Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Havde lidt på fornemmelsen Ulvestad kunne blive brugt i en offensiv rolle. Ville gerne se Arp på en af kanterne. De to kanter er begge lidt one-trick-ponies. Udfordringer og direkte imod mål. Det kan være ok med en enkelt sådan kant, men den ene må gerne have mere format i spillet.
    Ja forstår heller ikke hvorfor Keskinen vælges frem for Arp
    siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Ja forstår heller ikke hvorfor Keskinen vælges frem for Arp
      Folk herinde er sært hårde ved Keskinen.

Bevares, der mangler slutprodukt, men der sker sgu noget, når han har bolden, og han holder modstanderen til ilden.

GG, derimod, er anonym. Ingen fejl, ingen udfordringer. Skulle Arp tage en kant, så ville dén plads være mere oplagt.

Enig i at Arp bør spille.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Folk herinde er sært hårde ved Keskinen.

Bevares, der mangler slutprodukt, men der sker sgu noget, når han har bolden, og han holder modstanderen til ilden.

GG, derimod, er anonym. Ingen fejl, ingen udfordringer. Skulle Arp tage en kant, så ville dén plads være mere oplagt.

Enig i at Arp bør spille.
        Måske fordi Keskinen har et, for OB, stort prisskilt med sig.
        og så må jeg indrømme at hans præstationer indtil videre har skuffet mig.

Men jeg er helt enig i at GG mildest talt har været anonym.
        Synes bare det er helt galt, hvis Arp står bag begge til en plads i start 11

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Måske fordi Keskinen har et, for OB, stort prisskilt med sig.
          og så må jeg indrømme at hans præstationer indtil videre har skuffet mig.

Men jeg er helt enig i at GG mildest talt har været anonym.
          Synes bare det er helt galt, hvis Arp står bag begge til en plads i start 11
          Selvfølgelig skal Arp spille. Hver gang. Ellers kan TT bare smutte tilbage til Nordjylland.

Arp er en af de eneste der har X factor.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Selvfølgelig skal Arp spille. Hver gang. Ellers kan TT bare smutte tilbage til Nordjylland.

Arp er en af de eneste der har X factor.
            Ja.. med det forbehold, at ingen skal være sikret deres plads pga. prisskilt eller løn.
            Et eksempel i relativ nyere tid jeg kan huske tilbage på er Rasmus Jönsson, som var hentet som stjerne, men var så urimelig dårlig. Men han spillede hver gang, uanset hvad.

Det er lidt en ny situation med sådan rigtig konkurrence i truppen.
            Så Arp kan jo miste sin plads, hvis der er andre der gør det bedre.
            Sådan er det bare slet ikke lige nu, og derfor skal han selvfølgelig spille nu. Så må kesk eller GG på bænken og vænne sig til det hele.

Comment

Working...
            X