Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2026/2027
Collapse
X
-
Hatten af for VFF. Det lugter af endnu en top 6 til dem, hvis det her er deres niveau. De har bare kynismen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vigtigt point. 3 havde givet et godt moralboost. Vi må håbe vi får sat nogle gode kampe sammen og 2 hold er dårligere end os.
Leave a comment:
-
I dag møder vi et bedre hold, men igen skaber vi forsvindende få chancer. Det er bekymrende, når vi efterhånden har set det et par gange
Leave a comment:
-
Jeg håber i dag, var sidste kamp, hvor vi var nødt til kun at spille med 1 angriber, vores pres og bolderobninger skal ikke starte på den centrale midt. Der skal nok gå 4-5 kampe mere inden holdet er mere i form og spiller bedre sammen, for der er meget at forbedre, plus jeg virkelig håber der er penge til flere indkøb, for vores back problem, skriger til himlen
- Likes 4
Leave a comment:
-
Vi må og skal have en venstre back. Det kan for fanden da ikke passe at man ikke kan se, at der er et kæmpe problem i den side af forsvaret. Pragteksemplet er da Ulrik kommer ind og vi bliver straffet PRONTO.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Skal man have noget ud af denne sæson så skal der min. hentes 3 kvalitetsspillere ind inden vinduet lukker. VB er en kæmpe prioritet, vi skal have en stopper mere og så skal der hjælp inde centralt.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Leave a comment:
Leave a comment: