Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thomas Thomasberg ny cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Thomas Thomasberg ny cheftræner

Velkommen til https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-ny-ob-traener

Starter med at træne Fredag. https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...t-for-at-vinde

Comment

Fra egen hjemmeside:
      https://ob.dk/nyheder/2026/juli/thom...eftraener-i-ob

Comment

Dejligt at de glemmer at slukke mikrofonen. Troels mener åbenbart at SFÅs spørgsmål kan være lidt "krads" !

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Dejligt at de glemmer at slukke mikrofonen. Troels mener åbenbart at SFÅs spørgsmål kan være lidt "krads" !
          Ok, det så jeg ikke. Signalet røg hos mig.

Comment

Velkommen til og held og lykke. Det får du, som dine forgængere, brug for.

Comment

Jeg mener TT er en opgradering både på og uden for banen. Men der skal stadigvæk spillere end til start 11eren.

Comment

Det er i øvrigt sjovt, hvordan cirklen på en måde er sluttet. Jeg kan svagt huske folk der brokkede sig over Lars Olsens kønsløse fodbold. Nu har vi været prøvet at spille med bold, spille med fem bagved, spille direkte langs jorden og senest (forsøge at) spille en sværm. Nu er vi tilbage med en mand der har ry for betonfodbold. Hvis det betyder sølvmedaljer, tror jeg at jeg kan leve med det

Comment

Årh har altid haft det lidt svært med TT, men han har genrelt gjort det godt, og nu er han jo vores, så velkommen til Thomas
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Velkommen til....
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Jeg har godt nok lidt svært med at se, hvor identitet OB og Thomasberg harmonerer... Havde hellere set Bo Henriksen som ny træner, men det må jo være det muliges gunst.

Comment

Både OB og Thomasberg er synonym med leverpostej og grå mus, så det er jo nok et meget godt match, selvom man som OB fan langsomt får suget livsgnisten ud af sig.

Satme nederen at man kan være så håbløst forelsket i en klub og samtidig mærke at alt glæde og begejstring for længst er væk.

men velkommen til Thomasberg, min bøn er at du modbeviser mig og yder det nødvendige modspil til ledelsen og ikke bare agere firmaets mand og taler Troels og Thorborg efter munden. Vis lidt nosser og forlang noget handling frem for de sædvanlige floskler og mundlort

Comment

Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg
                          Jeg har godt nok lidt svært med at se, hvor identitet OB og Thomasberg harmonerer... Havde hellere set Bo Henriksen som ny træner, men det må jo være det muliges gunst.

Det er vores grundopfattelse at spillerne ejer præstationen, træneren ejer taktikken og klubben ejer udtrykket. Thomas er valgt, fordi han har bevist i sine tidligere klubber, at den spillestil han mestrer, passer til det OB ønsker, siger sportsdirektør Troels Bech.​
                          Et cheftrænerskifte hos os er ikke et markant spillestilsskifte, om end Thomas nu ejer taktikken for, hvordan det kommer til udtryk. Det er fortsat højenergisk fodbold, pres når det er muligt, genpres altid og en fysisk intensitet som skal være genkendelig, siger Troels Bech.​”
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Velkommen til Thomas.

Men men men...Kom nu lige med et par forstærkninger. 1 eller 2 til forsvaret. Eller bare 1 og så en angriber med 35 mål i støvlerne pr sæson de næste minimum 3 år.

Comment

Nogen der har link til hele doorstep?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                              X