 14:56.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
            Thomasberg har været på Kreta i sin sommerferie. Det er 100% Jysk! Det kan godt clashe med den fynske mentalitet, hvor man foretrækker at holde sommerferie nær Hasmark Strand.

Tror I det her bliver godt?
            Jeps, hvis han kan sparke lidt FCMgejst ind i klubben, men nok ikke helt den rette alligevel

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
              Jeg mener TT er en opgradering både på og uden for banen. Men der skal stadigvæk spillere end til start 11eren.
              Håber du får ret. Jeg har aldrig selv været stor fan af Thomasberg, men nu er han vores cheftræner og jeg giver ham fuld opbakning indtil også han er væk og så håber jeg han kan få noget fornuftigt ud af det materiale, som vores ledelse er villige til at stille ham til rådighed.

Min gæt er at Zorniger simpelthen stillede nogle krav til vores ledelse omkring, hvad der skal til for at kunne konkurrere (træningsfaciliteter, trup osv.) som de ikke var villige til at imødekommer. Og for ikke selv at se for dum og inkompetent ud, så finder man igen igen en cheftræner som klapper hælene i og gør som Thorborg og Enrico siger. Så er der ikke så meget bøvl og så kan de altid bare fyre ham igen, hvis heller ikke han kan give os den forpulede 6. plads.

Jeg synes det er en trist dag som OB’er fordi det håb, jeg fik med ansættelsen af Zorniger, om at vi rent faktisk ville noget andet end middelmådighed, nu er skudt tilbage til den fornemmelse jeg havde da vi rykkede ned (galehus og utroværdig ledelse).

Når det så er sagt så vil jeg til hver en tid heller have Thomasberg som træner end Krogh og Alm. Min bekymring er at vi har den samme ledelse med Thorborg og Enrico og de har stadig ikke vist mig at de kan køre en professionel fodboldklub særlig kompetent.
              Den næste der ryger er jo nok Troels Bech og så kan Enrico stille sig op og snakke om at vi skal have “vendt hver en sten”, men sjovt nok så peger pilen i den slags stenvending aldrig på topledelsen selv, selvom det åbenlyst er der skoen trykker.
              Last edited by OleKBH; i dag, 15:00.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeps, hvis han kan sparke lidt FCMgejst ind i klubben, men nok ikke helt den rette alligevel
                Du tror ikke at fynboerne synes han er en værre snob, når han holder ferie på Kreta fremover at være til kræmmermarked i Ørbæk? Jeg er nervøs

Comment

Du tror ikke at fynboerne synes han er en værre snob, når han holder ferie på Kreta fremover at være til kræmmermarked i Ørbæk? Jeg er nervøs
                  Forstår dig... meeen må jo tage i betragtning alle de år han har været fast gæst på Vorbasse Marked og Jelling Festivalen... de erfaringer kan du bestemt ikke tage fra ham selvom han vist nok boede på glampingpladsen med halvlunken rosé fra Fleggaard !

P.S. Regner med at han også får en kold fad i Herning om tre timers tid

Comment

Forstår dig... meeen må jo tage i betragtning alle de år han har været fast gæst på Vorbasse Marked og Jelling Festivalen... de erfaringer kan du bestemt ikke tage fra ham selvom han vist nok boede på glampingpladsen med halvlunken rosé fra Fleggaard !

P.S. Regner med at han også får en kold fad i Herning om tre timers tid
                    Thomasberg har aldrig været nogen af de steder. Det ved jeg med sikkerhed.

Comment

Thomasberg har aldrig været nogen af de steder. Det ved jeg med sikkerhed.
                      Så er vi to

Fulgte bare op på det jeg troede var en joke...

Comment

Så er vi to

Fulgte bare op på det jeg troede var en joke...
                        Joke?

Jeg er grav-alvorlig.

Comment

Skal man være en smule positiv, så var det vel TT der etablerede RFC i top6 og hentede en pokaltitel. Det var næppe med superstjerne eller luksusfaciliteter (jeg kender ikke træningsfaciliteterne i Randers).
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                          X