Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Mon ikke du også har lidt tysk sympati?

Det er jo sjældent, at udvalgte assistenter bliver, når træneren, der tog dem med, ryger.

Lanig ved jeg intet om, og det er i grunden lidt sært, så lidt opmærksomhed de har fået, de tyske assistenter. Er han dygtig er han da enormt velkommen til at blive, men vi skal stadig styrke os i teamet. Det er for tyndt.
    Ja, det har der vel. Snakker gerne med Martin Lanig når kommer til Ådalen og ved at han føles godt i Odense
    Ig han var en profil i Bundesligaen, spillede for Köln, Stuttgart og Leverkusen og kommer i hvert fald med en stor pakke erfaring der. Ofte er det ja opgaven af assistenterne at være tættere på spillere og der hjælper hans spiller-erfaringer som ligger ikke langt tilbage og alderen helt sikker.

Leave a comment:

• B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

At et korsbånd springer, gør som regel ikke ondt (har prøvet). Lyder mere som en hårdt slag.
    En korsbåndsskade er da normalt enormt smertefuld?

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Har ikke set hele træning og kørte før det skete med Jonas. Men Grot var med. I den tid jeg var der var han med i lidt småspil under Lanig og sprint øvelser. Han virker fint og har vel tabt en par kilo. Svært at tro for mig på en skadeperiode over hele sommeren. Fiete var inde og cyklede og kommer vel ikke i betragtning for kampen mandag.
    Spørger mig også hvad bliver Martin Lanigs rolle. I de to træninger jeg har set under TT var han ikke så meget involveret. Det virkede lidt som han skulle beskæftige en del spillere mens TT og Thomas Juul arbejdede med de andre. Han havde i hvert fald mindre ansvar end under AZ. Håber satme vi holder fast i ham og han bliver involveret mere. En ung træner hvor karrieren som Bundesliga-profil ligger ikke langt tilbage kan give meget til spillere. Desuden er han en rolig, reflekteret og meget sympatisk fyr.
    Mon ikke du også har lidt tysk sympati?

Det er jo sjældent, at udvalgte assistenter bliver, når træneren, der tog dem med, ryger.

Lanig ved jeg intet om, og det er i grunden lidt sært, så lidt opmærksomhed de har fået, de tyske assistenter. Er han dygtig er han da enormt velkommen til at blive, men vi skal stadig styrke os i teamet. Det er for tyndt.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

Super ærgeligt, var Grot med i det mindste?
    Har ikke set hele træning og kørte før det skete med Jonas. Men Grot var med. I den tid jeg var der var han med i lidt småspil under Lanig og sprint øvelser. Han virker fint og har vel tabt en par kilo. Svært at tro for mig på en skadeperiode over hele sommeren. Fiete var inde og cyklede og kommer vel ikke i betragtning for kampen mandag.
    Spørger mig også hvad bliver Martin Lanigs rolle. I de to træninger jeg har set under TT var han ikke så meget involveret. Det virkede lidt som han skulle beskæftige en del spillere mens TT og Thomas Juul arbejdede med de andre. Han havde i hvert fald mindre ansvar end under AZ. Håber satme vi holder fast i ham og han bliver involveret mere. En ung træner hvor karrieren som Bundesliga-profil ligger ikke langt tilbage kan give meget til spillere. Desuden er han en rolig, reflekteret og meget sympatisk fyr.

Leave a comment:

• Flammer
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Surt for Niemiec og for OB og hvis det er så slemt som man godt kan frygte så styrker det bare behovet for både offensiv og defensiv tilgang til truppen.
    At et korsbånd springer, gør som regel ikke ondt (har prøvet). Lyder mere som en hårdt slag.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Så tænker jeg man virkelig virkelig gør meget for at få Grot klar til bare 30-45 min

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Niemiec blev skadet til dagens træning :( fitte er osse skadet nu ser angrebet pludselig tynd ud

https://www.tv2fyn.dk/odense/dramati...aeres-ud-ee3a8
    Surt for Niemiec og for OB og hvis det er så slemt som man godt kan frygte så styrker det bare behovet for både offensiv og defensiv tilgang til truppen.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Så må man jo trykke på Agger speederen hvis man virkelig vil have ham. Fiete er også ude

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Arghhhh men for helvede da også…

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Niemiec blev skadet til dagens træning :( fitte er osse skadet nu ser angrebet pludselig tynd ud

Super ærgeligt, var Grot med i det mindste?

Leave a comment:

• DD84
    replied

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Nogen der har set træninger de sidste par dage og kan melde ind om hvordan det ser ud? :)

Kan se Suhonen har fået tilbageslag, så vi ikke skal forvente at se ham de næste 2-3 kampe :(
    Tager turen til Ådalen i morgen.

Leave a comment:

• WhyNot?
    replied
    Nogen der har set træninger de sidste par dage og kan melde ind om hvordan det ser ud? :)

Kan se Suhonen har fået tilbageslag, så vi ikke skal forvente at se ham de næste 2-3 kampe :(

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Har man foreksempel taget højde for, at ikke alle klubber har lige mange sæsoner i Superligaen, og deres pointsnit derfor ikke kan sammenlignes en til en.

Derudover er den slags statistik ofte totalt ubrugeligt til at sige noget kvalitativt om klubbers niveau.

Kigger vi eksempelvis på hele Superligaens historie er OB, den 6. mest succesfulde klub, kun overgået af FCK, FCM, Brøndby, AaB og FCN. Vi er stadig gennemsnitligt mere succesfulde i Superligaens historie end AGF.

Men eftersom at denne sæson ikke afgøres på historiske data over klubbers gennemsnit for 10+ år siden, med spillere og trænere der ikke længere er i klubben (med undtagelse af Troels Bech), så er de statistikker irrelevante.
    Meget enig.... og så er der jo hele opdelingen af ligaen, hvor det jo alt andet lige er sværere at hive point hjem i den øverste del. Så det er svært at bruge snit til så meget.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

De træner torsdag kl 11 kan jeg se. Men der står ikke Falen. Så spørgsmålet er om de vender tilbage til Ådalen
    Ja, de træner torsdag i Ådalen.

Leave a comment:

Working...
X