Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kielberg
    replied
    Viborg helt væk efter de har solgt Thomas Jørgensen....... hov vent!

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Hatten af for VFF. Det lugter af endnu en top 6 til dem, hvis det her er deres niveau. De har bare kynismen.

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Vigtigt point. 3 havde givet et godt moralboost. Vi må håbe vi får sat nogle gode kampe sammen og 2 hold er dårligere end os.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    I dag møder vi et bedre hold, men igen skaber vi forsvindende få chancer. Det er bekymrende, når vi efterhånden har set det et par gange

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Jeg håber i dag, var sidste kamp, hvor vi var nødt til kun at spille med 1 angriber, vores pres og bolderobninger skal ikke starte på den centrale midt. Der skal nok gå 4-5 kampe mere inden holdet er mere i form og spiller bedre sammen, for der er meget at forbedre, plus jeg virkelig håber der er penge til flere indkøb, for vores back problem, skriger til himlen

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    Vi må og skal have en venstre back. Det kan for fanden da ikke passe at man ikke kan se, at der er et kæmpe problem i den side af forsvaret. Pragteksemplet er da Ulrik kommer ind og vi bliver straffet PRONTO.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Skal man have noget ud af denne sæson så skal der min. hentes 3 kvalitetsspillere ind inden vinduet lukker. VB er en kæmpe prioritet, vi skal have en stopper mere og så skal der hjælp inde centralt.
    Præcis.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Skal man have noget ud af denne sæson så skal der min. hentes 3 kvalitetsspillere ind inden vinduet lukker. VB er en kæmpe prioritet, vi skal have en stopper mere og så skal der hjælp inde centralt.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

først lige tændt for 5 min. siden - men ret meget FCN der er ovenpå, foran 2-0 nu
    De har vendt det. Men SDJ kunne sagtens have scoret et par stykker i 1. Halvleg.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Sønderjyske er virkelig gode mod FCN
    først lige tændt for 5 min. siden - men ret meget FCN der er ovenpå, foran 2-0 nu

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Sønderjyske er virkelig gode mod FCN

Leave a comment:

replied
    Det er godt nok et scoop til den pris !

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sger-soerensen

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

Er du seriøs?
    Det siger klubben jo.....

Leave a comment:

• Carlok
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Det er BIF der er den direkte konkurrent. Målsætningen er top 6.
    Er du seriøs?

Leave a comment:

• Rangers94
    replied
    https://www.viaplaysportnews.dk/spor...n-ting-mangler

Leave a comment:

Working...
X