Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningen sæson 26/27
Collapse
X
-
Klasse - det er Røde Stjernes gamle baner - der har jeg spillet selv masser af gange for år tilbage.
-
Har man foreksempel taget højde for, at ikke alle klubber har lige mange sæsoner i Superligaen, og deres pointsnit derfor ikke kan sammenlignes en til en.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Den kan du ikke regne med. SIF har stensikkert ikke et højere pointsnit. Tænker heller ikke SDR har.
Derudover er den slags statistik ofte totalt ubrugeligt til at sige noget kvalitativt om klubbers niveau.
Kigger vi eksempelvis på hele Superligaens historie er OB, den 6. mest succesfulde klub, kun overgået af FCK, FCM, Brøndby, AaB og FCN. Vi er stadig gennemsnitligt mere succesfulde i Superligaens historie end AGF.
Men eftersom at denne sæson ikke afgøres på historiske data over klubbers gennemsnit for 10+ år siden, med spillere og trænere der ikke længere er i klubben (med undtagelse af Troels Bech), så er de statistikker irrelevante.
Leave a comment:
-
https://ob.dk/hold/herrer#traningsplanOprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Hvor ser du det?
Leave a comment:
-
Når de træner ved Falen, så er adr. Falen 97. Der er et skilt uden for, så du er ikke i tvivl, når du finder det.Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægJeg kan simpelthen ikke finde træningstider, hverken på hjemmeside eller i app’en.
og helt præcist hvor på Falen træner de? Er det Røde Stjernes gamle baner eller hva’?
Leave a comment:
-
De træner torsdag kl 11 kan jeg se. Men der står ikke Falen. Så spørgsmålet er om de vender tilbage til ÅdalenOprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægJeg kan simpelthen ikke finde træningstider, hverken på hjemmeside eller i app’en.
og helt præcist hvor på Falen træner de? Er det Røde Stjernes gamle baner eller hva’?
Leave a comment:
-
Jeg kan simpelthen ikke finde træningstider, hverken på hjemmeside eller i app’en.
Leave a comment:
-
Hvis OB ender med at satse endnu mere på træningsanlægget ved Falen inklusiv endnu bedre baner og et klubhus, så kan min favoritpodcast passende omdøbes til: Stemmer fra Å-Falen ;-)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nåh okay. Så er der da sket lidt på området
Vi må se om de ender med at satse på området og måske bruger de millioner der skal til for at gøre det til et rigtigt træningsanlæg
- Likes 6
Leave a comment:
-
Det gjorde han lige præcis hvorefter man stolt præsenterede Poul HansenOprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Husker jeg forkert, eller havde Thomas Christensen ikke en dobbelt rolle i de 14 måneder det tog ledelsen at finde Poul Hansen ?
…..som var som at se et biluheld i slowmotion på posten
- Likes 1
Leave a comment:
-
Den kan du ikke regne med. SIF har stensikkert ikke et højere pointsnit. Tænker heller ikke SDR har.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvis man kan regne med denne liste , så viser den at vi ikke blot er overhalet af de 5 klubber i toppen af ligaen
Rangliste pointsnit siden 2011/12:- AGF – ca. 1,40
- Randers FC – ca. 1,35
- Viborg FF – ca. 1,34
- Silkeborg IF – ca. 1,30
- Sønderjyske – ca. 1,27
- OB – ca. 1,25
Leave a comment:
-
Hvis man kan regne med denne liste , så viser den at vi ikke blot er overhalet af de 5 klubber i toppen af ligaen
Rangliste pointsnit siden 2011/12:- AGF – ca. 1,40
- Randers FC – ca. 1,35
- Viborg FF – ca. 1,34
- Silkeborg IF – ca. 1,30
- Sønderjyske – ca. 1,27
- OB – ca. 1,25
Last edited by Magge; 01-08-2026, 20:56.
Leave a comment:
-
Husker jeg forkert, eller havde Thomas Christensen ikke en dobbelt rolle i de 14 måneder det tog ledelsen at finde Poul Hansen ?Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlægHvem er den 6. sportschef? Poul Hansen, Jesper Hansen, Hemmingsen, Wesstrøm og Troels Bech?
- Likes 3
Leave a comment:
-
Hvem er den 6. sportschef? Poul Hansen, Jesper Hansen, Hemmingsen, Wesstrøm og Troels Bech?
Leave a comment:
-
Jep , har rettet sportsdirektører til 6 . Fandt en fejl.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Er det 2011-2026?
Men ja. Så fører vi da i et eller andet
Vi er stadig førende i begge discipliner, men måske mest stabile i forhold til intet at få ud af udskiftningerne.
Leave a comment:
Leave a comment: