Oprindeligt indsendt af Agbre
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-SDJ
Collapse
X
-
Tak for saglighed og og realitet :-) Tror også vi står bedre nu end for et par måneder siden!Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Den nuværende trup er da ikke alvorligt svækket?
Sådan i toppen af kvalitetsranglisten har vi solgt Ejdum og så er Owusu smuttet ved kontraktudløb.
På en hylde lavere har vi solgt Bürgy.
På endnu en hyldere lavere har vi solgt Yaya Bojang.
Så er Trybull, Grubbe, Paulsen, Abrahamsen og Jenner smuttet. De står vel samlet for 10-12 hele førsteholdskampe i sidste sæson.
Så har vi til toppen af kvalitetsranglisten fået: Keskinen ind. En umiddelbart mere færdigudviklet spiller end Ejdum altså sandsynligvis et lille nyk OVER Ejdums kvalitet.
På en hylde under Keskinen har vi hentet Ulrik Yttergaard Jensen, der virker meget 1:1 bytte med Bürgy, måske med et minimalt + i Yttegaards bog fordi han også kan dække venstrebacken og virker bedre i opspillet mellem kæderne end Bürgy var.
På en hylde lavere har vi hentet Therkildsen, der skal forsøge at dække nogle af de samme huller i truppen som Grubbe gjorde.
Så har vi - hentet Amrani og Lassen op på førsteholdet og Juul-Sandberg hjem. De kan vel godt kaldes erstatninger for Trybull, Paulsen og Abrahamsen - sådan lidt firkantet.
Den største bet er vel indtil videre, at vi mangler at erstatte en centerback - og så måske en mere, hvis Askou bliver solgt. Resten af holdet er ret intakt sammenlignet med mange andre truppers salg af profiler.
Comment
-
Det er underligt, jeg går også med den vanvittige tanke at vi uddeler et nyt røvhul til SDR i dag... ved ikke hvorfor, og jeg kan nok også hurtigt komme ned på jorden igenOprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg ved ikke hvorfor, men jeg tror vi smadrer SE i dag. Vi vinder 3 eller 4-0, og Arp scorer 2. I hørte det her først.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Ha ha.. Den er købt.Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg ved ikke hvorfor, men jeg tror vi smadrer SE i dag. Vi vinder 3 eller 4-0, og Arp scorer 2. I hørte det her først.
Jeg glæder mig helt vildt og er som udgangspunkt bare vanvittigt ovenud tilfreds med at AZ ikke er i klubben mere. Kæmpe lettelse.
Håber satme man kan gå i seng i aften med et kæmpe OB smil på læben.
- Likes 1
Comment
-
Jeg kan virkelig virkelig komme til at se dum ud, men jeg r faktisk ikke i tvivl om vi kommer til at se et helt andet OB hold med en helt andet mentalitet, og jeg tror vi vinder relativt sikkert, sammenkoblet med Hyseni ikke er med mere, og Magnus Jensen, måske har hovedet et helt andet sted.
Jeg tror vi vinder 3-1, og Arp + Keskinen laver en kasse hver.
God kamp. Lad os håbe Thomasberg kan få en god start. Og hvem ved? Bliver Thomasberg den første træner i mands minde, der sikre os 3 sejre i træk i Supermigaen?
Jeg vil sige en sejr i dag er et stort skridt mod det - når vi har kampe mod ACH og SIF forude
Kæft jeg glæder mig til at være på tribunen igen!!
- Likes 1
Comment
-
Jeg har en underlig fornemmelse om, at vi lige så godt kan vinde med tre mål som tabe med treOprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Den tror jeg også mere på. Men jeg håber virkelig at Thomasberg får en god start som OB træner og vi får hevet en sejr hjem.
Det bliver i hvert fald meget meget spændende kamp
Comment
Comment