Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp: OB - Hillerød 04-07-2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Arp ud, tror det er Sandbjerg som kom ind.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

O.T. Legolas får den sidste halve time mod Wales

Comment

Stor redning af MH efter et boldtab 10 meter foran feltet.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

2:0 Søholm starter i dybden og spiller på tværs til Jona som scorer sikkert.
          - Norbert Elgert -

Comment

OB sejr, minutter i benene og ingen skader. Det er vel hvad der er at sige om det :).

Comment

Vi vinder 2:0.
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                O.T. Legolas får den sidste halve time mod Wales
                ... og Mads de sidste 10 minutter

Comment

Det var en fin kamp. Kiggede lidt på den unge Amrani og vores nye Bach Therkildsen.
                  Amrani er virkelig spændende. Der var en par upræcise bolde i udspillet men han placerer sig godt, er stærk i duellerne og meget konsekvent i sit defensivarbejde. I betragtning af den unge alder var det imponerende hvor godt han spillede.

Therkildsen spillede vb og Krølle hb, omvendt som jeg husker det fra sidste kamp. Begge gjorde det meget godt. Therkildsen har ikke kun en stor motor og spiser mange meter på banen, han er også hurtigt, kommer med gode offensive raids men er også meget opmærksom i sit defensivarbejde. Hvis han endda kan slå et par ordentlige indlæg så er han en klar opgradering i forhold til Adam. Therkildsen var i hvert fald klar mere i øjnefaldende end Adam som fik anden halvleg som vb i dag.
                  - Norbert Elgert -

Comment

Zorniger var i øvrigt ret tilfreds med præstationen selvom han sagde at vi gjorde os det selv lidt sværere end sidste uge. Men han ser også at drengene god kan være lidt træt nu efter træningsugen. Var på Falen hver formiddag i den her uge og skal sige at han kræver meget af spillere - og det var ja kun en af de to daglige træninger de havde.
                    Vi får et hold som kan løbe Fyn rundt ... :-)
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jenner var god igen. Hvis WM er ude i lang tid bør man overveje at satse på ham som angriber. Han passer meget godt ind i systemet.
                      Det er interessant nok. Jeg var også begejstre for ham mod Kolding. Spændende at se om han kan spille sig tæt på holdet, især når vi også mangler Grot

Comment

Jeg er udenlands og har ikke kunne følge med. Bliver han brugt i angrebet? Han kan jo også dække en 10er.

Han var sgu god i de træninger, jeg så under SK, men det blev aldrig for alvor til noget i kampene.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Jeg er udenlands og har ikke kunne følge med. Bliver han brugt i angrebet? Han kan jo også dække en 10er.

Han var sgu god i de træninger, jeg så under SK, men det blev aldrig for alvor til noget i kampene.
                          Han spiller i angrebet ja. Og laver nogle virkelig gode løb og har lavet et par gode mål med chancer til mere. Kan ikke se han skulle være dårligere end Jona

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Nu så jeg ikke kampen i dag, men mod Kolding synes jeg han spillede med stort teknisk overskud, fint afspil, og havde par situationer hvor han modtog bolden med en forsvarer i ryggen, og vendte af på ham.

Comment

På de billeder jeg har sat af ham efter hjemkomsten, ser han også markant større ud fysisk. Virker til at der er sket noget på dén front.

Grot ser vi næppe tilbage, så uanset hvad skal der hentes en angriber, men jeg ser meget gerne Jenner få en ny chance.

Comment

Working...
                              X