Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningen sæson 26/27
Collapse
X
-
Therkildsen blev næppe hentet som erstatning for Leeroy. McCoy er "erstatningen". Tror Therkildsen blev hentet fordi han kan dække flere pladser som backup.
- Likes 1
-
Ikke at er glad om situationen men der er stadig to uger til sæsonstart.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægMon ikke det bliver et tilsvarende resultat på fredag
Og TB kender AZ så han ved at han spiller med ilden hvis han ikke leverer hurtigt.
Tror ikke man kan afspise AZ med den trup vi aktuelt har for sæsonstart.
Leave a comment:
-
Knægten på 9 spurgte hvorfor vi tabte og har solgt alle vores spillere uden at købe nye. Jeg ved ikke engang hvad jeg skal svare
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det må være for at vores u19 drenge kan få en lang og hård opstart og få spillestilen ind under huden...Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvad var meningen med at hente en dyr Zorniger når det ikke bliver fulgt op?
Det er sgu da helt til hest.
Amatører hele bundet.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvad var meningen med at hente en dyr Zorniger når det ikke bliver fulgt op?
Det er sgu da helt til hest.
Amatører hele bundet.
- Likes 3
Leave a comment:
-
4 afgange har man kunne se på 6 måneders afstand.Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægLedelsen kan simpelthen ikke være bekendt over for os fans at være så passive. Jeg vil ikke engang bruge ordet pinligt. Det kan ikke passe man ikke kan have en mere eller mindre klar trup til sæsonstart her 14 dage før. Der skal mirakler til at jeg kommer til at glæde mig til sæsonstart. Føj Troels og Co.
Bjørn Paulsen, Trybull, owousu, Grubbe.
2 afgange har man selv accepteret uden at have erstatning klar. Ejdum og Burgy. Hvis man finder det så pokkers svært at købe en midtstopper skulle man måske ikke takke ja før man har en på plads.
Er Burgy god nok? Måske ikke men han er bedre end ingenting.
Vi starter nu med McCoy i midterforsvaret. Endnu en brik ude af plads.
En lang opstartsfase som vi har spildt på at have spillere på tilfældige pladser.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Hvis Julius,Falk og Suhonen ikke er klar og en ny venstre back og en ny central forsvars spiller. Så er truppen mega tynd og så får vi klø af FCM.
Leave a comment:
-
Man snakker og taler meget om ny identitet. Der er ikke sket en skid. Middelmådighed og en masse snak der ikke rykker noget som helst. Folk griner ad OB og alle de flotte ord.Se bare ombygning af stadion, det er heller ikke sket noget. Det er hårdt at være vidne til den måde vi gang på gang fyldes med utopier og flotte ord. Men hvad bliver det til OB
Leave a comment:
-
Ledelsen kan simpelthen ikke være bekendt over for os fans at være så passive. Jeg vil ikke engang bruge ordet pinligt. Det kan ikke passe man ikke kan have en mere eller mindre klar trup til sæsonstart her 14 dage før. Der skal mirakler til at jeg kommer til at glæde mig til sæsonstart. Føj Troels og Co.
- Likes 4
Leave a comment:
-
OB har åbentbart ikke travlt, det skriger til himlen at man melder top 6 ud, og snakker om at man ikke kan andet. Vorherre bevares. Hvordan skal vi fans blive ved at tro på projektet. Når der indtil nu er signet 2 spillere hvor af den ene ikke ser ret god ud. Forsvaret er tyndt og vi kommer igen til at lukke mange mål ind. Det bliver igen en middelmådig sæson med enkelte gode kampe og en masse lige ved og næsten præcis som vi kender OB. Med mindre TB køber nogle
rigtige gode forsvarsspillere meget hurtigt. Ellers får vi en dårlig start .
Leave a comment:
Leave a comment: