Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Silkeborg 03/05/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Alt det tika-taka bullshit. 30 kampe med Zorniger og det er hvad det er blevet til.
    Hvis man ikke vidste det kunne det være en kamp under Alm.
    altså vi kan godt se der ikke er det store på spil for os. Vi kan ikke rykke ned, og det ses på spillet. Der er ikke meget vilje eller overvinder kultur der lyser ud af spillerne.

Godt sæsonen snart er overstået - og så må vi da håbe det bliver bedre næste sæson. Suk...

Comment

Ej stop nu.

Comment

RFC har også scoret mod VB på
        trods af at de også er på 10 mand. Ser svært ud for Fredericia ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

3-1 silkeborg...de brodere sig let som ingenting igennem vores "forsvar"

FFS

Comment

Vanvid at vi kun får ét point mod Silkeborg i den her sæson. Decideret vanvid

Comment

Pis
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Flade fødder …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

6-7 OB'er i eget felt, men de er så dårligt afstemt...kæft det er ringe

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                    Ja det er målene der tæller. Ikke statistikker og brændte chancer…

Comment

De spiller sig gennem vores forsvar som et kniv går igennem blød smør.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Du mener simpelthen vi spiller godt?
                        Njaaj. OB spiller bedre end de har gjort. Jeg kan godt huske de sidste 15 års mareridt. Jeg tror at holdet er der nu, hvor spillerne ikke er forpligtet ud over deres evner - Bürgy er ikke bedre, Askou har nogle begrænsninger, angriberne er hentet i 2. Bundesliga o.s.v. Jeg tror ikke at de er bedre. Derfor håber jeg at der bliver lagt på til næste sæsonen - især på forsvaret. Jeg mener at alle skal skiftes undtaget McCoy

Comment

ja - men vi må bare sige de har været bedre end os i dag. Vi har haft chancerne men er for uskarpe og vores forsvar hænger slet slet ikke sammen.

Vi burde have scoret mere, men fuldt fortjent at Silkeborg tager 3 point i dag. Kæft det er sølle

Comment

Flere i forsvaret stod stille. Hallo. Vi er i undertal.

Comment

Vi spiller mod overmagten. Silkeborg er bare en klasse bedre. Sæsonen er reddet, men men men. Der bliver næppe noget top 6 næste sæson.
                              Fuk en nedtur i dag

Comment

Ja, det lyder rmærkelig at sige, når OB ikke kan slå Silkeborg. Men jeg mener, at Silkeborg skulle være rykket ned sammen med Vejle.

Comment

Working...
                                X