Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2026/2027
Collapse
X
-
Det bliver interessant at se om de nye spillere får en impact og hvor hurtigt. Ud fra beskrivelserne og udseende har vi bragt noget fysik ind i forsvaret og på midtbanen. Det virker fornuftigt og nødvendigt - nu må vi se om kvaliteten er til stede. Det beroliger mig at TT har førstehåndskendskab til vores nye midtbanemand.
- Likes 2
Comment
-
Vi må krydse fingre for at de nye, hvor ukendte de end er, er castet til den specifikke rolle og spille stil så det er mere eller mindre plug n´play, så det kun er tilvending til holdet og ikke oplæring der skal ske - og ja, at kvaliteten er der.Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlægDet bliver interessant at se om de nye spillere får en impact og hvor hurtigt. Ud fra beskrivelserne og udseende har vi bragt noget fysik ind i forsvaret og på midtbanen. Det virker fornuftigt og nødvendigt - nu må vi se om kvaliteten er til stede. Det beroliger mig at TT har førstehåndskendskab til vores nye midtbanemand."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Den store ubekendte for mig er som sådan ikke de nye spillere, de virker fine nok. De har de "symptomer" som spillere, OB kan hente, jo har (skadeshistorik, formdyk), men virker til at være scoutet og ansat på mentalitet, arbejdsiver og uforløst potentiale.Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlægDet bliver interessant at se om de nye spillere får en impact og hvor hurtigt. Ud fra beskrivelserne og udseende har vi bragt noget fysik ind i forsvaret og på midtbanen. Det virker fornuftigt og nødvendigt - nu må vi se om kvaliteten er til stede. Det beroliger mig at TT har førstehåndskendskab til vores nye midtbanemand.
Tværtimod er jeg i tvivl om, hvor mange kampe vi skal vente, før at OB er omstillet fra et snævert, centralt, kaos-opsøgende Zorniger-mandskab, til et bredpunkts, boldbesiddende, kontrollerende og mere positionelt stationært mandskab. Det skal sikker nok blive godt - men jeg er helt og holdent på Thomas Dahlslykkes hold, når han påstår at omstillingen fra Zorniger til Thomasberg er noget større, end vi forestillede os.
- Likes 4
Comment
-
Jeg har efter 24 timers overvejelser besluttet mig for at “nulstille” min bitterhed over ejerens og sportsdirektørens ageren siden udmeldingen af top 6. Jeg VIL ikke høre TBs interview med SFÅ. Jeg tror ikke at jeg kan håndtere det. Det betyder også, at jeg trækker mig fra Forum indtil top 6 enten er sikret eller matematisk umulig. Jeg magter ikke mere debat på grundlaget af klubbens nuværende forfatning.
Nu vil jeg blot lade holdet spille og lade træneren gøre sit. Så må vi se, hvad det rækker til.
Jeg ønsker jer alle god debat og mange gode OB-oplevelser!
vi “skrives” ved
- Likes 7
Comment
-
Øv … ses forhåbentlig snart. Frustrationerne er til at tage og føle på ..Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg har efter 24 timers overvejelser besluttet mig for at “nulstille” min bitterhed over ejerens og sportsdirektørens ageren siden udmeldingen af top 6. Jeg VIL ikke høre TBs interview med SFÅ. Jeg tror ikke at jeg kan håndtere det. Det betyder også, at jeg trækker mig fra Forum indtil top 6 enten er sikret eller matematisk umulig. Jeg magter ikke mere debat på grundlaget af klubbens nuværende forfatning.
Nu vil jeg blot lade holdet spille og lade træneren gøre sit. Så må vi se, hvad det rækker til.
vi “skrives” ved
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
-
FCK står til at vinde i aften og så er ligaen knækket med 6 point mellem nr. 6 og 5.
Overraksende er det Viborg der er med i stedet for AGF men OB er hverken med som nr. 5 eller 6 nu hvor endnu et af topholdene (forsvarende mestre) kæmper med det …"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Beklager at du tager en pause herinde. Men skal virkelig sige at OB forstår at slukke begejstringen. Sidder i toget og er på vej til Fyn om at se kampen mod FCK på stadion. Men må helt ærligt sige at gør det første gang ikke med den optimisme jeg ellers har som rejsekammerat når det er en tur til stadion.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg har efter 24 timers overvejelser besluttet mig for at “nulstille” min bitterhed over ejerens og sportsdirektørens ageren siden udmeldingen af top 6. Jeg VIL ikke høre TBs interview med SFÅ. Jeg tror ikke at jeg kan håndtere det. Det betyder også, at jeg trækker mig fra Forum indtil top 6 enten er sikret eller matematisk umulig. Jeg magter ikke mere debat på grundlaget af klubbens nuværende forfatning.
vi “skrives” ved
Håber selvfølgelig at de tilgange vi fik tænder og TT får styr på holdet. Men de sidste kampe som blev ringere og kedeligere fra kamp til kamp trækker virkelig ned..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Det hjælper heller ikke på optimismen, når man lige har set FCK køre FCN over i første halvleg. Men det er imponerende at du alligevel tager turenOprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Beklager at du tager en pause herinde. Men skal virkelig sige at OB forstår at slukke begejstringen. Sidder i toget og er på vej til Fyn om at se kampen mod FCK på stadion. Men må helt ærligt sige at gør det første gang ikke med den optimisme jeg ellers har som rejsekammerat når det er en tur til stadion.
Håber selvfølgelig at de tilgange vi fik tænder og TT får styr på holdet. Men de sidste kampe som blev ringere og kedeligere fra kamp til kamp trækker virkelig ned...
- Likes 1
Comment
-
Livet en opgave at holde på bolden og tage tempo ud af kampen …Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægVi bliver ædt råt af det tempo og den intensitet.
Sjældent har ilden været mere slukket."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Det bliver vanskeligt, når vores rekord for denne sæson er tre afleveringer i streg, inden vi mister den.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Livet en opgave at holde på bolden og tage tempo ud af kampen …
Og nu skal jeg nok stoppe. Men som FCK spiller lige nu er de tre klasser over os.
Comment
-
Nå, men efter “amatuer hour” i transfer vinduet er vel overstået, uden nogle positive overraskelser,
som forventet, desværre… Må man jo prøve at kigge fremad.
Det skal lige siges, at jeg tror ikke at top seks er inden for rækkevidde, dertil har der været ALT for stor udskiftning i truppen, samt træner/systemskifte og at vi allerede er 1/4 inde i grundspillet.
Men hvorom alting er, så kunne man formaste sig selv til at tro, at træneren muligvis går med et system skifte, som også har været afprøvet i kampene, senest mod Lyngby.
Det bygger jeg på, at vores nyligt tilkomne veteran ligner en starter som TT’s nye Darling.
.. og at jeg ikke kan forestille mig Falk bliver sat af og da SLET IKKE vores bedste mand : Kanté
Derfor tror jeg vi går over i en 4-3-3 med, hvis alle er skadesfri :
VB: Rakneberg - CB: Askou - CB: Gomez - HB: Mcoy
CM: Falk - CM: Ulvestad - CM: Kanté
VW/AC: Keskinen-AC: Holmstrøm-HW/AC:Gammelgaard
Ganaus, William Martin og den anden Finne jeg nærmest har glemt, skal bokse om de 3 forreste pladser og vil være gamechangere.
Dertil skal det nævnes at denne formation i defensivt pres mere kommer til at ligne en 4-5-1.
Det mener jeg, vil være den mest optimale opstilling ud fra nuværende trup og formentligt i kampen om overlevelse.
Comment
-
God pause! Jeg tænker, der er flere, der kunne have godt af en pause herinde fra, for det kan næppe være sundt at gå og være så bitter hele tiden :)Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg har efter 24 timers overvejelser besluttet mig for at “nulstille” min bitterhed over ejerens og sportsdirektørens ageren siden udmeldingen af top 6. Jeg VIL ikke høre TBs interview med SFÅ. Jeg tror ikke at jeg kan håndtere det. Det betyder også, at jeg trækker mig fra Forum indtil top 6 enten er sikret eller matematisk umulig. Jeg magter ikke mere debat på grundlaget af klubbens nuværende forfatning.
vi “skrives” ved
EDIT: Og alle har lov til deres egne holdning og følelser. Bare husk den lyse side en gang imellem.Last edited by lasselsh; i dag, 20:20.
- Likes 1
Comment

Comment