Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Zorninger fyret!!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Galamush
    replied
    Synes man kan udlede af det Thomasberg siger at han er blevet kontaktet inden i tirsdags også. Så de har kigget på ham tidligere end hvad Troels har meldt ud.

Leave a comment:

• badazz
    replied
    Jeg syntes ikke, at AZ har imponeret i hans tid i OB, og jeg tænker, at han max havde holdt et år mere.
    Men timingen for fyringen kan virke lidt underlig.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Lidt sjovt, at når jeg de senere år har berettet noget om stemningen i Ådalen, har jeg altid skulle komme med dokumentation/beviser på at overvinderkulturen ikke er i vater. Ellers var jeg jo bare en troll og mega negativ som ikke ville klubben noget godt "

Nu har stemningen åbenbart ændret sig og det fyger med udokumenterede påstande, som folk nu slubrer i sig uden kritik... nye tider på forummet
    Det må da være et rent slaraffenland for dig, hvis du føler at man bare kan komme med udokumenterede oplysninger

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Fyringen blev besluttet i tirsdags siger Troels.

Leave a comment:

• Agbre
    replied

Lidt sjovt, at når jeg de senere år har berettet noget om stemningen i Ådalen, har jeg altid skulle komme med dokumentation/beviser på at overvinderkulturen ikke er i vater. Ellers var jeg jo bare en troll og mega negativ som ikke ville klubben noget godt "

Nu har stemningen åbenbart ændret sig og det fyger med udokumenterede påstande, som folk nu slubrer i sig uden kritik... nye tider på forummet
    Haha. Ja det er godt nok underligt. Måske har det noget at gøre med at:
    1. Der har været flere rygter om dårligt forhold mellem spillere og Zorniger den sidste måned
    2. Jeg tror jeg i dag har læst tre forskellige journalister, der har meldt, at de hører det samme når de forhører sig hos spillere
    3. Når en træner bliver fyret er det ofte tilfældet - især når det er en træner, der er så krævende som Zorniger
    Det er med andre ord nemt at tro på.

Når du melder, at TB var presset i sommers (og i øvrigt spåede ham fyret efter første sæson) er det en anden situation:
    1. Du står alene med påstanden (jeg har ikke hørt eller læst det for andre)
    2. TB og NT har tydeligvis et godt forhold (der er en grund til at han bliver ansat igen og igen)
    3. Han havde leveret resultater ved at rykke op i første sæson
    4. Konsensus blandt eksperter var, at ansættelsen af TB var et scoop for OB og blev anset som den måske bedste beslutning af galehuset OB i mange år - og den slags positiv omtale betyder bare meget
    Det er med andre ord meget svært at tro på. Alt logik peger på, at han nok var en af de sportsdirektører i Danmark der sad mest sikkert i sædet. At kalde ham fyringstruet (eller bare presset) i sommers svarer vel nærmest til at påstå det samme om Jacob Nielsen (eller Jakob Poulsen) i AGF dagen efter mesterskabet kom i hus.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied

Normalt er det antal spillere utilfredse med træneren, da de ikke står til at være i start-11 (hvilket vel er meget normalt)... de skal bare knibe ballerne sammen, retfærdiggøre deres plads på holdet og stoppe klyngeriet !
    Der er da forskel på at være utilfreds med ikke at være i startopstillingen, og så på at være utilfredshed træneren og hans metoder generelt. Så at have 8-10 spillere som er utilfredse med træneren, hvis det skulle være tilfældet, anser jeg som værende meget usundt.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
    Ifølge Tipsbladet er overtageren Thomas Thomasberg
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-ny-ob-traener velkommen til.

Leave a comment:

• Mwape
    replied

Hvem i/omkring start-11 har brokket sig
    Jeg skriver, "kan sagtens være" men anden bruger har bekræftet at vedkommende har hørt det. Det jeg skrev var at man sagtens kan være kritisk overfor en træner og spille. De to ting udelukker ikke hinanden. Man kan jo sagtens også selv arbejde ok/fint, uden at være tilfreds med sin chef.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Når der ér sket noget, så er der altid en masse herinde, der har hørt en masse. Når det kommer til ting, der ikke er sket (transfers fx), så er der aldrig nogen, der ved noget som helst. Altså lol i femte potens.

Jeg var ikke voldsomt imponeret af AZ. Men hold nu kæft hvor kan han med rette føle sig fagligt røvpulet i den her sag og hold nu kæft hvor jeg håber han ved lejlighed udstiller den totale amatørisme den her klub ledes af og ved.

Og velkommen til den nye træner. Lige præcis dén har gang bliver det helt sikkert en succes…

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Ledelsen kigger jo også på hvad A-Z gør, oppe i Viborg bliver der begået meget store trænerfejl, bevidst eller ubevidst, men han skal sku stille i stærkeste. Seneste træner der bevidst/ubevidst lavede store trænerfejl var Andreas Alm i den pokalkamp ovre i Fredericia, han blev fyret et par dage efter. Hvorvidt TB og AZ er blevet uvenner er uvist, men en ting ved vi med sikkerhed, AZ kan ikke fyre TB. Jeg håber Thommasberg bliver en succes, bliver han ikke det, så skal TB væk.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Ok, er ikke overrasket og tak.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Til gengæld så vil stort set alle vores akademiseter flytte klub, og når Zorniger direkte siger til medierne, at han kun havde 11 spillere til rådighed i fredags, samt bliver personlig overfor Troels, og griner hånligt af klubbens målsætninger offentligt, kan jeg sagtens forstå at beæret var fyldt godt op over.
    Men hvem har glemt at fylde det andet bæger? Det som gør at træneren kan lykkes. Hvor mange herinde synes at vi har haft en kompetent sammenhængende 4-back-kæde i AZ-tiden?
    Hvis den nye træner også efter 1 år kommenterer på de forfærdelige træningsforhold i Ådalen, stopper alting. Det bæger som klubben ikke fylder er så stort at INGEN kan lykkes som træner.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

Som jeg hører det var det også mange fra start11
    Ok, er ikke overrasket og tak.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Virker da ikke til "kun" at være dem der ikke spiller og som tidligere nævnt kan der da sagtens være flere som ikke klynker, men som spiller fast, men alligevel ikke er tilfreds med trænerens ledelsesstil. Det kender man da også fra det almindelige arbejdsmarked. Man kan da sagtens lave sit arbejde, men være utilfreds med ens chef. Det har jeg da selv oplevet. Det jo ikke sort/hvidt plus det er ikke den tyske liga i 70erne, hvor trænerens ord var lov. Samfundet har udviklet sig, tiden er en anden og det bør man både som spiller og træner være opmærksom på plus man sviner ikke klub og spillere til offentligt, enten direkte eller inddirekte.
    Hvem i/omkring start-11 har brokket sig

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Hvis OB nogensinde skal rykke sig, så skal akademiet være drivkraft for den udvikling.
    både i forhold til at udvikle gode spillere og salg.

Synes ikke man høre dig, snakke om andet end rosende om FCN? Hos dem er akademiet vel definerende for deres første hold?

Tror de færreste forbinder Tonny Hermansen med lejrbålsstemning og højskolesangbøger.
    Øøøhhh... nu er jeg altid blevet skudt i skoene, at jeg sammenligner for meget med FCM... (kan komme op på en halv milliard i transferindtægter denne sommer ). Men nævner FCN meget få gange, hvor jeg bl.a. påpeger deres sociale engagement overfor spillere fra akademiet, som ikke kommer videre. OB har et rigtigt dårligt ry for deres håndtering (eller rettere mangel på samme) for at få de "kasserede" spillere videre i deres unge liv

Nej, deres akademi definerer ikke deres 1. hold ! De er mega dygtige til at finde talenter, som passer til deres "STRATEGI" og udvikle dem, så de meget hurtigt kan gå direkte ind i SL-truppen. Tør dem give chancerne i en ung alder, så de kan sælges til meget store beløb efter 100 - 150 SL-kampe !

Leave a comment:

Working...
X