Så Bindes vurderes bedre for holdet samlet end Jona ..
Du mener Bonde, tænker jeg?
Ved ikke om jeg er enig i, at det kan stilles sådan op. Det kan måske lige så meget handle om, at man med et skift som dette tror man kan få mere ud af Arp eller Ganaus.
Men selv hvis man tager valget Bonde og Jona isoleret. Er det så kontroversielt? Jona har været... OK indtil nu. Men ikke mere end det. Synes aldrig rigtigt han og Ganaus har fået gang i et samarbejde. Selv hvis det var Zorniger der satte holdet ville jeg tænke, at Jona nok var den der var yderst på holdkortet hvis der skulle findes plads til Suhonen. Kunne også være Topi man så havde rykket i front.
Ved ikke om jeg er enig i, at det kan stilles sådan op. Det kan måske lige så meget handle om, at man med et skift som dette tror man kan få mere ud af Arp eller Ganaus.
Men selv hvis man tager valget Bonde og Jona isoleret. Er det så kontroversielt? Jona har været... OK indtil nu. Men ikke mere end det. Synes aldrig rigtigt han og Ganaus har fået gang i et samarbejde. Selv hvis det var Zorniger der satte holdet ville jeg tænke, at Jona nok var den der var yderst på holdkortet hvis der skulle findes plads til Suhonen. Kunne også være Topi man så havde rykket i front.
Ja Bonde (fede fingre) og jeg tror at vi er enige. Bonde er bedre for holdet samlet set end Jona - altså det samlede inpact for holdet er større ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Træningen i dag, var rigtig fin. Jeg vil gætte på der 150-200 og kigge på.
Den startede med noget træning med den fysiske træner, så noget boldspil. Alt det var Falk og Askou med til.
Thomas Thomasberg stod den første 45 min, bare og kiggede på.
Derefter blev der spillet på 2 mål, hvor Thomasberg var MEGET tydlig i sine ord, og hvad han vil have.
A Kæden, som jeg ser den, ligner den jeg skrev tidligere. Niemec og Suhonen blev byttet undervejs, men uanset hvad de forsøgte på, så var Arp angriber. Så det er måske et tegn. niemic kom ind som kant.
Undervejs kom der 2 drømme mål. Adam lagde den flot ind på bagerste stolpe, hvor Arp flugtede den ind, og derefter mener jeg det var Gansus der også lavede et rigtig flot mål.
Derefter blev der også lavet 11-11 med en ret underlig A-kæde.
Heg kan ikke forestille mig vi ser den fra start på mandag eller fremover ihvertfsld
Jeg synes det var en rigtig god træning, med godt humør og rigtig fin intensitet. Det er tydeligt Thomasberg, ved hvad han vil.
Troels og Jurek gik i 30-40 min og snakkede langt væk fra alle andre. Lanig og Juul Skou stod for boldspil indtil de spillede på 2 mål.
Suhonen var med hele træningen. Han er klar.
Askou og falk var med indtil de spillede på 2 mål, jeg tror det er en kamp med tiden om de bliver klar.
Grot løb for sig selv og spillede lidt bold med en Fys.
Han ser godt nok fit ud. Vil ikke undre mig at der går 2 uger, og så er han helt klar igen, og spiller. Det er da påfaldende så hurtigt han er tilbage.
Gomez trænede at få bolden væk fra farlige situationer efter træningen med Thomas Skou.
til sidst, vil jeg lige sige - at jeg er tror Thomasberg er den træner som der er størst sandsynlighed, af alle de træneee vi de senere år har haft, der bliver længere tid end hans nuværende kontrakt.
Hvis han levere som han har gjort i alle hans andre klubber - hvor han faktisk er lykkedes med at opnå noget, så vil vi alle jo stå og klappe i hænderne bagefter, og være lykkelige. Jeg tror helt ærligt - måske jeg bare er optimist, at Thomasberg kan få mere ud af den her trup en Zorniger kunne. Det virkede til Zorniger var kørt fast i at spillerne var for dårlige, istedet for at arbejde med dem.
Jeg tror ikke vi er langt fra at have en trup som Thomasberg er rigtig glad for, og kan opnå top6 med.
Og altså. Vores forsvar er sku heller ikke så skidt endda, hvis man kan formå at forlænge med Askou, så mangler der måske bare lige en spiller.
Angrebet kan blive rigtigt giftigt hvis Grot ikke bliver solgt, og finder fodboldglæden frem.
Jeg er spændt, og jeg er især spændt på udtrykkket de næste kampe. Det er jo ikke helt umuligt Thomasberg kan formå og få 6-9 point de næste 3 kampe.
"Troels og Jurek gik i 30-40 min og snakkede langt væk fra alle andre."
Mon ikke de prøver at finde en ny rolle eller fratrædelsesordning for ham, da han jo var en AZ opfindelse ("Fodboldkoordinator", har vel ingen UEFA licens/uddannelse, så han kan blive assistenttræner) ?
Edit: mit bedste bud er, at han fortsætter som scout med fokus syd for grænsen (hovedsageligt de tysktalende ligaer), hvor han(de) jo har haft succes. JN har det overordnede ansvar og tager sig af de skandinaviske lande (med TH ?). Blot et bud
Comment