Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningen sæson 26/27
Collapse
X
-
Silkeborg gjorde det nu ikke så dårligt mod FCK, som resultatet antyder. Vores bænk er lige blevet yderligere decimeret, Fiete er ligeledes ude. Tror ikke på point. Troels skal se at få den finger ud fra, hvor han har haft den alt for længe.
- Likes 1
-
jeg er med på vi ikke vandt en eneste gang over Silkeborg i sidste sæson, og vi er skadesplaget.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Nu skal der vel hentes 3 ind ihverfald
Håbet er at vi kan vinde mandag så der er ro på bagsmækken i klubben selvom det driller med mange skader
Men de har ny træner efter Kent har været der i mange sæsoner, Larsen i målet - som altid stod godt mod os, og Adamsen er også væk. Det skal give 3 point.
Leave a comment:
-
Enig. Nu skal der vel hentes 3 ind ihverfaldOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ja - og Niemiec er nu ude i op til resten af sæsonen iflg OB...
jagten på forstærkning til angrebet skal speedes op
Håbet er at vi kan vinde mandag så der er ro på bagsmækken i klubben selvom det driller med mange skader
- Likes 1
Leave a comment:
-
Holy....Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægNiemiec officielt meldt ude resten af sæsonen...
Jona Niemiec pådrager sig knæskade og har lang pause i vente
God bedring! Det var sgu voldsomt
Leave a comment:
-
ja - og Niemiec er nu ude i op til resten af sæsonen iflg OB...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes godt nok at vi har været noget ramt i år efter sæsoner uden det helt store…
Fiete,Jona,WMC,Anssi og Grot ude
jagten på forstærkning til angrebet skal speedes op
Leave a comment:
-
Ja. Og så er det udelukkende offensivspillere. Det gør jo ekstra ondt.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes godt nok at vi har været noget ramt i år efter sæsoner uden det helt store…
håber Fiete er hurtigt tilbage og at Grot er tæt på kampform, særligt nu når Jona er ude.
For nu er det jo virkelig godt, hvis man har Grot tilbage i varmen, men også at han nok har været så langt ude i kulden st vi har været i markedet for angribere i dette vindue. Det kan forhåbentlig fremme processen med at finde Jonas vikar, som gerne skal på plads asap.
Leave a comment:
-
Ja det er lidt voldsomt. Det vil gøre ondt på alle hold med det antal skader på en håndfuld af dem der altid er i spil til start 11Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes godt nok at vi har været noget ramt i år efter sæsoner uden det helt store…
Leave a comment:
-
Syntes godt nok at vi har været noget ramt i år efter sæsoner uden det helt store…
- Likes 2
Leave a comment:
-
Niemiec officielt meldt ude resten af sæsonen...
Jona Niemiec pådrager sig knæskade og har lang pause i vente
Leave a comment:
-
Jeg tænker også Martin Lanig er en god ressource at have i trænerteamet og i klubben i det hele taget og mit gæt er at han bliver sin kontrakt ud medmindre han selv har et ønske om at komme tættere på sin familie igen. Jeg mener det var i vinterpausen der var lidt skriverier i Fyens om at hans kone og børn stadig bor i Tyskland, hvilket naturligvis har sine udfordringer. Han er så vidt jeg ved ansat på en funktionærlignende aftale som derfor kan opsiges med det antal måneders varsel der ligger i aftalen, hvis det er det OB ønsker, men min umiddelbare fornemmelse er at han er både dygtig og vellidt, så det afhænger naturligvis primært af hvad han selv vil og ikke mindst, hvad Thomasberg ønsker i sit team.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja, det har der vel. Snakker gerne med Martin Lanig når kommer til Ådalen og ved at han føles godt i Odense
Ig han var en profil i Bundesligaen, spillede for Köln, Stuttgart og Leverkusen og kommer i hvert fald med en stor pakke erfaring der. Ofte er det ja opgaven af assistenterne at være tættere på spillere og der hjælper hans spiller-erfaringer som ligger ikke langt tilbage og alderen helt sikker.
Leave a comment:
-
Jeg kan også melde, at da jeg fik en, gjorde det lidt ondt i øjeblikket, men bagefter kunne jeg sagtens gå på det. Troede ikke det var noget alvorligt.. Kan også huske at Bashkim i OB blev sendt i aktion igen efter det skete for ham.Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
En korsbåndsskade er da normalt enormt smertefuld?
Leave a comment:
-
Tror ikke at man kan sige så meget generelt om det. Der kommer an på traumet der fører til læsionen. Det behøver ikke at kræve høj energi at rive det over.Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
En korsbåndsskade er da normalt enormt smertefuld?
Leave a comment:
Leave a comment: