Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Topi Keskinen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Topi Keskinen

En kæmpe "Velkommen til" for vores nye 9er!!! Forventninger er høje men er sikker han vil indløse de.
    https://ob.dk/nyheder/2026/juli/topi...mand-i-striber
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    En kæmpe "Velkommen til" for vores nye 9er!!! Forventninger er høje men er sikker han vil indløse de.
    https://ob.dk/nyheder/2026/juli/topi...mand-i-striber
    Jeg er nødt til at spørge hvad det er der gør at flere af jer har store forventninger til den her spiller?
    En spiller fra et hold i Skotland, som sluttede sæsonen med 11 sejre 7 uafgjorte og 20 nederlag og hvor spilleren sjældent spillede en fuld kamp og var lidt ude og inde af holdet?
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Jeg er nødt til at spørge hvad det er der gør at flere af jer har store forventninger til den her spiller?
      En spiller fra et hold i Skotland, som sluttede sæsonen med 11 sejre 7 uafgjorte og 20 nederlag og hvor spilleren sjældent spillede en fuld kamp og var lidt ude og inde af holdet?
      Så ham senest i en landskamp imellem Tyskland og Finland. Han var meget hurtig og pågående, han satte flere gang tyskerne med hans fart. Han er en mand der vil frem i bussen, at han så måske ikke har spillet på klodens stærkeste hold, det er hvad det er. Han bliver en som også fans af andre klubber vil synes er sjov at se, såfremt de på zapperen skulle ramme en OB-kamp som neutral. Han bliver et hit i Odense.

Comment

Udfra, hvad Aberdeen fans skriver, hvad man selv ser på YouTube og hvad Troels og co siger, så lyder det som en spiller der passer perfekt til spillestilen.
        Han vil løbe dybt, han er god til at presse, har en god 1-2 berøring, og så er han pisse hurtig.

Og så har man set ham for nyligt lidt i nogle landsholdskampe, hvor han har set spændende ud.

Nu er det så bare hans job, at bevise for os, at han kan leve op til det.

Derudover har der jo også været en succesrate de sidste år på transfere ind, som også gør giver os lidt håb

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Udfra, hvad Aberdeen fans skriver, hvad man selv ser på YouTube og hvad Troels og co siger, så lyder det som en spiller der passer perfekt til spillestilen.
          Han vil løbe dybt, han er god til at presse, har en god 1-2 berøring, og så er han pisse hurtig.

Og så har man set ham for nyligt lidt i nogle landsholdskampe, hvor han har set spændende ud.

Nu er det så bare hans job, at bevise for os, at han kan leve op til det.

Derudover har der jo også været en succesrate de sidste år på transfere ind, som også gør giver os lidt håb
          Tak fordi du fik skrevet det indlæg .. jeg læste det kort før sengetiden i nat, men tænkte svaret kunne vente til morgenbordet så jeg er helt enig i det du skriver. Det er jo dog kun håb og forventninger som TB m.fl. skal bakke op med flere indkøb :)

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Aberdeen fik en ny træner, hvor Topi og et par andre ikke passede ind i hans system. Hvis de endelig blev brugt var det ofte ude af positioner, hvor de ikke fik lov til at bruge deres naturlige styrker. Det er flere gange blevet påpeget af kommentatorer, medier og fans, at de dårlige resultater mere skyldtes en stædig træner end spillerne
            Last edited by Online; i dag, 07:00.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Så ham senest i en landskamp imellem Tyskland og Finland. Han var meget hurtig og pågående, han satte flere gang tyskerne med hans fart. Han er en mand der vil frem i bussen, at han så måske ikke har spillet på klodens stærkeste hold, det er hvad det er. Han bliver en som også fans af andre klubber vil synes er sjov at se, såfremt de på zapperen skulle ramme en OB-kamp som neutral. Han bliver et hit i Odense.
              Jeg så ham i en landskamp mod Ungarn, hvor jeg også synes han gjorde det virkelig godt.
              Med Ganaus og Keskinen kommer vi til at kunne holde de fleste superligaforsvar beskæftiget da de begge arbejder hårdt i det første pres og så har de begge en fart som jeg glæder mig til at se.

Med en alder på 23 og en 5 årig kontrakt så er der også mulighed for han kan bygge på i sin tid i OB, så jeg har svært ved at få armene ned i forhold til den transfer.

Nu mangler vi så især at få forstærket vores forsvar.

Comment

Topi er en tilgang, der løfter vores offensiv. På papiret er han vel et eksempel på den famøse “top-6-type”, selvom jeg ikke bryder mig om udtrykket.

Jeg synes, vi er fint dækket ind her nu.

Firsvaret, derinod, er en helt anden historie, og det skal virkelig noget ind.

Comment

Working...
                X