Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg kan personligt godt lide, at vi har en sportsdirektør, der fortæller ærligt om, hvordan han ser tingene i stedet for at male et rosenrødt billede op, så fans kan have en god fornemmelse i mavsen. Men det er jo smag og behag.
    Ja det er smag og behag. Det er fuldstændig rigtigt.

Tror faktisk de fleste der har fulgt OB de sidste 15 år er kloge nok til ikke at forvente noget som helst rosenrødt.

Det jeg opponerer imod, er manglende tro på egne evner på alt omkring klubben.
    Ja det er svært at komme i top 6. Men så er det jo heller ikke værre.

Viborg og Sønderjyske spillede med om 4.pladsen til sidste runde.
    Det kan simpelthen ikke passe vi skal føle os underlegen ift dem.

Den der tilgang med det er godt nok i Odense er så ordinær. Vi kommer aldrig videre med den tilgang.
    ​​​​​​
    Top 6 synes jeg er uambitiøst for den kommende sæson. Så er det sagt.
    Der er 5 pladser i Europa at spille om når vi går i gang med sæsonen.
    Vi skal da gå benhårdt efter at komme i Europa.

At man synes det er synd for OB med konkurrenter med ambitioner og penge kan jeg ikke bruge til noget.

Så gør dog noget ved det for pokker.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

der er bare ikke så meget andet OB relateret at gå op i lige pt. Og Troels tegner jo så også OB ud af til. Og der syntes jeg bare han kan være med til at trække OB lidt ned med den slags udmeldinger.

Og man kunne jo sagtens melde ud at målet er top 6 næste sæson og derefter nuancere billedet, VM, økonomi, osv osv.

Men ellers er jeg enig - det peger i den rigtige retning, det virker til vi rykker os fremad. Men lige på kommunikationen som skulle være Troels stærke side, der forstår jeg ikke at han ikke kan slippe håndbremsen bare en smule. Der er ingen der ønsker komiske-Ali udmeldinger om Guld og Chl., når det ikke kan bakkes op. Men det vil en klar udmelding om top 6 jo heller ikke være.

Forstår det ikke, du har tilsyneladende et behov for at regulere hvordan der kommunikeres fra klubbens side

Artiklen på fyens i dag starter således:
      OB's sportsdirektør Troels Bech er indforstået med, at målsætningen for den kommende sæson er top 6.

Det er da klar og tydelig kommunikation

Kom nu videre ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tror faktisk de fleste der har fulgt OB de sidste 15 år er kloge nok til ikke at forvente noget som helst rosenrødt.

Den der tilgang med det er godt nok i Odense er så ordinær. Vi kommer aldrig videre med den tilgang.
        ​​​​​​

At man synes det er synd for OB med konkurrenter med ambitioner og penge kan jeg ikke bruge til noget.

Kan godt fornemme din frustration over OB's performance de sidste 20 år

Men man kan på den anden side jo heller ikke tale sig ud af det, det er som det er - vi bliver heller ikke mestre i næste sæson

Men hvis OB fortsætter fremgangen, år for år, så vil der komme en forandring - ting tager tid

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Forstår det ikke, du har tilsyneladende et behov for at regulere hvordan der kommunikeres fra klubbens side

Artiklen på fyens i dag starter således:
          OB's sportsdirektør Troels Bech er indforstået med, at målsætningen for den kommende sæson er top 6.

Det er da klar og tydelig kommunikation

Kom nu videre ;-)
          hvis du læser mit første indlæg så skriver jeg ret tydeligt det er med det forbehold at jeg ikke har kunnet læse artiklen.

Men tak fordi du gør mig opmærksom på det - jeg er nu videre

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

​​​​​​

Jeg synes, du er ret unuanceret i din vurdering af OB og Bechs ambitionsniveau.

De melder da tydeligt ud. Siden Troels Bech kom til, har vi opnået alle resultatmæssige målsætninger, vi har sat os. Målsætninger, jeg synes man meldte relativt klart ud. Vinde 1. Division, Etablere sig i SL og nu jagter vi Top-6.

Samtidig er man lykkes med næsten alle indkøb i den samme periode og har kapitaliseret flot på flere spillere. Herunder Luca og Deedson.

Nu står vi så overfor et nyt transfervindue og en ny sæson, og jeg hører da ikke OB sige andet end at vi skal i Top-6. En målsætning jeg hverken har hørt eller set fra Viborg, SønderjyskE, Randers, Horsens, Lyngby eller Silkeborg.

Alle på Fyn vil gerne i Europa, det er der ingen, der ikke vil. Så jeg ved ikke, hvad du reelt kritiserer?

Comment

Working...
            X