Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thomas Thomasberg ny cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Hvis "godt" = top 6, så ja, det kan det blive, og hvis det gør, ville det i høj grad være Thomasbergs fortjeneste. De sidste femten år har vi haft to variable - spillertrup og trænere. Konstanterne har været en ambition om top-6, dårlig sportslig ledelse og retningsløs ageren på transfermarkedet, dårlige faciliteter, uddateret stadion og et budget der rækker til 6.-7. plads. Resultatet/udfaldet har været med en enkelt undtagelse været til bund-6. Man kunne endda være så fræk og sige, at langt de fleste sæsoner har spillertruppen været bund-6, således at det kun er træneren der er den eneste variabel. Der har Michelsen bragt os succes, mens resten er faldet igennem. Jeg håber inderligt, at Thomasberg kan knække koden. Han har bare noget nær lige så tvivlsomme forudsætninger (de førnævnte konstanter) som hans forgængere.
    Jeg frygter bare, at når det begynder at vakle så vender fynboerne ham ryggen fordi, han ikke holder sommerferie nær Hasmark Strand, drikker fad og krejler på Ørbæk Marked og cykler ud til Kerteminde og banker en munkeboer på vejen - du ved klassiske fynbo-ting.

Han er jo en mand fra Jylland

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Jeg frygter bare, at når det begynder at vakle så vender fynboerne ham ryggen fordi, han ikke holder sommerferie nær Hasmark Strand, drikker fad og krejler på Ørbæk Marked og cykler ud til Kerteminde og banker en munkeboer på vejen - du ved klassiske fynbo-ting.

Han er jo en mand fra Jylland
      Seriøst?
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Hvorfor mon at der har været så “stille” på transferfronten her til sommer?

Skulle ikke undre mig der står 2 spillere klar inden for en uge til halvanden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Seriøst?
          Ja!

Fynboer er notorisk skeptiske overfor udlændinge og andet godtfolk der kommer øst og vest for broerne.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Det skulle der jo gerne uanset hvem der var træner … men jeg er nysgerrig på det her med forlængelser af William og Martin ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det skulle der jo gerne uanset hvem der var træner … men jeg er nysgerrig på det her med forlængelser af William og Martin ..
              Jeg tror Askou eller Martin forlænger.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Seriøst?
                Det tog også mig lidt tid at lure sarkasmen/sandheden (som jeg ellers selv bruger en del)

Jeg er på bjerghest side her... beklager, må være varmen og for mange kolde øl

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Ja!

Fynboer er notorisk skeptiske overfor udlændinge og andet godtfolk der kommer øst og vest for broerne.
                  Jamen du er jo helt væk!
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det tog også mig lidt tid at lure sarkasmen/sandheden (som jeg ellers selv bruger en del)

Jeg er på bjerghest side her... beklager, må være varmen og for mange kolde øl
                    Sikke en god ide. Tror sku lige jeg tager en pilsner og drikker sårene væk…

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

altså så er det jo bare endnu mere dumt. I det øjeblik ledelsen mister tilliden til træneren, der skal han bare ud. Holde på ham, og vente med signinger fordi man måske fyrer ham lige om lidt - det ville være helt utroligt dumt.

Comment

I Thomasberg får vi vel en stabil træner, sluttede han ikke konstant 8-6. pladsen med Randers. Tænker det bliver sådan noget, mere af det samme - det er ihvertfald ikke et tegn på at man "angriber" superligaen eller har fornyede ambitioner.

Hvis ellers Troels får fingeren ud og henter nogle forstærkninger så skal vi vel nok overleve denne sæson også. Men i guder hvor er det bare beige. Totalt ligegyldigt. Det er vel næsten kun guld Glen der havde været mere skuffende.

Comment

Velkommen til TT. Og han skal selvfølgelig have fuld opbakning. Selvom forstår ikke ledelsen i OB. Alle de her "gear-skifte" - kan vi bare ikke holde fast i et projekt vi har besluttet det ville være det rigtige længere?
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Nogen som ved om Martin Lanig fortsætter som assistent efter cheftræner skifte?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Nogen som ved om Martin Lanig fortsætter som assistent efter cheftræner skifte?
                              Jeg tror de bliver skiftet - begge 2 af eget ønske snarest muligt, når afløsere er på plads.

Mit bud er Ralf Pedersen kommer ind, han blev hentet til Polen lige før TT blev fyret i polen

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...er-i-ob-for-nu

Comment

Working...
                                X