Oprindeligt indsendt af Galamush
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2026/2027
Collapse
X
-
Troels er nødt til at holde fast i hans modificerede top 6 ambition ("stå på tæer"-versionen), han kan ikke tåle at ændre målsætning allerede igen efter kun 7 spillede runder.Oprindeligt indsendt af retep Se indlægLedelsen gør klogt i at gå ud og melde en ny målsætning for sæsonen.
Presset skal væk. Jordforbindelsen i Ådalen skal genoprettes.
vi er nedrykningskandidat med meget stort N. Det mest bekymrende finder man i præstationerne, holdånden, antal point mod direkte konkurrenter samt attituden i modgang.
At alle vel efterhånden kan se at det ikke er realistisk at stå på tæer og nå over stregen og at undgå nedrykning bør være det primære fokus, er noget andet.
Så tænker de kommer til at padle de naste par runder, vi kommer til at hører klassikerer som "at det er svært lige nu" og "top 6 stadig er ambitionen" og andre guldkorn. Tænker vi skal om på den anden side af landsholdspausen eller halvvejs igennem grundspillet - ser det lige så skidt ud, særligt med spillet - måske der så kommer nogle nye udmeldinger der.
- Likes 1
Comment
-
Eneste seriøse udmelding er, at vi satser alt på pokalen !Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Troels er nødt til at holde fast i hans modificerede top 6 ambition ("stå på tæer"-versionen), han kan ikke tåle at ændre målsætning allerede igen efter kun 7 spillede runder.
At alle vel efterhånden kan se at det ikke er realistisk at stå på tæer og nå over stregen og at undgå nedrykning bør være det primære fokus, er noget andet.
Så tænker de kommer til at padle de naste par runder, vi kommer til at hører klassikerer som "at det er svært lige nu" og "top 6 stadig er ambitionen" og andre guldkorn. Tænker vi skal om på den anden side af landsholdspausen eller halvvejs igennem grundspillet - ser det lige så skidt ud, særligt med spillet - måske der så kommer nogle nye udmeldinger der.
Comment
-
ja...men tænker vi selv skal til at præsterer og ikke håbe på andre gør arbejdet for os.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ja det er lækkert. Men har dog den bitre betydning at Randers nu er 5 point foran os .
Er man rigtigt optismistisk så kan man sige der bliver holdt snor i både Brøndby og Viborg.
Men lige pt tænker jeg bare OB skal til at levere på banen og hive nogle point ind på kontoen.
Comment
-
Jeg er lidt bange for at hvis vi ikke vinder i Randers på søndag, så ligger vi under stregen efter runde 12.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Troels er nødt til at holde fast i hans modificerede top 6 ambition ("stå på tæer"-versionen), han kan ikke tåle at ændre målsætning allerede igen efter kun 7 spillede runder.
Så tænker de kommer til at padle de naste par runder, vi kommer til at hører klassikerer som "at det er svært lige nu" og "top 6 stadig er ambitionen" og andre guldkorn. Tænker vi skal om på den anden side af landsholdspausen eller halvvejs igennem grundspillet - ser det lige så skidt ud, særligt med spillet - måske der så kommer nogle nye udmeldinger der.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
lige pt er jeg overbevist om vi ligger under stregen og ikke sikker på vi behøver vente til efter runde 12.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg er lidt bange for at hvis vi ikke vinder i Randers på søndag, så ligger vi under stregen efter runde 12.
Min pointe var bare at hvis Troels efter lige at have lukket transfervinduet, hvor han insisterede på at vi kunne hente mere kvalitet til allersidst, hvis han allerede nu går ud og siger at top 6 er væk - det tror jeg ikke han kan holde til.
Han fyrede træneren efter 1. runde, træneren han hev ind og fik Thorborg til at betale ekstra for at få. Han har stået for transferstrategien. At indrømme allerede efter 7 runder at den har slået fejl...altså der er pres på nu bla. fra medier der konstant snakker den skide top 6. Tænker ikke det pres bliver mindre hvis man erkender man har fejlet så tidligt i sæsonen.
Og alt det på trods af jeg mener man har fejlet, jeg mener top 6 er væk.
- Likes 6
Comment
-
Med det program, som venter de næste 5 kampe (Randers, FCM,FCN, BIF, FCK) ser jeg os ikke tage mere end max ét point. Mit gæt er at vi ligger nummer 12 efter runde 12!Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg er lidt bange for at hvis vi ikke vinder i Randers på søndag, så ligger vi under stregen efter runde 12.
- Likes 3
Comment
-
Vi skal stå på tæer for ikke at rykke ned.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
- Likes 4
Comment
Comment