Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2026/2027
Collapse
X
-
Desværre. Ved det godt. Og uden at være "skolegårdsbetjent" har jeg tidligere klaget til et par vagter, da der lige foran os sad tre BIF-fans og provokerede hele afsnittet. Vagternes svar var, at det kunne de ikke gøre noget ved ...Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægVagterne skrider kun ind og sanktionerer over for egne fans, udebanefans kan te sig lige så åndssvagt som de vil, sådan har det alle dage været i Odense, og sådan bliver det også mod Brøndby, jeg skulle godt nok nødigt over og sidde på den langside.
- Likes 1
Comment
-
Jeg ville faktisk spørge til det. Har flere gange set folk med Brøndby/FCK ting på ved de almindelige tribuner uden der blev gjort noget. Har hørt fra flere, at de har udpeget åbenlyse udeholds-tilskuere til disse kampe uden at vagterne har gjort noget som helst. Tvivler på at OB magter det...Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Desværre. Ved det godt. Og uden at være "skolegårdsbetjent" har jeg tidligere klaget til et par vagter, da der lige foran os sad tre BIF-fans og provokerede hele afsnittet. Vagternes svar var, at det kunne de ikke gøre noget ved ...
Comment
-
Jeg spørger af åbenlys uvidenhed... hvis du skal være dørmand (typisk lønnet) ved et diskotek skal du tage et kursus og godkendes af politiet.Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
Jeg ville faktisk spørge til det. Har flere gange set folk med Brøndby/FCK ting på ved de almindelige tribuner uden der blev gjort noget. Har hørt fra flere, at de har udpeget åbenlyse udeholds-tilskuere til disse kampe uden at vagterne har gjort noget som helst. Tvivler på at OB magter det...
Er det de samme krav ved at være vagt på et stadion eller kan man "bare" melde sig som frivillig (uden krav) og score en stadionplatte som "tak for indsatsen" for den ofte konfliktskyhed, men "seje titel"
- Likes 1
Comment
-
Det er et godt spørgsmål.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg spørger af åbenlys uvidenhed... hvis du skal være dørmand (typisk lønnet) ved et diskotek skal du tage et kursus og godkendes af politiet.
Er det de samme krav ved at være vagt på et stadion eller kan man "bare" melde sig som frivillig (uden krav) og score en stadionplatte som "tak for indsatsen" for den ofte konfliktskyhed, men "seje titel"
Comment
-
men skal vi tilbage til at turneringen stopper hver 4. uge i efteråret - for det var ca måden det kørte på før.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVi er ikke engang halvt inde i den 3 uger lange pause. Det er jo vanvittigt spild af tid med ligegyldige landskampe som fyld.
Håber det experiment bliver droppet igen.
Jeg er bestemt heller ikke fan af det her, men det andet fungerede heller ikke. Afskaf nations Leaugue og alle de lige gyldige landskabe der følger...men det sker jo næppe
- Likes 2
Comment
-
Så hellere man lagde den ene lange pause i januar. Der ligger superligaen stille alligevel.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
men skal vi tilbage til at turneringen stopper hver 4. uge i efteråret - for det var ca måden det kørte på før.
Jeg er bestemt heller ikke fan af det her, men det andet fungerede heller ikke. Afskaf nations Leaugue og alle de lige gyldige landskabe der følger...men det sker jo næppe
Comment
-
Så er Ralf Pedersen transitionstræner nu mens Thomas Skou Juul assistenttræner for førsteholdet.
https://ob.dk/nyheder/2026/oktober/ralf-pedersen-er-ny-transitionstraener-i-odense-boldklub?fbclid=Iwb21leAUrQ0djbGNrBStDF2V4dG4DYWVt AjExAHBkb2YFc3J0YwZhcHBfaWQMMzUwNjg1NTMxNzI4AAEewj Q96BFtvnSO8iwsMMwbzbUXfNgvN69NRdIjFPZGZbwPPVHpRD3o hJjo3uo_aem_NCgdegGpzh2jElLzPYhzUg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Til kampen mod Brøndby i sidste sæson, endte jeg med at sidde på langsiden omgivet af Brøndby fans klædt i Brøndby-trøjer, som jublede når de scorede og sang med på deres sange. Kan huske at jeg på vej ud fra stadion hev fat i nogle vagter og fortalte dem om sitationen, og de reagerede som om at de ikke anede der sad Brøndby fans på langsiden, på trods af at vagterne inde på banen kunne stå og kigge på hele herligheden.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Jeg vil skyde på at noget lignende kommer til at ske til den her kamp. Er de først kommet ind, så vil OB hellere fjerne egne fans end fans af udeholdet. Sådan har det altid været
- Likes 4
Comment
Comment