Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Og nu kan Kent N være på vej videre fra Silkeborg - det kan også få stor betydning for dem.
    Mit gæt er, at han har fået tilbudt en landstrænerpost et sted i niveauet plads 60-100 på verdensranglisten.

Tror ikke på, han er på vej til Brøndby, og AaB kan jeg heller ikke se skulle være en mulighed han "kraftigt overvejer". Tvivler også på, at han er i spil til et job som sportsdirektør - han er jo totalt fagmand hvad angår trænergerningen, og jeg er ikke sikker på, at han som type vil trives ret godt i et sportsdirektør-job, når man tænker på, hvordan han er som person.

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

Mit gæt er, at han har fået tilbudt en landstrænerpost et sted i niveauet plads 60-100 på verdensranglisten.

Tror ikke på, han er på vej til Brøndby, og AaB kan jeg heller ikke se skulle være en mulighed han "kraftigt overvejer". Tvivler også på, at han er i spil til et job som sportsdirektør - han er jo totalt fagmand hvad angår trænergerningen, og jeg er ikke sikker på, at han som type vil trives ret godt i et sportsdirektør-job, når man tænker på, hvordan han er som person.
      Det vil godt nok også undre mig hvis han skifter til BIF. Så skal det være fordi han lige ser muligheden for at score en håndfuld millioner til en opgradering af sommerhuset inden pensionen.

Hele det BIF/GFH-projekt sejler. Som træner må man kigge på det og vide, at det er det job i ligaen hvor der er mindst chance for at få tid og lov til at implementere sine egne ideer.

Comment

Det lader så til at det er jobbet som assistent for Riemer.
        Den havde jeg så ikke lige set komme.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Og hvis landsholdet fortsætter nuværende stil, er vi også nr 60-100 på et tidspunkt

Men det job kunne jeg godt unde Kent

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

Og hvis landsholdet fortsætter nuværende stil, er vi også nr 60-100 på et tidspunkt

Men det job kunne jeg godt unde Kent
            Virker underligt med så rutineret assistent til den grønskolling. Kent er jo flere niveauer over vores uduelige landstræner. Peter Møller og Brian Riemer er ved at ødelægge dansk fodbold.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Han kunne være en fin assistent for Thomas Frank når Riemer bliver fyret på mandag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Han kunne være en fin assistent for Thomas Frank når Riemer bliver fyret på mandag.
                Tror du han bliver fyret?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Tror du han bliver fyret?
                  Næ. Det var mere ønsketænkning. Han er jo slet ikke dygtig nok som landstræner.
                  Desværre er Peter Møller lige så uduelig.

Comment

Working...
                  X