Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Mon ikke de kommer med +100 millioner ellers giver investeringen ikke rigtig mening? !
    Hmm, det forstår jeg ikke?

De kan sagtens købe klubben uden at komme med +100 mio.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Nej!

Vi skal fremskrive al dårligdom, det er absolut nødvendigt for debattens kant.

Og det er desuden også Troels Bechs skyld - og Niels Thorborgs.

Det har jeg sagt længe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Nej!

Vi skal fremskrive al dårligdom, det er absolut nødvendigt for debattens kant.

Og det er desuden også Troels Bechs skyld - og Niels Thorborgs.

Det har jeg sagt længe.
        Indimellem kunne det være fordelagtigt at drive lidt nuancer frem. Der er efterhånden så mange tråde, der går i rundgang om, at det hele i OB bare er noget møg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Indimellem kunne det være fordelagtigt at drive lidt nuancer frem. Der er efterhånden så mange tråde, der går i rundgang om, at det hele i OB bare er noget møg.
          Så det er kun jer, der kommer med såkaldte nuancer

Hvis handlen er gået igennem og der præsenteres en stor kapital udvidelse i morgen, har klubben en lille uges tid til at lande nogle store handler inden vinduet lukker... det er også en "nuancer"

Comment

Jeg tror, at det var ironisk ment
            Men ingen tvivl om, at det gør udsigterne til top 6 endnu vanskeligere.
            Nu kæmper AGF i denne sæson (givetvis grundet kampe i Europa), men ellers er 5 ud af de 6 øverste pladser allerede reserveret til FCN/FCM/FCK/BIF/AGF.

Hvad er det som AGF er lykkedes med?
            De har også kæmpet i bund 6 i en årrække, men er langsom lykkedes med at komme til tops.

Comment

Så det er kun jer, der kommer med såkaldte nuancer

Hvis handlen er gået igennem og der præsenteres en stor kapital udvidelse i morgen, har klubben en lille uges tid til at lande nogle store handler inden vinduet lukker... det er også en "nuancer"
              Hvem er “os”? Og hvor har jeg skrevet noget om, hvem der bidrager med nuancer, og hvem der ikke gør?

Lad være med at lægge mig holdninger i munden, som jeg ikke har givet udtryk for. Min pointe er ganske enkelt, at mange tråde om OB lige nu ender det samme sted: Alt er dårligt, og alt bliver gjort forkert.

Jeg synes, der er flere ting, som bliver gjort godt, ligesom der helt sikkert er områder, hvor der er plads til forbedring. Det er hverken et forsvar for alt, der foregår i OB, eller en kritik af dem, der mener noget andet. Det er bare min holdning.

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg

Jeg tror, at det var ironisk ment
                Men ingen tvivl om, at det gør udsigterne til top 6 endnu vanskeligere.
                Nu kæmper AGF i denne sæson (givetvis grundet kampe i Europa), men ellers er 5 ud af de 6 øverste pladser allerede reserveret til FCN/FCM/FCK/BIF/AGF.

Hvad er det som AGF er lykkedes med?
                De har også kæmpet i bund 6 i en årrække, men er langsom lykkedes med at komme til tops.
                Jeg tror RFC trykker på speederen nu, da der er 5 europæiske pladser fra næste sæson, så en stor investering nu har større sandsynlighed for gevinst i den kommende tid. Hvis de venter bliver det endnu svære at være en del af top6 med det tempo toppen flytter sig med.

Så glimrende timing af klubben, som ser mulighederne og ikke bare taler om, men laver gearskiftet !

Comment

Jeg tror RFC trykker på speederen nu, da der er 5 europæiske pladser fra næste sæson, så en stor investering nu har større sandsynlighed for gevinst i den kommende tid. Hvis de venter bliver det endnu svære at være en del af top6 med det tempo toppen flytter sig med.

Så glimrende timing af klubben, som ser mulighederne og ikke bare taler om, men laver gearskiftet !
                  som i nu og her? Så skal de da have haft planer liggende klar med kun en håndfuld dage tilbage så er det begrænset hvor meget de kan nå at gøre i dette vindue.

Comment

Nu har de haft klubben til salg siden 2025, så tænker ikke de lige har haft 2026/2027 sæson i tankerne da processen startede.

Comment

Altså det er der måske en grund til.

Men jeg kan også godt fine nuancer, ting der går den rigtige retning. Syntes man er blevet bedre til at få akademister op, man mangler så at få sendt flere på lån, der mangler stadig noget med planlægning når man har så mange siddende på bænken som ikke kommer i nærheden af spilletid.
                      Men en positiv tendens.

Men må også bare erkende at derefter bliver det hurtigt sværere at finde de positive tegn, og frygter vi bevæger os for lidt fremad. Pludselig er det ikke top 5 vi skal indhente men top 6 eller 7...og det er jo alt der taler ind i den (manglende) udvikling. Ledelsen, faciliteter, trup sammensætning / transfers, Cheftræner og gear skifte der fører til fyring et år efter og en helt ny retning spillemæssigt.
                      Altså det er da ikke fedt at det ikke kører bedre - men det bliver jo påtalt fordi folk gerne ser OB et bedre sted hen. Fordi folk går op i det.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

som i nu og her? Så skal de da have haft planer liggende klar med kun en håndfuld dage tilbage så er det begrænset hvor meget de kan nå at gøre i dette vindue.
                        Tror de har været proaktive og ved hvad de skal gå efter de sidste par dage. Forhandlingerne med japanerne har jo stået på i meget lang tid, så mon ikke de har haft en plan A, B og C liggende klar alt efter udfaldet.

Hvorfor er der ellers pressekonference i morgen og den nye ejerstruktur meldes underskrevet? Ellers kunne de jo ligeså godt vente til efter vinduet, hvor der er lidt mere ro på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Nu har de haft klubben til salg siden 2025, så tænker ikke de lige har haft 2026/2027 sæson i tankerne da processen startede.
                          Det tror jeg de har haft, da de kunne se, hvilken vej vinden blæste med japanerne.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Altså det er der måske en grund til.

Men jeg kan også godt fine nuancer, ting der går den rigtige retning. Syntes man er blevet bedre til at få akademister op, man mangler så at få sendt flere på lån, der mangler stadig noget med planlægning når man har så mange siddende på bænken som ikke kommer i nærheden af spilletid.
                            Men en positiv tendens.

Men må også bare erkende at derefter bliver det hurtigt sværere at finde de positive tegn, og frygter vi bevæger os for lidt fremad. Pludselig er det ikke top 5 vi skal indhente men top 6 eller 7...og det er jo alt der taler ind i den (manglende) udvikling. Ledelsen, faciliteter, trup sammensætning / transfers, Cheftræner og gear skifte der fører til fyring et år efter og en helt ny retning spillemæssigt.
                            Altså det er da ikke fedt at det ikke kører bedre - men det bliver jo påtalt fordi folk gerne ser OB et bedre sted hen. Fordi folk går op i det.

Fuldstændig enig

Det er virkeligt svært at finde "alle de gode ting", hvor nogle få bestemt er der.... men vægten har godt nok slagside

Comment

Tror de har været proaktive og ved hvad de skal gå efter de sidste par dage. Forhandlingerne med japanerne har jo stået på i meget lang tid, så mon ikke de har haft en plan A, B og C liggende klar alt efter udfaldet.

Hvorfor er der ellers pressekonference i morgen og den nye ejerstruktur meldes underskrevet? Ellers kunne de jo ligeså godt vente til efter vinduet, hvor der er lidt mere ro på.
                              jeg aner det ikke - vi må se hvad der sker.

Jeg tror dog ikke det får den store betydning ifht OBs "ambitioner" - det løb er kørt for denne sæson. OB har ikke selv gjort nok, så om de bliver overhalet af en klub mere eller mindre...

Men kan selvf. gøre at kampen om 7. pladsen bliver noget mere vanskelig.

Comment

Fuldstændig enig

Det er virkeligt svært at finde "alle de gode ting", hvor nogle få bestemt er der.... men vægten har godt nok slagside
                                syntes der var flere positive elementer før vi gik på sommerferie; det kørte bestemt ikke som ønsket under Zorniger - men jeg havde en klar forventning om at der skulle investeres mere i truppen, så den passede bedre til det man forsøgte at opnå rent udtryksmæssigt.

Men nu her, hele ansættelsen af Zorniger, det sidste år, fyringen efter én runde - det er satme noget rod og oven i det så havde man ikke styr på hvad det koster at hente spillere ind. Syntes godt nok det giver den sportslige ledelse nogle hak i tuden.

Comment

Working...
                                X