Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedningskamp OB- Kolding 29.6.26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fra OB.dk om kampen:
    https://ob.dk/nyheder/2026/juni/sejr...stralende-vejr

For mig var det to ret forskellige halvleg: første halvleg blev præget af duellerne og energien og spillet var ret hektisk.Vi vandt fordi vi var bedre i duellerne og investerede meget og fordi vores forreste, islr Gansus var en stor mundfuld for Koldings forsvar.
    I anden var vores spil mere moden men det fik også lidt en sommerkamp- attitude. Jenner viste sig virkelig frem.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså jeg håber da virkeligt det er et område de kigger nærmere på.

Men eftersom de har været tilbage godt én uge, så er det vel ikke så underligt der ikke er sket noget.
      Det skal lige siges, at Jenner havde en fin chance via et kort hjørnespark, kort tid efter mit opslag. Selvfølgelig havde jeg heller ikke forventet en revolution henover sommeren, men det irriterer mig bare så meget, fordi det fremstår SÅ planløst

Comment

Hvordan gjorde Bonde det ? Er han på vej tilbage ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
          Hvordan gjorde Bonde det ? Er han på vej tilbage ?
          Udmærket. Jeg er nok stadig lidt skeptisk hvis kampene bliver spillet i højere tempo, og han bliver bedt om at bevæge sig lidt mere rundt, men der var helt klart momenter hvor han fik lov til at vise sin gode teknik og afleveringsfod, så alt i alt var det fint.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Det skal lige siges, at Jenner havde en fin chance via et kort hjørnespark, kort tid efter mit opslag. Selvfølgelig havde jeg heller ikke forventet en revolution henover sommeren, men det irriterer mig bare så meget, fordi det fremstår SÅ planløst
            altså det kan vi hurtigt blive enige om - virker også komplet tåbeligt ikke at bruge tid på det.

Comment

Udmærket. Jeg er nok stadig lidt skeptisk hvis kampene bliver spillet i højere tempo, og han bliver bedt om at bevæge sig lidt mere rundt, men der var helt klart momenter hvor han fik lov til at vise sin gode teknik og afleveringsfod, så alt i alt var det fint.
              jeg har svært ved at se han skulle blive brugt som andet end rotationsspiller, 15-20 min. her og der, hvis Falk eller Ouedraogo skal have en puster. Vil blive meget overrasket hvis det bliver til start pladser for ham, måske med undtagelse af de tidlige pokal runder mod mindre hold.

Og går han selv med ambitioner om spilletid, så tænker jeg da også et salg bør være muligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså det kan vi hurtigt blive enige om - virker også komplet tåbeligt ikke at bruge tid på det.
                Hvem står egentligt for dødboldene til træningen ?

Comment

Var der ikke nogen der nævnte noget med at han kunne spille CB og han er venstrefodet … ikke så meget rundt men der skal være noget fart når vi står højt og skal ud og løbe med angribere ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Var der ikke nogen der nævnte noget med at han kunne spille CB og han er venstrefodet … ikke så meget rundt men der skal være noget fart når vi står højt og skal ud og løbe med angribere ..
                    det er blevet nævnt flere steder - men som du siger, man vil gerne have noget fart - der rimer det ikke meget på at sætte Bonde derned. Plus han skal omskoles, og han har udløb om et år. Syntes ikke det giver mening.

I en snæver vending, pga skader og karantæner - der kan det da godt være han kan aflaste, men jeg kan ikke se hvorfor man skulle gå den vej. Og igen - det rimer ikke ret godt på at NU skal det være med det sidste skub for at komme i top 6...og så vil vi løse vores forsvarsproblemer med at omskole en ældre midtbane spiller der lige er kommet tilbage fra en lang skadespause.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jeg tror muligvis han har gjort det tidligere i sin karriere, men er ikke helt sikker. Ved heller ikke om jeg er vild med idéen om at bruge ham dernede. En af Bondes store styrker er, at han er god til at fylde på i feltet, så hvis man svil bruge ham, skal man da også prøve at benytte det våben.

Comment

Working...
                      X