Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

enig , det er ent meget lavt antal han formår at forhindre.
    Generelt så navigerer han helt håbløst defensivt.
    Vi kan umuligt være de eneste, der kan se dét? For mig virker det stadig totalt uansvarligt at vores forsvar, igen, er i en tilstand af total forfald med 14 dage til sæsonstart. Det her virker som noget, vi har set alt for mange gange. Og jeg er pisse ligeglad med at vi formåede at få Keskinen. Der skal bruges moneter på dét forsvar, ellers er alt andet totalt ligegyldigt.

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

McCoy forhindrer 3-0
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Nu Ganaus med en direktør afbrænder for frit mål

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Vi kan umuligt være de eneste, der kan se dét? For mig virker det stadig totalt uansvarligt at vores forsvar, igen, er i en tilstand af total forfald med 14 dage til sæsonstart. Det her virker som noget, vi har set alt for mange gange. Og jeg er pisse ligeglad med at vi formåede at få Keskinen. Der skal bruges moneter på dét forsvar, ellers er alt andet totalt ligegyldigt.

MvH ChrisOB
          Det burde enhver kunne se, det gjorde jo voldsomt ondt i øjnene da jeg så startopstillingen, Sørensen , Therkelildsen og Gomez .. av , av , av .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

McCoy forhindrer 3-0
            Man kunne næste foranlediges til at tro at Zorniger stiller med dét forsvar for at bevise en pointe overfor ledelsen.

MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Noah skylder 2 nu

Comment

Endnu en Ganaus direktør, ellers rigtig flot indlæg af Arp.

Og dermed pause.

Synes vi har set vores defensiv sejler, men vores offensiv har faktisk gjort det okay, vi har haft 3-4 rigtig gode chancer.

Arp, Juul & Kante synes jeg har været gode.

Comment

Det burde enhver kunne se, det gjorde jo voldsomt ondt i øjnene da jeg så startopstillingen, Sørensen , Therkelildsen og Gomez .. av , av , av .
                  Det er lige før, at de end ikke er gode nok som breddespillere. Og ikke kun ud fra ledelsens egen målsætning om top 6. Og dem skal vi så nok starte sæsonen med. Det er en total joke.

MvH ChrisOB

Comment

Man kunne næste foranlediges til at tro at Zorniger stiller med dét forsvar for at bevise en pointe overfor ledelsen.

MvH ChrisOB
                    Han kan vel næsten ikke stille med andet?

Der skal - altså: s-k-a-l - profiler ind til det forsvar, ellers forbliver al snakken (igen, igen, igen ad infinitum) ved varm luft.

Comment

Keskinen som 10’er

Comment

Det er lige før, at de end ikke er gode nok som breddespillere. Og ikke kun ud fra ledelsens egen målsætning om top 6. Og dem skal vi så nok starte sæsonen med. Det er en total joke.

MvH ChrisOB
                        Der bør stå 2 nye på bane 1 i Ådalen, på mandag. Ellers har du ret i det er en joke.

Comment

Jenner er højre back.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                            Keskinen som 10’er
                            Lad os få et godt førstehånds indtryk af Keskinen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Jenner er højre back.
                              Siger alt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Siger alt.
                                Med store bogstaver. Er det virkelig for meget forlangt at vi forlanger defensive spillere, der rent faktisk kan noget defensivt?

MvH ChrisOB

Comment

Working...
                                X